AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nja, kan også være løkke L skrevet fancy Fant ikke noe når jeg googlet hverken det ene eller det andre. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er ganske sikker på at det står "Cervine". Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror også det står Cervine, men finner ingenting når jeg googler. Sikkert ikke noe særlig kjent, da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sportsforretning har nyåpning i natt, fjellreven kodiak parka til 1500,-. Nesten som jeg vurderer en til de aller kaldeste dagene, prisen er det hvertfall ikke noe å klage på. Til å være parka ser den kurant ut også. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sportsforretning har nyåpning i natt, fjellreven kodiak parka til 1500,-. Nesten som jeg vurderer en til de aller kaldeste dagene, prisen er det hvertfall ikke noe å klage på. Til å være parka ser den kurant ut også. Ville gått for den ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sportsforretning har nyåpning i natt, fjellreven kodiak parka til 1500,-. Nesten som jeg vurderer en til de aller kaldeste dagene, prisen er det hvertfall ikke noe å klage på. Til å være parka ser den kurant ut også. Hvilken butikk da? Kanskje jeg får busse bort i morgen og kjøpe meg en, begynner seriøst å bli kjølig i Stavanger-området nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 G maks på forus, ligger ved andre siden av XXL (tvedt senteret). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forus? Det er jo laaaaaaaaaaaangt vekk fra Ullandhaug jo. Men er vel ikke vanskelig å ta X60 ned til Forus, så finner jeg det sikkert. Rapporter tilbake om hvor mange de har og sånn da, så får jeg se om jeg ikke tar turen ned. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det står Cervine. Festlig blogg det der, men jeg tror jeg holder meg til tommylife. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fant katalog på nett nå Anuz, du burde hamstre inn Sorel-støvler og selge på SF! Men helt seriøst, lurer på å kjøpe et par av de i tilfelle det blir sinnsyke snømengder her, eller bare latterlig kaldt. Hmm. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Så langt er det da ikke henrik Jeg tar nok turen innom før jobb, men har ikke tilgang til nett etter jeg har vært i sportsbutikken da. Er ikke vanskelig å finne heller nei, tror også XXL kommer med mottilbud (læreren min snakka om det, vi skal på bedriftsbesøk til XXL om en uke eller noe slikt) - så kan jo være de også kjører en lignende kampanje. XXL har vel TNF Mcmurdo? Og ja, det er kaldt ute nå! Sorel sko til 199,- ja, synd jeg alt har det på hytta Er det virkelig et marked for det på SF? hehe. Endret 9. november 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sportsforretning har nyåpning i natt, fjellreven kodiak parka til 1500,-. Nesten som jeg vurderer en til de aller kaldeste dagene, prisen er det hvertfall ikke noe å klage på. Til å være parka ser den kurant ut også. Samboeren har en sånn, og den er bra den. Til 1500 er det jo et kjempekjøp! Henrik C: Kjerring. Man bruker da ikke parkas før gradestokken kryper under -20. Personlig bruker jeg det ikke da engang. Det holder å ha på seg litt flere lag under frakken. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tar vel 15 minutter med X60, spørsmålet er bare hvor den stopper. Kjedelig å traske over hele Forus også, men blir nok kanskje en tur ned dit for å kjøpe en. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Helt sikker på at X60 går til Forus da? Uansett, tar du en buss fra Stavanger til kvadrat - så går du bare av ved kvadrat og venter på buss nr 9 mot Tananger. Den fører deg sånn 20m fra XXL/Tvedtsenteret. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 X60 var visst til Sandnes den ja.. Trodde alle X-rutene var pendlerbusser til Forus, men det var de visst ikke! Da tar jeg 6/7 (en av de går til Kvadrat) og så kan jeg hoppe på 9 ja. Takk for tips, da skal jeg se om jeg får kommet meg ned dit i morgen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det noen her på MoV som spiller tennis? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 7'en går ikke til kvadrat, jeg tar den ofte når jeg skal til Stavanger. Men 2'en eller 3'en går fra sentrum i stavanger til kvadrat hvertfall. Bare pass på å gå på rett nr 9, kjipt å ende opp i sandnes Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det noen her på MoV som spiller tennis? Bare for fun. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) 6 går til Kvadrat ihvertfall, og så 9 mot Tananger/Stavanger. Da ender jeg visst på Forus, så det skal jeg klare! Endret 9. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 6 går til Kvadrat ihvertfall, og så 9 mot Tananger/Stavanger. Da ender jeg visst på Forus, så det skal jeg klare! Der har du den ja Er bare en 5-6minutter unna kvadrat med buss. Når du skal tilbake til stavanger ikke ta 9'en helt til stavanger, den bruker vel nesten en time. Innom flyplassen, rundt tananger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå