Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, en ny Elkjøp som åpnet her i Asker for en liten stund siden solgte for over 30 millioner dagen de åpnet. De 10 første i køen fikk gratis tv eller noe, men bortsett fra det tror jeg ikke det var så spesielt bra tilbud. Folk er rare.

 

Sykt, kan tenkte meg at motebutikker aldri hadde klart dette. Eller hatt så mange i kø.

 

Eh, Jimmy Choo for H&M. Sier ikke mer.

Lenke til kommentar

Lefdal hadde åpnet Norges(?) største elektrobutikk på Forus for litt siden, tørr ikke tenke på hva de omsatte for :p Men sportsbutikken har hatt kø ut av butikken (stått linet opp) fra hele dagen. Når jeg har suset forbi halv 10, 2, 4 og 7 var det like lang kø. At det er mulig sier bare jeg.

Lenke til kommentar

Jeg stod i kø der.

Angrer som faen, skulle jo bare ha en parkas billig, men neida. Syns dog litt synd på karen som satt over 30 timer i kø for å få den jævla sykkelen, er det seriøst så viktig? Jeg syns 45 minutter var altfor lenge, men når vi endelig hadde kommet halvveis i køen var det ikke så fristende å snu, så fortsatte til vi kom inn. Kan ikke tenke meg at jeg hadde vært >30 timer i kø for noe, med mindre en eller annen kar delte ut et par milliarder.

Lenke til kommentar

Haha, du må lete etter innleggene til Theresa Erga. De er alltid like artige, og hun skryter av at ikke alle har "kjønt hvor høy stilling han har".

 

Her er et flott eksempel, og jeg har tatt fet skrift på det som er feil.

 

SV: mesunneli?

Innsendt av Therese Erga, 09.11.2010 22:41:48

 

for d første er d 32timer.

 

og (hvor ble det av "for det andre"?) koffer irritere seg over noen som har lyst ¨å ta en utfordring.. kan han jo ha fast lønn uanz om han jobber mer eller mindre? mange som har en annen jobb en deg.

 

 

Dette er det som gjør at norsklærere gråter seg i søvn.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat et geni som står 30 timer i kø for å spare 10k. Hadde han jobbet de timene og dratt på en av de førti millionene sykkelbutikkene som har halv pris på årets modeller hadde han kommet langt bedre ut.

 

 

Det blir for dumt å tenke sånn. De færreste har mulighet til å jobbe så mye de vil. Dessuten sparte han 50 000 tilsammen (han skrev det i kommentarfeltet), og det er jo en rimelig god timelønn.

 

Nå er jeg ikke helt enig i at det er mulig å spare noe som helst når man kjøper noe, uansett hvor mye det er satt ned, men det er jo en annen diskusjon.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Geil: Både han og sønnen stod i kø, og han sparte ca 50 000,- på det de endte opp med å kjøpe. Flexitid på jobb bla bla, fra hva jeg leste. Har mer forståelse for dette en for eksempel folk som sover ute før en spill-lansering eller premiere på en kinovisning.

 

Om Savile row hadde hatt nattåpent med gratis skreddersydd dress til de første 15, så skulle jeg vurdert å sove en natt ute ass :p

 

Henrik: Hun skriver "stavangersk", faktisk ikke veldig uvanlig på rogalandske foraer, nesten på nivå med trønderne :p

 

" Du er kansje ung eller ikke har skåret no høyt på jobben.. han får nokk lønn får å sidde der jah.. men e d ikke gøy m en utfordring.. ikke vits å leve i a4. " - Herlig eksempel. Tviler litt på at hun har en master i noe, for å si det slik :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...