Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Geil: Både han og sønnen stod i kø, og han sparte ca 50 000,- på det de endte opp med å kjøpe. Flexitid på jobb bla bla, fra hva jeg leste. Har mer forståelse for dette en for eksempel folk som sover ute før en spill-lansering eller premiere på en kinovisning.

Hey! Ikke snakk stygt om spill-lanseringer! Husker at jeg vurderte det når Wii hadde lansering.

Det som er greit å få med er jo forskjellen mellom spare og tjene.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde han nok ikke kjøpt nei. Jeg ser faktisk ikke problemet med at han valgte å sitte i kø med sønnen. Gudene vet at vår generasjon og den som vokser opp nå blir oppdratt av det offentlige på dagtid og ymse mediekanaler på kveldstid. Det er en utvikling ihvertfall ikke jeg setter pris på.

Lenke til kommentar

Altså, jeg har selv vært å kjøpt et spill på nattåpent - er ikke det :p Men om man hadde ventet 30timer ute i kulden for å være første mann som kjøper Black ops, ja da må man virkelig få seg en hobby.

Bebe: Var jo derfor jeg skrev sparte 50 000,- og ikke tjente.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

hallo hva har man mødre til?

mamma venta 2 timer i kø på bursdagen min for og kjøpe wow expensjon til meg. hun ble forresten veldig redd for hva det spille kunne gjøre med folk, var vel 3 stykk i køen foran henne som hadde overnatta for og få spillet

Lenke til kommentar

Jeg har ventet i kø på en lansering en gang i livet mitt, nærmere bestemt 10 minutter for en iPhone 3g.

Hvem faen står i kø for et SPILL? :p

Ventet du ikke lenger når du kjøpte deg iPhone 4? Da skulle køene være ganske drøye.

Jeg kunne fint stått i 30min kø for å kjøpe neste GTA altså :p

Anewz, var ikke siktet til deg.

Lenke til kommentar

mener og huske noe om noen butikker der folk sto i kø nakne, for og få ting gratishmm.gif

De burde egentlig gitt ham syklene, så mye gratis reklame de har fått i avisene … Hadde jeg startet en jævlig stor sportsbutikk, skulle jeg leid inn folk til å sove utenfor for å skape litt blest. :p

Apple driver jo med det!

Lenke til kommentar

Jeg har ventet i kø på en lansering en gang i livet mitt, nærmere bestemt 10 minutter for en iPhone 3g.

Hvem faen står i kø for et SPILL? :p

Ventet du ikke lenger når du kjøpte deg iPhone 4? Da skulle køene være ganske drøye.

Jeg kunne fint stått i 30min kø for å kjøpe neste GTA altså :p

Anewz, var ikke siktet til deg.

Har jeg iPhone 4? :hmm: Det visste jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har jeg iPhone 4? :hmm: Det visste jeg ikke.

Regnet med du hadde det beste av det beste, er jo fkm vi snakker om :)

Ser ikke helt poenget med det når så og si den eneste forskjellen er bedre skjerm og kamera. Men blir vel til at jeg kjøper den uansett, kjenner jeg meg selv rett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...