Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 WTF?! Du er faen meg creepy fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen må neste poste profilbiltet til babylove slik at vi andre også får se Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og på ditt tar monumentet i bakgrunnen all oppmerksomheten, fkm! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen må neste poste profilbiltet til babylove slik at vi andre også får se Haha, no way. Facebook til venner holder. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det mov-gruppe på face btw? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, men den blir ikke brukt til annet en stalking. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, dog uten noen som helst aktivitet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sant det, den gruppen skulle jo jeg joinet. Så resten er velkommen til å stalke meg Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Linken funker ikke, sender meg til newsfeeden min. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gruppen er vel hemmelig? Den var det før jeg meldte meg ut av den hvertfall... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fordi du ikke er invitert det Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan får man invitasjon da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Åja, sant det. Nei, da vet jeg ikke hvordan man løser det. Gruppen er vel hemmelig? Den var det før jeg meldte meg ut av den hvertfall... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvorfor holdes dette hemmelig? Er da flott tilbehør til profilen sin at man er med i diskusjon.no sin Mote og Velvære gruppe! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gruppen er vel hemmelig? Den var det før jeg meldte meg ut av den hvertfall... Det eneste jeg fikk ut av å være med i gruppen var at andre totalt ukjente mennesker fikk tilgang på personlig informasjon om meg, så jeg hadde ingen grunn til å fortsatt være medlem. Det er ikke akkuratt sånn at det var noe aktivitet der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvorfor holdes dette hemmelig? Er da flott tilbehør til profilen sin at man er med i diskusjon.no sin Mote og Velvære gruppe! Nei, da den er hemmelig er den også skjult - ergo man finner den ikke om man søker på den engang fkm: var ikke akkurat mye informasjon man kan lurke ut av den beskjedne profilen din da Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke noe problem å finne profilen til fkm uten å være med i gruppa heller akkurat 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå