ahpadt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg snakker ikke om de jakkene. Fant den ikke på BB sine hjemmesider. Men jakken er klassisk og ser veldig fin ut. God passform har den også, til en meget overkommelig pris. Ok, misforsto. Er en Volt på CC Vest - det er ikke så langt unna der hvor jeg bor. Får kanskje ta meg en tur. Av Canada Goose var det kun kvinnekolleksjonen de solgte ja. Var vertfall det hun dama jeg prata med påstod. Men leste på vg forum at et par hadde vært på Harrods og da var det kun mannen som hadde fått seg jakke. Så jeg tar det med en klype salt og kikker innom. Jeg var der for en drøy måned siden. Ville være overrasket om de ikke hadde for begge kjønn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Epic. Da er planene for kvelden ganske åpenlyse! Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 "" ED HARDY " is America's & the world hottest Fashion Brand" *knis* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ED HARDY GIVEAWAYS TIL DE FØRSTE GJESTENE! [/Quote] Fuck, da må jeg løpe og stille meg i kø nå! Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hold plass til meg, er der om fem minutter om jeg løper. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Flere som fant Ed Hardy eventet ja, haha. Noen herlige bilder i albumet der om jeg husker rett. Jeg var i kjelleren i dag for å se om jeg fant en gammel jakke jeg kunne daffe rundt i før jeg får kjøpt meg en ny en. Fant en behagelig og dødsvarm jakke som pappa mente var hans for noen og herrens år siden. Jeg sklei rett inn i den, men søster mener jakka er en damejakke. Jeg kan gå med på at den kanskje ser litt unisex ut i fasongen, men lurer på fler tilbakemeldinger. Skal hovedsaklig brukes til og fra butikken, så for meg er det ett fett, men hva tror dere? Merket er slitt vekk, men troor det er/står Caramelo. 2 bilder mens den ligger og 1 fitpic. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ... Regner med det blir stort oppmøte på festen av denne typen "mennesker": niko: Ikke stor fan av jakka! Like ikke lommene, og synes den kunne vært litt mer tailored. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lommene så faktisk ekstremt overshabby ut på bildet ja. Ser ut som de såvidt henger fast i resten av jakka. Uansett, det er da en herremodell? Lommene så faktisk ekstremt overshabby ut på bildet ja. Ser ut som de såvidt henger fast i resten av jakka. Uansett, det er da en herremodell? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Syntes ikke du burde bry deg for masse om det er en herre eller damemodell. Syntes ikke det var noe som skrek damejakker over den jakken der. Selv prøvde jeg en damecardigan når jeg var i Italia, smått flaut når jeg fant ut den var 25cm for kort og damen i butikken sa den var for damer Dog enig med han andre karen, den var ikke noe særlig pen, men om du primært skal bruke den til og fra butikken ser jeg ikke noe problem. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skjønner ikke hvordan ed hardy kan ta så latterlige høye priser for tskjortene sine. Jeg lurer virkelig på hvem som faktisk kjøper de... Kan noen nevne noen amerikanske nettsider hvor jeg kan bestille klær fra. Gjerne sider fra hvor jeg vil spare en vis jeg hadde bestilt i norge. ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde vært enklere hvis du kunne ha nevnt hvordan stil du er ute etter. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Syntes ikke du burde bry deg for masse om det er en herre eller damemodell. Syntes ikke det var noe som skrek damejakker over den jakken der. Selv prøvde jeg en damecardigan når jeg var i Italia, smått flaut når jeg fant ut den var 25cm for kort og damen i butikken sa den var for damer Dog enig med han andre karen, den var ikke noe særlig pen, men om du primært skal bruke den til og fra butikken ser jeg ikke noe problem. Nei, noe problem er det absolutt ikke. Som sagt så kommer jeg jo til å bruke den uansett frem til jeg får kjøpt en annen. Spurte primært fordi jeg hadde diskusjonen med søster om det var dame eller herremodell Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har lagd en tråd om dette hær: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1273364 Er egentlig ute etter litt casual klær, vil bli litt lagt merke til går på allmen på vidergående, så har vel litt ungdomelig stil. Har vel i korte trekk en litt preppy streetwear stil, vis det gir noen mening. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Weee, lagersalg hos Gieves & Hawkes. Fikk raska med meg en navy blazer, to skjorter, belte, bowtie og to par silkesokker til behagelige 140 pund. Nypris for alt sammen er godt over 700 pund Endret 7. november 2010 av McMuffin Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal ikke klage på det nei Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Salg på Ralph Lauren også. Bestilte nettopp en peacoat og genser for ca 2000 kr Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fra den engelske eller den amerikanske? Vet du om den engelske skal starte å shippe til Norge etterhvert eller om de holder seg til storbritania? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Salg på Ralph Lauren også. Bestilte nettopp en peacoat og genser for ca 2000 kr Bilder? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Weee, lagersalg hos Giewes & Hawkes. Fikk raska med meg en navy blazer, to skjorter, belte, bowtie og to par silkesokker til behagelige 140 pund. Nypris for alt sammen er godt over 700 pund Gieves & Hawkes, plz. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Din lille pirk, fkm Muffin: Bildetråden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå