Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk om det står "Custom fit" i nakken på de som er minst i størrelsen.

 

Har dog vært borte i at det er litt forskjeller. Kjøpte fire trøyer samtidig i sommer, alle var de litt forskjellige i størrelsen og alle var de mindre enn den jeg kjøpte i Norge en mnd tidligere. Men en hel størrelse var det nå ikke.

Alle er custom fit. Den største fra USA er faktisk over 6 cm lengre enn den fra Norge, mens den minste fra USA ligger mellom de to en plass.

Lenke til kommentar

Er i gang med å bestille et par finskjorter til mer formell bruk sammens med dress og lurer litt på hvilken krage jeg skal gå for.

Er rimelig slank (les spinkel) og har ikke spesielt brede skuldrer eller hals. Har vel et normalt ansikt, verken veldig smalt eller bredt.

Dressene mine er begge av smal passform og jeg går mer eller mindre alltid med slips med en smal knute.

 

Hva tror dere? Fullspread, klassisk smal eller en ting midt i mellom? Skjortene bestilles fra tailorstore.no

Lenke til kommentar

Sjekk om det står "Custom fit" i nakken på de som er minst i størrelsen.

 

Har dog vært borte i at det er litt forskjeller. Kjøpte fire trøyer samtidig i sommer, alle var de litt forskjellige i størrelsen og alle var de mindre enn den jeg kjøpte i Norge en mnd tidligere. Men en hel størrelse var det nå ikke.

Alle er custom fit. Den største fra USA er faktisk over 6 cm lengre enn den fra Norge, mens den minste fra USA ligger mellom de to en plass.

 

Skal være med på noen forskjeller, jeg kunne prøve to like trøyer i samme str og oppdage at den enne føltes langt bedre enn den andre, men ikke så stor forskjell.

Lenke til kommentar

Hvor mye må man ut med for en skjorte i grei kvalitet? Trenger en formell skjorte til dress. Pris: Ikke mer enn 1500 kr.

 

Og hvilken type mansjett bør man ha til dress? Er det fransk mansjett som gjelder?

 

Og hvilke merker er greie? PRL/Stenstrøms/Eton? Sistnevnte er vel dyrest, men er det verdt de ekstra kronene? Forslag til andre skjorter innenfor budsjett er også velkommen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt av han. Teknisk overlegen og har et utrolig blikk for spillet. Dette understrekes jo av at United har villet ha han over flere ganger på prøvespill, og at han på slutten av dette året spilte kamper for 2. laget til Stabæk og trente med A-laget.

 

Edit: Og de jeg kjenner som kjenner han personlig har intet annet enn lovord å si om han.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Hva med business-kragen?

Business krage? Jeg trudde jeg overbeviste deg nok på lørdag om at det var fullspread med bowtie som var tingen jeg? :tease: Forresten, veldig hyggelig at du kom en tur!

Men en ting, hvordan klarte du å komme deg hjem, når kortet ditt var sperra? Ikke si meg du tok løpetaxi? haha.

Du er hakket mer hardcore enn meg i klesveien altså. Jeg sa til taxisjåføren at alle DnB Nor kort var sperret 01-05, og han sa han kunne kjøre meg dit jeg skulle for 150,- som jeg hadde i kontanter.

 

Må si profilbildet ditt er i en klasse for seg selv, btw.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

AnewZ: Har spilt ganske mye sammen med Mats ja, blant annet hele fjorårssesongen, og har lite annet å si enn at han er helt sykt god. Har dessverre ikke sett så mye til ham i år, men de gangene jeg har sett ham har han lekt seg med motspillerne, uansett hvor mye eldre de er enn ham. Artig å se hvordan han i løpet av høsten har fått 500 nye venner på Face :p

Lenke til kommentar

Hva med business-kragen?

Business krage? Jeg trudde jeg overbeviste deg nok på lørdag om at det var fullspread med bowtie som var tingen jeg? :tease: Forresten, veldig hyggelig at du kom en tur!

Men en ting, hvordan klarte du å komme deg hjem, når kortet ditt var sperra? Ikke si meg du tok løpetaxi? haha.

Du er hakket mer hardcore enn meg i klesveien altså. Jeg sa til taxisjåføren at alle DnB Nor kort var sperret 01-05, og han sa han kunne kjøre meg dit jeg skulle for 150,- som jeg hadde i kontanter.

 

Må si profilbildet ditt er i en klasse for seg selv, btw.

 

Jeg vil ikke si at lilla blazer er så veldig "hardcore" akkurat :p

 

Når det kommer til profilbildet hadde det vært litt penere uten den jenta/gutten/tingen du har på siden, bebe, lol...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...