Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nattåpent på Lagunen nå på fredag. (Bergen)

Ikke så voldsomme tilbud akkurat, men 30% på hele butikken (Volt), "utvalgte skjorter" 30-50% (Hans H.) er jo helt kurant. Dog merkelig at Scabal ikke har noen tilbud under nattåpent, de pleier å ha en del OK tilbud.

Ellers finner dere katalogen http://ebilag-new.fvn.no/bt10/Lagunen/uke48/30Nov/#/1/ her.

(fikk ikke helt til lenken slik som den skulle være)

Lenke til kommentar

Utvalgte skjorter? Står det noe om hvilke det er?

Nope, gjør desverre ikke det.

Hvis man er i nærheten eller ikke gjør noe på fredags kveld, kan det sikkert være verdt å stikke en tur innom.

Jeg tipper de selger noen Hugo Boss-skjorter og kanskje noe PRL.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Den så ikke spesielt varm ut. Er den av polyester? Ville anbefale deg å kjøpe en av ull, om du skal bruke den på vinteren... Uansett om du har bil eller ikke, kan det fort bli kaldt å bevege den fra bilen til hvorduennskal, og hvis du bare skal være litt ute en eller annen gang.

EDIT: Må egentlig også si meg enig med fkm.. Litt for mye stæsj og slikt på den..

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

Noen tips til noe og sprite opp en svart dress med? Vet mange ikke syns så mye svart dress til andre anledninger enn begravelse, men er 18 og har ikke råd til en ny dress nå(venter til neste år og kjøper meg en ordentlig). Tenker da på slips, skjorte og eventuelt pocket squares. Litt lei av hvit skjorte og smalt svart slips. Sett litt på styleforum, og litt tiebar. Er knittet en god ide?

Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han.

Lenke til kommentar

Og, hva gjør jeg hvis jeg ikke får en genser jeg bestilte på SF. Vet selgeren har sendt den, men pakken er ikke kommet fram(snart 3 uker) og han sendte pakken uten tracking, selv om han fra starten sa han skulle gjøre det. Venter vell noen dager til før jeg kontakter han.

Hvilken selger var det?

Send han en PM og si at du ikke har fått noe enda, og spør om nøyaktig hvilken dato han sendte den. Den burde bruke en ukes tid over dammen, og så tar det kanskje et par dager i tollen. Hvis den er sendt med USPS er det Posten som tar over, hvis det er UPS så må du ringe de direkte (de holder til i Norge også). Spør hvor pakken din er, så får du sikkert vite hvor den er.

Lenke til kommentar

Hvilken selger var det?

Send han en PM og si at du ikke har fått noe enda, og spør om nøyaktig hvilken dato han sendte den. Den burde bruke en ukes tid over dammen, og så tar det kanskje et par dager i tollen. Hvis den er sendt med USPS er det Posten som tar over, hvis det er UPS så må du ringe de direkte (de holder til i Norge også). Spør hvor pakken din er, så får du sikkert vite hvor den er.

Padronlover heter selgeren. En annen på forumet som bestilte en dag før meg og fikk den etter en uke. Bare lurer på rettigheter hvis USPS eller posten har rotet den bort. Eller, er det noen sjanse for at den er tatt i tollen? kan bli dyrt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...