Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter en 'smart casual' ytterjakke som jeg kan bruke gjennom høst, vår og de mindre kalde vintermånedene. Eier allerede to tynne ytterjakker (ene er denne) som er for kalde etter september og en vinterjakke (Bergans Granite Insulated Parka - j*vlig varm men ikke spesielt stilig). Jeg reiser mye til England for tiden og kun tanken på å ha med meg vinterjakka får meg til å smelte - det er jo grønt gress der borte i desember. Planen er også å flytte dit neste høst.

 

Var i London nylig hvor jeg tittet hos Hugo Boss, Harrods og diverse andre men har ikke funnet noe som har falt 100% i smak enda. Har litt sansen for denne men er som dere kan gjette litt usikker på hva jeg vil ha. Forslag? Med tanke på pris bør jakka være innmari fin om den skal være verdt mer enn ~3000.

Lenke til kommentar

Synes reklamen er småmorsom, men det er fordi jeg i all hovedsak regner med at den er laget med en god dose selvironi.

 

Jeg satt tilfeldigvis bak Riise på flyet fra Roma dagen han skulle lage den reklamen, og jeg overhørte samtalen han hadde med konen (?) sin om den, og også hva han snakket med Bama-folkene som kom og hentet ham på flyplassen om. Det var en del snakk om grandiosasang-effekten. Det hørtes på ingen måte ut som det var noe selvironi i bildet. Jeg tror de håpet det skulle bli en "hit".

 

Noen som vet hvor jeg får tak i en navy dufflecoat?

 

Burberry har noen fine.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en 'smart casual' ytterjakke som jeg kan bruke gjennom høst, vår og de mindre kalde vintermånedene. Eier allerede to tynne ytterjakker (ene er denne) som er for kalde etter september og en vinterjakke (Bergans Granite Insulated Parka - j*vlig varm men ikke spesielt stilig). Jeg reiser mye til England for tiden og kun tanken på å ha med meg vinterjakka får meg til å smelte - det er jo grønt gress der borte i desember.

 

Har litt sansen for denne men er som dere kan gjette litt usikker på hva jeg vil ha. Forslag? Med tanke på pris bør jakka være innmari fin om den skal være verdt mer enn ~3000.

 

Er en bra losjakke-liknende sak fra Bruuns Bazar på Volt til 3100 kroner. Stoffet er fint, semsket skinn tror jeg. Navyfarget.

Endret av nikko_tt
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en 'smart casual' ytterjakke som jeg kan bruke gjennom høst, vår og de mindre kalde vintermånedene. Eier allerede to tynne ytterjakker (ene er denne) som er for kalde etter september og en vinterjakke (Bergans Granite Insulated Parka - j*vlig varm men ikke spesielt stilig). Jeg reiser mye til England for tiden og kun tanken på å ha med meg vinterjakka får meg til å smelte - det er jo grønt gress der borte i desember.

 

Har litt sansen for denne men er som dere kan gjette litt usikker på hva jeg vil ha. Forslag? Med tanke på pris bør jakka være innmari fin om den skal være verdt mer enn ~3000.

 

Er en bra losjakke-liknende sak fra Bruuns Bazar på Volt til 3100 kroner. Stoffet er fint, semsket skinn tror jeg. Navyfarget.

 

 

Om dere snakker om samme jakker må jeg si de ikke faller helt i smak. :shrug:

Lenke til kommentar

Dessverre tar du feil shoop.

DEFCON 4 er double take, og hvis man først har swag skal det mye til for gjøre det bedre enn det - og hvis man da klarer det tilsvarende double take...

 

Nei, DEFCON 1 er høyeste nivå.

 

Sa da ikke noe annet? Kommentaren min var rettet mot at DEFCON 4 Lever swag ikke var bra..

Lenke til kommentar

Kjøper meg Canada Goose Chateau neste uke når jeg drar til London.

Noen som har handlet der og vet hva jeg kan forvente i pris?

 

slakt i denne tråden!

 

er det du kan forvente :p

 

Hva nå en dere skulle mene om Canada Goose gjør meg ikke noe.

Men om ingen vet noe om priser så får jeg heller akseptere det.

 

Ringte forøvrig til Harrods som kun selger kvinnejakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...