Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan bli kvitt kviser på naturligvis?

Bruk fuktighetskrem for ansikt, da unngår du økt talgproduskjon og tørr hud.

 

Har du problemer med kviser lønner det seg å gå til hudlege, men hvis du har bare noen få kan du jo prøve å gå til en hudpleier.

 

Anbefales også å peele en gang i uka, og bruke fuktighetskrem og rensegele hver morgen og kveld.

 

Krem som inneholder differin og dalacin funker også bra hvis du er plaget av kviser.

Lenke til kommentar

Det teller ikke, jeg så for meg fire kliss like gutter på omtrent 15 år tuslende nedover Bogstadveien, med den sedvanlige hettegenseren, helt like hullete jeans og ekkel sleik, mens de proklamerer for alle i umiddelbar nærhet at de var såå fulle i går. Skjønt. :) Future Sport er selvfølgelig en helt annen greie.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem.

Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem.

Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter.

Mhm, er ikke overraskende at det er blodklyser som benytter "klyse-trenden".

Lenke til kommentar
Det teller ikke, jeg så for meg fire kliss like gutter på omtrent 15 år tuslende nedover Bogstadveien, med den sedvanlige hettegenseren, helt like hullete jeans og ekkel sleik, mens de proklamerer for alle i umiddelbar nærhet at de var såå fulle i går.

"Tøde møe fyll i helgen leom". Det er den der. Er enig med det PiRANhA sa, det beste er bare å le høyt. De fleste av de der eier ikke nålen i veggen heller.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem.

Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter.

But then again, de har jo ikke en god nok grunn til å være arrogant - klærne er stygge som f... og det er tross alt ikke de som har betalt for sine klær. Å være arrogant før man kan stå på egne ben er ikke særlig lurt.

Lenke til kommentar
hvordan bli kvitt kviser på naturligvis?

Bruk fuktighetskrem for ansikt, da unngår du økt talgproduskjon og tørr hud.

 

Har du problemer med kviser lønner det seg å gå til hudlege, men hvis du har bare noen få kan du jo prøve å gå til en hudpleier.

 

Anbefales også å peele en gang i uka, og bruke fuktighetskrem og rensegele hver morgen og kveld.

 

Krem som inneholder differin og dalacin funker også bra hvis du er plaget av kviser.

Gjøt det noe å bruke body lotion? Er jo PH 5.5 :)

Lenke til kommentar
litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø.

Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk?

Jeg har en limegrønn Lindeberg-genser fra Future Sports-kolleksjonen. ;)

den jeg mente, den med alle de runde prikkene.

Har noen hvite prikker på logoen på venstre arm, men bortsett fra det så er den ganske enfarget. Eneste som gjør at den skiller seg ut er de har innlemmet JL-logoen med et annet stoff over brystkassen.

 

Vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...