Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Geil: Både han og sønnen stod i kø, og han sparte ca 50 000,- på det de endte opp med å kjøpe. Flexitid på jobb bla bla, fra hva jeg leste. Har mer forståelse for dette en for eksempel folk som sover ute før en spill-lansering eller premiere på en kinovisning. Hey! Ikke snakk stygt om spill-lanseringer! Husker at jeg vurderte det når Wii hadde lansering. Det som er greit å få med er jo forskjellen mellom spare og tjene. Endret 10. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det hadde han nok ikke kjøpt nei. Jeg ser faktisk ikke problemet med at han valgte å sitte i kø med sønnen. Gudene vet at vår generasjon og den som vokser opp nå blir oppdratt av det offentlige på dagtid og ymse mediekanaler på kveldstid. Det er en utvikling ihvertfall ikke jeg setter pris på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Altså, jeg har selv vært å kjøpt et spill på nattåpent - er ikke det Men om man hadde ventet 30timer ute i kulden for å være første mann som kjøper Black ops, ja da må man virkelig få seg en hobby. Bebe: Var jo derfor jeg skrev sparte 50 000,- og ikke tjente. Endret 10. november 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har ventet i kø på en lansering en gang i livet mitt, nærmere bestemt 10 minutter for en iPhone 3g. Hvem faen står i kø for et SPILL? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hallo hva har man mødre til? mamma venta 2 timer i kø på bursdagen min for og kjøpe wow expensjon til meg. hun ble forresten veldig redd for hva det spille kunne gjøre med folk, var vel 3 stykk i køen foran henne som hadde overnatta for og få spillet Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, da stiller saken seg noe annerledes. Da lander jeg heller på "at han gidder". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har ventet i kø på en lansering en gang i livet mitt, nærmere bestemt 10 minutter for en iPhone 3g. Hvem faen står i kø for et SPILL? Ventet du ikke lenger når du kjøpte deg iPhone 4? Da skulle køene være ganske drøye. Jeg kunne fint stått i 30min kø for å kjøpe neste GTA altså Anewz, var ikke siktet til deg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg vurderte å sitte i kø en natt for å kjøpe et par twintip ski på en åpning av Super-G for et år eller to siden. De åpnet dørene åtte om morgenen, jeg endte opp med å gå på skolen for så å kjøpe skiene da jeg var ferdig på skolen rundt klokken fem på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 De burde egentlig gitt ham syklene, så mye gratis reklame de har fått i avisene … Hadde jeg startet en jævlig stor sportsbutikk, skulle jeg leid inn folk til å sove utenfor for å skape litt blest. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Overnatte for å se premieren til Harry Potter i norsk kulde. Det blir for dumt :/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 mener og huske noe om noen butikker der folk sto i kø nakne, for og få ting gratis De burde egentlig gitt ham syklene, så mye gratis reklame de har fått i avisene … Hadde jeg startet en jævlig stor sportsbutikk, skulle jeg leid inn folk til å sove utenfor for å skape litt blest. Apple driver jo med det! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Angående spill kommer nok jeg til å være villig til å stå en liten stund for Assassin's Creed neste uke Men en hel natt?! wtf Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det med nakne folk synes jeg å kunne huske også. Var dette tilfeldigvis i Bergen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har ventet i kø på en lansering en gang i livet mitt, nærmere bestemt 10 minutter for en iPhone 3g. Hvem faen står i kø for et SPILL? Ventet du ikke lenger når du kjøpte deg iPhone 4? Da skulle køene være ganske drøye. Jeg kunne fint stått i 30min kø for å kjøpe neste GTA altså Anewz, var ikke siktet til deg. Har jeg iPhone 4? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det med nakne folk synes jeg å kunne huske også. Var dette tilfeldigvis i Bergen? var ikke club/klubb 4 nei, men en butikk av et eller annet slag Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Orker ikke å stå og vente og fryse i kulden. Lite med nylanseringssalg på meg.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har jeg iPhone 4? Det visste jeg ikke. Regnet med du hadde det beste av det beste, er jo fkm vi snakker om Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Om en svær RL hadde åpnet en concept store i Rogaland og til de 5 første fikk en RLPL dress til en hundrings, samt andre syke åpningstilbud - hadde ikke jeg nølt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har aldri holdt meg våken en natt, men det har hendt jeg har gått på en sen kinovisning o.l for også gå direkte til et midnatts salg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har jeg iPhone 4? Det visste jeg ikke. Regnet med du hadde det beste av det beste, er jo fkm vi snakker om Ser ikke helt poenget med det når så og si den eneste forskjellen er bedre skjerm og kamera. Men blir vel til at jeg kjøper den uansett, kjenner jeg meg selv rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå