Mountain Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner at jeg begynner å bli mektig lei Bergansjakken min, kan også endelig sette meg i bil i stedet for å kle meg som en nisse for å ta en tur på scooteren. Hva skal jeg kjøpe, en flott Peacoat kanskje? Trenger alternativer til Bergansen... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjenner at jeg begynner å bli mektig lei Bergansjakken min, kan også endelig sette meg i bil i stedet for å kle meg som en nisse for å ta en tur på scooteren. Hva skal jeg kjøpe, en flott Peacoat kanskje? Trenger alternativer til Bergansen... navyblå dufflecoat.Leter etter en selv Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Uff, det virker litt sært med Duffle Coat. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nattåpent på Lagunen nå på fredag. (Bergen) Ikke så voldsomme tilbud akkurat, men 30% på hele butikken (Volt), "utvalgte skjorter" 30-50% (Hans H.) er jo helt kurant. Dog merkelig at Scabal ikke har noen tilbud under nattåpent, de pleier å ha en del OK tilbud. Ellers finner dere katalogen http://ebilag-new.fvn.no/bt10/Lagunen/uke48/30Nov/#/1/ her. (fikk ikke helt til lenken slik som den skulle være) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Utvalgte skjorter? Står det noe om hvilke det er? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er de styggeste skjortene, som de ellers aldri får solgt. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Utvalgte skjorter? Står det noe om hvilke det er? Nope, gjør desverre ikke det. Hvis man er i nærheten eller ikke gjør noe på fredags kveld, kan det sikkert være verdt å stikke en tur innom. Jeg tipper de selger noen Hugo Boss-skjorter og kanskje noe PRL. Endret 11. november 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har et forhold til Antony Morato frakker? http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=33949&k=m Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Den så ikke spesielt varm ut. Er den av polyester? Ville anbefale deg å kjøpe en av ull, om du skal bruke den på vinteren... Uansett om du har bil eller ikke, kan det fort bli kaldt å bevege den fra bilen til hvorduennskal, og hvis du bare skal være litt ute en eller annen gang. EDIT: Må egentlig også si meg enig med fkm.. Litt for mye stæsj og slikt på den.. Endret 11. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Wow, det var en STYGG jakke. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tanken var god, men den jakken var litt "pakkis". Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen tips til noe og sprite opp en svart dress med? Vet mange ikke syns så mye svart dress til andre anledninger enn begravelse, men er 18 og har ikke råd til en ny dress nå(venter til neste år og kjøper meg en ordentlig). Tenker da på slips, skjorte og eventuelt pocket squares. Litt lei av hvit skjorte og smalt svart slips. Sett litt på styleforum, og litt tiebar. Er knittet en god ide? Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lyserosa slips og midnattsblått slips Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han. Hvilken selger var det? Send han en PM og si at du ikke har fått noe enda, og spør om nøyaktig hvilken dato han sendte den. Den burde bruke en ukes tid over dammen, og så tar det kanskje et par dager i tollen. Hvis den er sendt med USPS er det Posten som tar over, hvis det er UPS så må du ringe de direkte (de holder til i Norge også). Spør hvor pakken din er, så får du sikkert vite hvor den er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hva synes folk om disse?: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=2090&brandID=7&catID=23&shoeID=3794&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Av en eller annen grunn funker ikke toolbaren for links, smileys osv. -__- Endret 11. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg liker designet veldig godt, men jeg tror personlig jeg ville hatt en litt lysere brunfarge.Edit: Jeg måtte bytte fra Chrome til Firefox for å bruke smilies osv. Endret 11. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han. Hvilken selger var det? Send han en PM og si at du ikke har fått noe enda, og spør om nøyaktig hvilken dato han sendte den. Den burde bruke en ukes tid over dammen, og så tar det kanskje et par dager i tollen. Hvis den er sendt med USPS er det Posten som tar over, hvis det er UPS så må du ringe de direkte (de holder til i Norge også). Spør hvor pakken din er, så får du sikkert vite hvor den er. Padronlover heter selgeren. En annen på forumet som bestilte en dag før meg og fikk den etter en uke. Bare lurer på rettigheter hvis USPS eller posten har rotet den bort. Eller, er det noen sjanse for at den er tatt i tollen? kan bli dyrt da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg likte dem fordi de var litt mørkere jeg da. Veldig mange jeg synes er for lyse igjen, mulig jeg kunne likt en mellomtone mellom denne og de lysere jeg har sett. Jeg er på firefox btw. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lyserosa slips og midnattsblått slips Er av en eller annen grunn litt skeptisk til rosafarge, selv om den er lys. Men takk for forslaget. =) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Trenger en parkas, og dette er en av de bedre jeg har funnet: http://cgi.ebay.com/WOOLRICH-ARCTIC-PARKA-BLACK-sizes-S-M-L-XL-XLTALL-/250710002286?pt=US_CSA_MC_Outerwear&var=&hash=item800f8bf0a6#ht_500wt_922 Go? Og er den trygg å kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå