Vowels Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha, makan til type http://www.youtube.com/watch?v=LNlyIoZdoiw&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han fyren der virker litt, skal vi si, «enkel». Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) 07:26 "Jeg er jo liksom kremen av iskremen..." .... ... ... ... WAT? Endret 10. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han bruker marketing-blurben til Hennig-Olsen Is for å kjekke seg, faktisk. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herregud, jeg blir så gal av han. Shit, han fikk klistremerker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Timeslang kø på G max i dag Henrik, jeg gadd ikke gå innom en gang Holdt med å kjøre forbi, kaos. Var kaos inatt også hørte jeg, full rulle hele natta. Sykt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Shait. Jeg jobber her på Forus, håper ikke jeg blir stående i kø i ettermiddag da. Så ikke noe spesielt her i dag morges, men det er jo mulig at det var litt rolig akkurat da. I tillegg så bor jeg på Sola, så jeg sniker meg litt inn bakveien her. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har en del kamerater som var innom i går, og fikk med seg et par sykler, ski og diverse klær. De sparte ganske mange titalls tusen til sammen. Det var visst kaos der inne hele natten. XXL har forresten salg òg, frem til i kveld. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Må si Facebooks algoritme for visning av annonser har vist seg å fungere bedre og bedre i det siste. Nå fikk jeg denne: http://www.suitopia.com/en/ Noen som kjenner til de eller har erfaringer? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du kan kjøpe denim dress der. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herregud.. Superkidzen. Dette var TOPPEN av iskremen liksom. Han bruker konsekvent uttrykket smårips. Han synes Ed Hardy er ufattelig kult. Leser han opp fra manus? Jeg takler ikke han typen der, først trodde jeg ikke han var seriøs, men det er han tydeligvis. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som kjenner til de eller har erfaringer? De har Phil Collins der. I'm all in. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 1) Han leser ikke fra manus, han snakker sånn på ekte. 2) Han gikk konsekvent med moods, ed hardy og andre harry merker når jeg gikk på samme skole som han. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 1) Han leser ikke fra manus, han snakker sånn på ekte. 2) Han gikk konsekvent med moods, ed hardy og andre harry merker når jeg gikk på samme skole som han. freeeeeesht å gå på skole med Partyprinsen? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jævla fresht. Var som å gå på skole med en Hollywood-stjerne. Han er tilbakestående da. I know this for a fact, så vi bør ikke mobbe han for mye. Han ble ganske mye mobba husker jeg. Synd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Timeslang kø på G max i dag Henrik, jeg gadd ikke gå innom en gang Holdt med å kjøre forbi, kaos. Var kaos inatt også hørte jeg, full rulle hele natta. Sykt. No shit. Dro ned rett før 12 med bussen, var fremme halv ett, og da stod vi i kø i 45 minutter. Vel inne fikk jeg vite at Fjällräven-parkasen var blitt utsolgt på morgenen en gang. Bussen tilbake var også noe forsinket, så mistet bussen til universitetet, så jeg og han jeg dro med brukte vel 3 timer på å dra ned der, ikke finne noe spennende (vurderte noen ullsokker da, men så var det visst 40 minutter i kø for å betale...) og dra tilbake på UiS igjen. FML. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Du kan kjøpe denim dress der. Noen som kjenner til de eller har erfaringer? De har Phil Collins der. I'm all in. Markedsføringstriks is a bitch. Endret 10. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du kan kjøpe denim dress der. Denim kom opp som alternativ på stoff-valg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 "Ed Hardy er et driiit bra merke!" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå