henrikwl Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Det klør i lommeboka når jeg sitter og kikker på det RL salget, men akk… Jeg får vente til neste gang. For øvrig så ser jeg at Purple Label ligger og vaker over $2000 selv etter rabatter. Noen som vet om kvaliteten står i stil til 10-doblingen av pris i forhold til «vanlig», eller er det merkefaktoren som rår? Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Purple Label har ganske bra kvalitet, om det er verdt pengene kan jeg ikke svare for siden jeg ikke har noe fra RLPL. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Kjøper man jakke til 40000 og skjorter til nærmere 10000, skal man enten ha veldig mye penger, eller være spesielt interessert. Gir man så mye burde det være en selvfølge at kvaliteten er på topp. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Purple Label er jo relativt high-end innen bekledning...blir vel litt som å sammenligne en VW Passat og en BMW M5..de gjør samme nytten, men den ene er hakket vassere enn den andre og koster derav mer My two cents sent på en søndag..sikkert noen med mer peiling som kan svare mye bedre Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hmm, virka greit det salget på PRL. Og pappa skal til USA om en uke, kanskje han kunne tatt med seg noe tilbake hvis jeg bestiller nå. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hmm, virka greit det salget på PRL. Og pappa skal til USA om en uke, kanskje han kunne tatt med seg noe tilbake hvis jeg bestiller nå. Øh.. Men dette salget varer vel bare til i morgen, eller tar jeg feil nå? Da må du se om hotellet han skal bo på kan ta vare på det inntil videre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Tenker jeg bare skriver opp adressen til kontoret der borte. Men ja, må bestille ganske snart! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) DEFCON 1 !!! Hva gjør man? Kjøper man nok klokker til enhver anledning? Bytter man remmer? Går man uten klokke? Edit: Man kanskje ha en dresskolokke med hvit skive og sort rem, en klokke med brun rem, en med links og en med nato/zulu. Da burde man være ganske greit dekket? Endret 7. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Man får aldri for mange klokker. Men om man tenker på hva man minimum må ha for å klare seg til det meste ville jeg hatt: Klokker: En enkel sølvfarget klokke En enkel gullfarget klokke En diver Remmer: -En brun skinnrem (til "penklokker") -En sort skinnrem (til "penklokker") -Links (til diver) -Nato/zulu i div. farger (til diver/"penklokker) Og selvfølgelig verktøy til å bytte remmer, så man slipper å ha en klokke per rem-farge. Edit: Og buckles i gull/sølvfarge som passer til begge skinnremmer, så man kan matche de med klokken. Endret 7. november 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Takktakk, da var det bare å se om man kan prioritere klokker etterhvert Diver blir det nok ikke i første omgang da, har tynne håndledd og de er somregel bare alt for store. I tillegg til det faktum at jeg ikke ser helt noen grunn til å ha en diver. Jeg skal ikke på store dyp og ser heller ikke behovet for roterende bezel. Det finnes heldigvis en del alternativer av robuste klokker da Endret 8. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Du kan selvfølgelig bytte ut "diver" i det forrige innlegget mitt med hvilken som helst annen litt uformelle klokke. Jeg liker bare divere best til hverdags.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Bestilte meg to piqueer fra RL i sommer, men har først nå begynt å tenke på at det sikkert er én størrelse forskjell mellom de, og begge står merket medium. Har en jeg har kjøpt i Norge, og den ene jeg bestilte fra USA (Made in Sri Lanka) er helt lik denne. Men den andre jeg bestile, som er lagd i Kina, er faktisk mye større enn de to andre. Ser ut som det egentlig er størrelse large. Den jeg kjøpte i Norge er også lagd i Kina, men der står det på merkelappen at den er lagd for RL Europe eller noe, og den er helt normal i størrelsen. Bestilte fra RLs egen nettbutikk. Noen som har opplevd det samme? Er det mulig at den er feilmerket, eller er det så utrolig stor variasjon? Vet ikke om jeg tør å bestille flere ganger hvis det virkelig er så stor variasjon. Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Sjekk om det står "Custom fit" i nakken på de som er minst i størrelsen. Har dog vært borte i at det er litt forskjeller. Kjøpte fire trøyer samtidig i sommer, alle var de litt forskjellige i størrelsen og alle var de mindre enn den jeg kjøpte i Norge en mnd tidligere. Men en hel størrelse var det nå ikke. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Skal på julebord til helga med jobben og lurte litt på hva slags farge på skjorta jeg skal ha til dressen. Hvit skjorte er så vanlig og kjedelig så lurte på om blå skjorte passer bra til dress? Jeg tror det kan være litt tøft. Eventuelt rød? Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Kommer veldig ann på dressen. Rød skjorte tror jeg blir stygt nesten uansett hvordan dressen ser ut. Kommer også ann på blåfargen til skjorta. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hvilken farge har dressen da? Lenke til kommentar
coat Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Kashmereskjerf - hvor? Bor i Drammen og vil ha tak i et. Noen som vet? Pluss, hva er cirkaprisen på et? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Når jeg var i Oslo så jeg kashmir-skjerf fra 1000 kroner og opp. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hvilken farge har dressen da? Er en vanlig svart dress fra Dressmann. Tenkte egentlig bare å prøve noe nytt, men usikker på hvordan det ser ut med farget skjorte. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Svart dressmann dress med rød skjorte? Jeg ville hold meg borte fra den komboen om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå