Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det klør i lommeboka når jeg sitter og kikker på det RL salget, men akk… Jeg får vente til neste gang.

 

For øvrig så ser jeg at Purple Label ligger og vaker over $2000 selv etter rabatter. :ohmy: Noen som vet om kvaliteten står i stil til 10-doblingen av pris i forhold til «vanlig», eller er det merkefaktoren som rår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DEFCON 1 !!!

 

Hva gjør man? Kjøper man nok klokker til enhver anledning? Bytter man remmer? Går man uten klokke? :whistle:

 

 

 

Edit:

Man kanskje ha en dresskolokke med hvit skive og sort rem, en klokke med brun rem, en med links og en med nato/zulu.

Da burde man være ganske greit dekket? :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Man får aldri for mange klokker.

 

 

Men om man tenker på hva man minimum må ha for å klare seg til det meste ville jeg hatt:

 

Klokker:

En enkel sølvfarget klokke

En enkel gullfarget klokke

En diver

 

Remmer:

-En brun skinnrem (til "penklokker")

-En sort skinnrem (til "penklokker")

-Links (til diver)

-Nato/zulu i div. farger (til diver/"penklokker)

 

Og selvfølgelig verktøy til å bytte remmer, så man slipper å ha en klokke per rem-farge.

 

Edit:

Og buckles i gull/sølvfarge som passer til begge skinnremmer, så man kan matche de med klokken.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takktakk, da var det bare å se om man kan prioritere klokker etterhvert :p

 

Diver blir det nok ikke i første omgang da, har tynne håndledd og de er somregel bare alt for store. I tillegg til det faktum at jeg ikke ser helt noen grunn til å ha en diver. Jeg skal ikke på store dyp og ser heller ikke behovet for roterende bezel.

Det finnes heldigvis en del alternativer av robuste klokker da :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Bestilte meg to piqueer fra RL i sommer, men har først nå begynt å tenke på at det sikkert er én størrelse forskjell mellom de, og begge står merket medium. Har en jeg har kjøpt i Norge, og den ene jeg bestilte fra USA (Made in Sri Lanka) er helt lik denne. Men den andre jeg bestile, som er lagd i Kina, er faktisk mye større enn de to andre. Ser ut som det egentlig er størrelse large. Den jeg kjøpte i Norge er også lagd i Kina, men der står det på merkelappen at den er lagd for RL Europe eller noe, og den er helt normal i størrelsen. Bestilte fra RLs egen nettbutikk.

 

Noen som har opplevd det samme? Er det mulig at den er feilmerket, eller er det så utrolig stor variasjon? Vet ikke om jeg tør å bestille flere ganger hvis det virkelig er så stor variasjon.

Lenke til kommentar

Sjekk om det står "Custom fit" i nakken på de som er minst i størrelsen.

 

Har dog vært borte i at det er litt forskjeller. Kjøpte fire trøyer samtidig i sommer, alle var de litt forskjellige i størrelsen og alle var de mindre enn den jeg kjøpte i Norge en mnd tidligere. Men en hel størrelse var det nå ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...