KjellV Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noe slikt smykke. Ikke så bra bilde. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Smykker og kjeder er to forskjellige ting? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hvordan bli kvitt kviser på naturligvis? Bruk fuktighetskrem for ansikt, da unngår du økt talgproduskjon og tørr hud. Har du problemer med kviser lønner det seg å gå til hudlege, men hvis du har bare noen få kan du jo prøve å gå til en hudpleier. Anbefales også å peele en gang i uka, og bruke fuktighetskrem og rensegele hver morgen og kveld. Krem som inneholder differin og dalacin funker også bra hvis du er plaget av kviser. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø. Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk? Jeg har en limegrønn Lindeberg-genser fra Future Sports-kolleksjonen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det teller ikke, jeg så for meg fire kliss like gutter på omtrent 15 år tuslende nedover Bogstadveien, med den sedvanlige hettegenseren, helt like hullete jeans og ekkel sleik, mens de proklamerer for alle i umiddelbar nærhet at de var såå fulle i går. Skjønt. Future Sport er selvfølgelig en helt annen greie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hehe, møtte på et par av de typene på byen i går. Jeg er vanligvis ikke en voldelig mann, men de typene der får noe i meg til å vrenge seg. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg får ikke lyst til å banke dem - jeg bare ler jeg. Point and laugh. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg får ikke lyst til å banke dem - jeg bare ler jeg. Point and laugh. Men du kan vel ikke si du blir reint lite provosert? Får vel lyst til å denge litt løs? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem. Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem. Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter. Mhm, er ikke overraskende at det er blodklyser som benytter "klyse-trenden". Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det teller ikke, jeg så for meg fire kliss like gutter på omtrent 15 år tuslende nedover Bogstadveien, med den sedvanlige hettegenseren, helt like hullete jeans og ekkel sleik, mens de proklamerer for alle i umiddelbar nærhet at de var såå fulle i går. "Tøde møe fyll i helgen leom". Det er den der. Er enig med det PiRANhA sa, det beste er bare å le høyt. De fleste av de der eier ikke nålen i veggen heller. Endret 9. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skjønner ikke at folk gidder å bruke såppass med penger på noe som er så stygt, anonymt og dritkjedelig som klyse-trenden i disse dager. Får, som LarsP sier, lyst til å banke dritten ut av dem. Det er vesenet deres som får meg til å reagere. Makan til frekkhet og arroganse skal man lete lenge etter. But then again, de har jo ikke en god nok grunn til å være arrogant - klærne er stygge som f... og det er tross alt ikke de som har betalt for sine klær. Å være arrogant før man kan stå på egne ben er ikke særlig lurt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hvordan bli kvitt kviser på naturligvis? Bruk fuktighetskrem for ansikt, da unngår du økt talgproduskjon og tørr hud. Har du problemer med kviser lønner det seg å gå til hudlege, men hvis du har bare noen få kan du jo prøve å gå til en hudpleier. Anbefales også å peele en gang i uka, og bruke fuktighetskrem og rensegele hver morgen og kveld. Krem som inneholder differin og dalacin funker også bra hvis du er plaget av kviser. Gjøt det noe å bruke body lotion? Er jo PH 5.5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bodylotion er vel kanskje litt for fet til å brukes i ansiktet? Er litt usikker. Jeg ville nok ikke brukt det i hvert fall. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har inntrykk av det selv, men i så fall; er det noen fuktighetskremer for ansikt dere kan anbefale som ikke er altfor dyre? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø. Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk? Jeg har en limegrønn Lindeberg-genser fra Future Sports-kolleksjonen. den jeg mente, den med alle de runde prikkene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø. Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk? Jeg har en limegrønn Lindeberg-genser fra Future Sports-kolleksjonen. den jeg mente, den med alle de runde prikkene. Har noen hvite prikker på logoen på venstre arm, men bortsett fra det så er den ganske enfarget. Eneste som gjør at den skiller seg ut er de har innlemmet JL-logoen med et annet stoff over brystkassen. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 er disse lindeberg flash gensrene uten hals ekte? logoen er jo mindre og anderledes, men fortsatt sånn flash greie. Hetten er liksom som vanlige hettegenserer, uten sånn lindeberg hals. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Det er et annet merket; WE. Som forøvrig lagde noen gensere sammen med JL hvor det sto WE/JL på Endret 10. oktober 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå