Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø.

Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk?

Jeg har en limegrønn Lindeberg-genser fra Future Sports-kolleksjonen. ;)

den jeg mente, den med alle de runde prikkene.

Har noen hvite prikker på logoen på venstre arm, men bortsett fra det så er den ganske enfarget. Eneste som gjør at den skiller seg ut er de har innlemmet JL-logoen med et annet stoff over brystkassen.

 

Vanskelig å forklare.

jeg har også den ;)

Lenke til kommentar

Har et rart problem og tenkte at jeg kanskje kan legge det her. Har et punkt på ansiktet, nede til venstre ved det venstre øyet, hvor det samler seg opp masse væske, klar væske, men det er på en måte en innvendig kvise. Når jeg tar der kjennes det litt ut som et blåmerke og jeg kan "flytte" på den inne i huden (den går dog tilbake på samme plass). Og det går an og klemme det ut uten at det kommer noen spor etter det på huden.

 

Noen som vet hva det kan være?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Det er nok bare å få bestilt time hos hudlegen sporenstreks, greit å finne ut av hva det er på en ordentlig måte.

 

Forresten, har noen av dere prøvd jeans fra H&Ms nye &Denim-kolleksjon? Alltid artig å se hva de klarer å få til med latterlig lave budsjettrammer (selv om jeg neppe tror jeg kommer til å gå bort fra Dior Homme med det første likevel...).

Lenke til kommentar
Har et rart problem og tenkte at jeg kanskje kan legge det her. Har et punkt på ansiktet, nede til venstre ved det venstre øyet, hvor det samler seg opp masse væske, klar væske, men det er på en måte en innvendig kvise. Når jeg tar der kjennes det litt ut som et blåmerke og jeg kan "flytte" på den inne i huden (den går dog tilbake på samme plass). Og det går an og klemme det ut uten at det kommer noen spor etter det på huden.

 

Noen som vet hva det kan være?

Hvor lenge har det vært der?

Lenke til kommentar
Har et rart problem og tenkte at jeg kanskje kan legge det her. Har et punkt på ansiktet, nede til venstre ved det venstre øyet, hvor det samler seg opp masse væske, klar væske, men det er på en måte en innvendig kvise. Når jeg tar der kjennes det litt ut som et blåmerke og jeg kan "flytte" på den inne i huden (den går dog tilbake på samme plass). Og det går an og klemme det ut uten at det kommer noen spor etter det på huden.

 

Noen som vet hva det kan være?

Hvor lenge har det vært der?

Halvt år ca.

Lenke til kommentar

Thomasr: Nå vet jeg ikke om du har fått det i posten, men i dag kom det noe greier fra Kløverhuset her, som forteller om moteshow-greiene.

 

Kort oppsummert:

21. Oktober på Mood.

Eva Sannum dukker visst opp.

Konfransier: Terje Sporsheim

Aldersgrense 20 år (og der røk min sjangse).

 

Så skryter de masse over lys- og lydeffektene de skal ha, og hvor bra "høstens motehappening i Bergen" kommer til å være. Du kan også vinne billetter hvis du sender inn noe greier.

 

 

Over til noe annet. Noen som vet om lingnende bukser til dette (altså, hvem som lager de), eller hvor man kan få tak i slike?

 

Buksene:

00018m.jpg

 

Jeg må ha noen nye sorte bukser, som ikke er av typen dressbukse, ei heller sorte jeans.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

sluffy: Takk for info, aldersgrensen stopper i utgangspunktet meg også, ikke at disse har for vane å være absolutte, men kan ikke helt si konseptet virker fantastisk fristende.

 

Jeg er litt usikker på hvilken type bukse du er ute etter, er det snittet, stoffet, farven eller noe annet ved den du viste frem du er ute etter? Den på bildet har et veldig spesielt snitt, den er normalt vid i livet, smalner inn nedover lårene og har en ganske markant bootcut. Å finne noe tilsvarende i en butikk vil nok være en heftig utfordring, det billigste (i og med at Viktor & Rolf ikke er helt gratis) ville nok være å få et par skreddersydd, alternativt å sy om noe som ligner. Om det er en annen side ved buksen du ønsker, er selvfølgelig saken en helt annen.

 

dimiles: Ferner Jacobsen er en god start, erfaringsmessig er det de som har best utvalg i slikt. Personalet er i tillegg svært imøtekommende, så om du ordner et bilde av piqueten og den fortsatt er tilgjengelig ville jeg tro de skal få bestilt den inn for deg.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor i Oslo de fører Ralph Lauren? Er usikker på om det er Polo, Ralph Lauren eller hva, men så en grønn piquet med blå / hvite striper som jeg likte eksepsjonelt godt. :) Hadde satt pris på litt feedback. (JoachimR / PiRANhA)

Dette er nok Polo, stikk innom Ferner Jacobsen - de hjelper deg vet du! Fikk forresten brev fra Ferner Jacobsen i dag, er visst tilbud nå til helgen; kjøp to skjorter og få initialene dine sydd inn som monogram i skjorten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...