Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahan Anewz. Du skal få en pris av meg. Største stalkeren på diskusjon.no! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 fkm: var ikke akkurat mye informasjon man kan lurke ut av den beskjedne profilen din da Nei, det håper jeg da ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahan Anewz. Du skal få en pris av meg. Største stalkeren på diskusjon.no! Du er bare misunnelig for å ikke ha sett thrice full på en hest kl 0800 om morningen! Det var litt av et syn, for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hahan Anewz. Du skal få en pris av meg. Største stalkeren på diskusjon.no! Du er bare misunnelig for å ikke ha sett thrice full på en hest kl 0800 om morningen! Det var litt av et syn, for å si det mildt. Forresten enig i at hestebildet er morsomt Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjenner alle hverandre her inne eller? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjenner alle hverandre her inne eller? Nei. Jeg, Thrice, PatSharpX, Kavinsky og Charles Bass kjenner hverandre, i varierende grad. Resten er vel bare litt for glade i å stalke på facebook vil jeg tro. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skylder på at jeg bor i ingenmannsland! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjenner alle hverandre her inne eller? Jeg kjenner ingen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg kjenner ingen. Endret 8. november 2010 av Jonas. 4 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 You've officialy been stalked, jonas. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Aiai, fant du noe spennende? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Føler jeg mister tittelen her nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hahan Anewz. Du skal få en pris av meg. Største stalkeren på diskusjon.no! Du er bare misunnelig for å ikke ha sett thrice full på en hest kl 0800 om morningen! Det var litt av et syn, for å si det mildt. Det var litt at et nach skal jeg si deg. Kan jo også legge til at jeg traff bebeluv for første gang lørdag kveld rundt 01-tiden og sa hei. Endret 8. november 2010 av thrice Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, fant bare fotballbilder. Oops. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg kjenner ingen. Der tok du meg på kornet, Jonas. Hver natt ligger jeg sammenkrøllet i fosterstilling i krampegråt... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Aiai, fant du noe spennende? Nah, bare mye av det samme som Hrafen av Minsk... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Forslag til dress her inne? Merke/farge/fasong osv. Begynner å bli lei min sorte nåværende, som så mange andre sikkert. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mørk grå eller navy dress. To knappers kanskje, enkeltspent. Den bør vel være slim om du ikke har litt mage. Det beste er å dra å prøve og finne noe som du liker. Så har sikkert butikken en skredder de bruker som kan fikse slik at den sitter 100%. Hvor i landet skal du handle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå