Nash Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Salg på Ralph Lauren også. Bestilte nettopp en peacoat og genser for ca 2000 kr Bilder? Ikke dum pris på peacoaten med tanke på at jeg vurderte å kjøpe den på l'escalier til ca 5000 kr og nå betaler jeg 1500! Endret 7. november 2010 av Nash Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Det så da absolutt ikke verst ut det der, spesielt til den prisen! Regner med det popper opp noen fitpics i bildetråden når varene ankommer landet? : ) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Gieves & Hawkes, plz. Tilgi meg min gros faux pas sartoriale Endret 7. november 2010 av McMuffin Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Det så da absolutt ikke verst ut det der, spesielt til den prisen! Regner med det popper opp noen fitpics i bildetråden når varene ankommer landet? : ) Slenger vell et par bilder opp ja Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg lurte på å kjøpe nøyaktig det samme som deg Nash. Liker veldig godt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 ED HARDY GIVEAWAYS TIL DE FØRSTE GJESTENE! [/Quote] Fuck, da må jeg løpe og stille meg i kø nå! YO homies. Fikk raska med meg en sykt fet Ed Hardy hoodie med slanger og brennende hjerter på. I tillegg til hodeskaller på skuldrene. Hva fikk dere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Mareritt om at Ed Hardy hadde tatt over verden. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 ser litt på salget til ralph lauren, hvor mye tror folk at man sparer, etter moms og frakt? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hvordan mener du? Det ser ut til at det meste er satt ned fra 15-30% fra originalpris. Du betaler vel omtrent 3/5 av det du betaler i Norge, men det kommer veldig an på hva du kjøper. Endret 7. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Legg til en discount code (NOV0410) ved checkout så får du ytterlige 15 % av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Og bruk en privat proxy (på egen risiko) for å slippe dyr frakt, moms og toll. http://www.styleforum.net/showthread.php?t=76012&page=17&highlight=proxy Endret 7. november 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg leste litt i den tråden der. Vil det si at du bestiller på deres adresse, og så sender de den til deg i posten? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 er fri frakt over 195 dollar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 De sender jo ikke til Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Jørgen: Nettopp derfor man bruker en proxy. Og bruk en privat proxy (på egen risiko) for å slippe dyr frakt, moms og toll. http://www.styleforum.net/showthread.php?t=76012&page=17&highlight=proxy Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 De sender jo ikke til Norge. faen, så det ikke Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Se rett over innlegget ditt yavel. Er null problem å bestille derfra med norsk kredittkort og få det levert til en amerikansk adresse. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Det var ment til yavel, Henrik. Fullt klar over det med proxy. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Se rett over innlegget ditt yavel. Er null problem å bestille derfra med norsk kredittkort og få det levert til en amerikansk adresse. så og leste igjennom den, men så jo også at det var en del som hadde mistet alt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Derfor finner man en som mange har brukt før, og da er sjansen minimal. Finnes et par som har drevet med det ganske lenge, og du har alltids JetCarrier og lignende firmaer som driver med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå