Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her på MoV som spiller tennis?

Bare for fun.

Ich auch.

Ja, men jeg er ikke så desperat for noe i en sportsbutikk at jeg møter opp 1min over midnatt for å storme butikken etter billige Sorel sko ;)

Øy, Sorelsko er det nyeste kule.

Lenke til kommentar

Da er du passe desperat!

Regner med at de har en del Fjällräven igjen i morgen i 12-tiden, sikkert ikke mange som drar ned dit i natt, de fleste kommer vel tidlig etter jobb i morgen kan jeg tenke meg.

I verste fall blir det en bomtur, men regner med at jeg kan komme meg ned, få kjøpt noen varme sko og en god jakke.

De fra Sorel ligner forresten litt på disse fra LL Bean;

http://www.llbean.com/llb/shop/33549?feat=31179-ppxs&dds=y

Lenke til kommentar

fkm, jeg bare lurte på en ting. Hvilket tema hadde du som bedriften innleveringsoppgave i fjor? Kom det noe lignende til eksamen?

Etikk. Husker ikke, sjekk fjorårets eksamensoppgave selv.

Jeg har sorel sko, så for meg er det ikke akkurat nytt :cool:

Jeg sa ikke at det var nytt, men at det er det nye kule. Følg med i timen.

Alle g'sa har det. Serr.

Lenke til kommentar

Til mine med-Stavangerboere: hvordan er H.Hauge nede på torget? Det eneste merket jeg kjenner igjen der (sto med nesa i glasset der i kveld) er Gant, ellers så jeg ting som Melka, Meyer, Falke og Olymp – hvordan er kvaliteten på disse merkene?

Og så ser jeg de lager dresser på målsøm: kjenner noen ca. pris på slikt? Jeg kan selvfølgelig spørre der nede, men hvis noen her og nå har erfaring så er jeg lutter øre. :)

Lenke til kommentar

H.Hauge er ikke noe særlig, sjelden jeg gidder gå inn der. Gammelmannsbutikk på en ikke velkledd måte. Tror minsteprisen var 5000,- for de målsøm dressene der, litt usikker. En stund siden jeg var innom og hørte. Når de omtalte det som "skreddersydd" så gikk jeg ut.

Lenke til kommentar

Tror nok heller Bergans boblisene forsvinner før parkaene, dette er tross alt stavanger.

Kan ikke klage på logikken der! Jeg regner med det samme, og når jeg er der før 13.00 må det da være noe igjen.

H. Hauge var ikke noe særlig, tittet innom, men lite som falt godt i smak. Kunne nok funnet et par greie enkeltplagg der, som skjerf etc, men generelt lite spennende.

Lenke til kommentar

Til mine med-Stavangerboere: hvordan er H.Hauge nede på torget? Det eneste merket jeg kjenner igjen der (sto med nesa i glasset der i kveld) er Gant, ellers så jeg ting som Melka, Meyer, Falke og Olymp – hvordan er kvaliteten på disse merkene?

Melka skal visst være bra for pengene. Jeg fikk en navy regnfrakk av bestefar han kjøpte for mange år siden som omtrent ikke har blitt brukt. Ikke noe å utsette kvalitetsmessig på den ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...