Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke om de jakkene. Fant den ikke på BB sine hjemmesider. Men jakken er klassisk og ser veldig fin ut. God passform har den også, til en meget overkommelig pris.

 

Ok, misforsto. :) Er en Volt på CC Vest - det er ikke så langt unna der hvor jeg bor. Får kanskje ta meg en tur.

 

Av Canada Goose var det kun kvinnekolleksjonen de solgte ja.

Var vertfall det hun dama jeg prata med påstod.

Men leste på vg forum at et par hadde vært på Harrods og da var det kun mannen som hadde fått seg jakke.

Så jeg tar det med en klype salt og kikker innom.

 

Jeg var der for en drøy måned siden. Ville være overrasket om de ikke hadde for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som fant Ed Hardy eventet ja, haha. Noen herlige bilder i albumet der om jeg husker rett.

 

Jeg var i kjelleren i dag for å se om jeg fant en gammel jakke jeg kunne daffe rundt i før jeg får kjøpt meg en ny en. Fant en behagelig og dødsvarm jakke som pappa mente var hans for noen og herrens år siden. Jeg sklei rett inn i den, men søster mener jakka er en damejakke. Jeg kan gå med på at den kanskje ser litt unisex ut i fasongen, men lurer på fler tilbakemeldinger. Skal hovedsaklig brukes til og fra butikken, så for meg er det ett fett, men hva tror dere? Merket er slitt vekk, men troor det er/står Caramelo. 2 bilder mens den ligger og 1 fitpic.

 

post-135333-1289074468,2951_thumb.jpg post-135333-1289074478,935_thumb.jpg post-135333-1289074485,2302_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Syntes ikke du burde bry deg for masse om det er en herre eller damemodell. Syntes ikke det var noe som skrek damejakker over den jakken der. Selv prøvde jeg en damecardigan når jeg var i Italia, smått flaut når jeg fant ut den var 25cm for kort og damen i butikken sa den var for damer ;)

 

Dog enig med han andre karen, den var ikke noe særlig pen, men om du primært skal bruke den til og fra butikken ser jeg ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Syntes ikke du burde bry deg for masse om det er en herre eller damemodell. Syntes ikke det var noe som skrek damejakker over den jakken der. Selv prøvde jeg en damecardigan når jeg var i Italia, smått flaut når jeg fant ut den var 25cm for kort og damen i butikken sa den var for damer ;)

 

Dog enig med han andre karen, den var ikke noe særlig pen, men om du primært skal bruke den til og fra butikken ser jeg ikke noe problem.

Nei, noe problem er det absolutt ikke. Som sagt så kommer jeg jo til å bruke den uansett frem til jeg får kjøpt en annen. Spurte primært fordi jeg hadde diskusjonen med søster om det var dame eller herremodell :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...