Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg venter på at "The Fashionista" skal videoblogge om at Ed Hardy er kult. Ja vi venter i spenning. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha, jeg ble flau inni meg når jeg så på den videoen fra superkidzen. Damn, at noen faktisk kan være slik UTEN å kødde? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han sprenger smårips for faen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva kan man si, folk er forskjellige... Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er fete vintersko for hverdagsbruk`? Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jævla fresht. Var som å gå på skole med en Hollywood-stjerne. Han er tilbakestående da. I know this for a fact, så vi bør ikke mobbe han for mye. Han ble ganske mye mobba husker jeg. Synd. Det var mye morsommere å leve i den tro at han bare er tacky. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 jeg må lære meg å ikke bestille ting fra Asos. Først så tok det lang tid før de sendte orderen min, dette var fordi at det var noe feil, så den ene buksa jeg hadde bestillt var ikke inne på lager selv om det så sånn ut på produktsiden. Greit nok, jeg fikk gratis frakt + 10£ kupong. Så nå er det to uker etterpå, jeg har ikke sett noe til pakka. Sendte mail til Asos, fikk svar at de ikke kunne lokalisere den, så de sendte erstatning med express. Bare denne gangen så var ullsokkene og solbrillene jeg bestillte også utsolgt i mellomtiden. Da står jeg bare igjen med sko og jakke. I tillegg når de sender express så får man noe syke tilleggsgebyr i forhold til posten som bare skal ha fortollingsgebyr hvis jeg husker riktig. (?) Er det verdt det? Hvorfor har vi ikke andre store nettbutikker med utvalg som kan konkurrere med Asos? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg trur ikke du behøver å bestille express, den vanlige kan gå fort om den vil. Jeg bestilte på en fredags kveld, fikk pakken mandags morgen. Dette var standard levering. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, men erstatningen ble sendt med express av kundebehandleren. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lite spørsmål til dere som bruker PayPal når dere kjøper klær: Når man skal overføre penger til paypal-kontoen, skal overførings-ID plottes inn som KID eller 'Melding' i nettbaken? (Sparebank1) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 vorfor har vi ikke andre store nettbutikker med utvalg som kan konkurrere med Asos? Skjønner ikke helt hva det er du mener Asos har som ingen andre har. Personlig har jeg aldri kjøpt noe derfra, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Kjipere nettbutikk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Faen meg dyrt på Asos også. Acne-buksa mi er mye billigere både på S&S og Acne-butikken i Oslo. Da snakker vi opptil flere hundrelapper forskjell også. Så er det vel sikkert frakt i tillegg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lite spørsmål til dere som bruker PayPal når dere kjøper klær: Når man skal overføre penger til paypal-kontoen, skal overførings-ID plottes inn som KID eller 'Melding' i nettbaken? (Sparebank1) Om du har registrert kortnummeret ditt til Paypal kontoen din, så er det bare å betale. Så trekker de fra det beløpet fra bankkontoen din. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Vel, de har en god samling av varer fra et spenn av merker, mer enn man kan si om de fleste andre steder. Men kom gjerne med forslag til alternativer. I tillegg er det tilgjengelig, kundebehandlingen er veldig bra, eneste problemet er tydligvis med shippingen de har til utlandet. Edit: Skulle gjerne kjøpt lokalt, men eneste butikken jeg går til har ikke så kjempestort utvalg og det er mye dyrere. Det er en eller to butikker til som kan ha ønskede klær av og til, men kundeservicen er noe dritt i forhold. Endret 10. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ebay et fint sted, multisync Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg synes ikke det er så lett å finne noe bra der med mindre du vet spesifikt hva du er ute etter. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lite spørsmål til dere som bruker PayPal når dere kjøper klær: Når man skal overføre penger til paypal-kontoen, skal overførings-ID plottes inn som KID eller 'Melding' i nettbaken? (Sparebank1) Om du har registrert kortnummeret ditt til Paypal kontoen din, så er det bare å betale. Så trekker de fra det beløpet fra bankkontoen din. Har gjort det, men har ikke fått den verifiseringskoden fra de 15 kr de tok enda... Brude kanskje laga meg paypal-konto FØR jeg hadde tenkt til å handle. Er no' dritt å vente Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hmmm.. The North Face McMurdo fra eBay koster rundt $300 med frakt til en venninne i Florida (virker kanskje noe dumt å bestille dit? ), og hvis jeg regner med $50 i frakt til Norge ender jeg på under 2000 kroner. Lurer på om jeg skal bestille, det er ordentlig kaldt ute nå. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Chelsea boots Var denne typen jeg ble anbefalt av en kompis også, men syntes de så så litt drøye ut. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå