Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ok, nå har jeg knekket koden. DEFCON 4 Level er beredskapsnivå (det burde vel strengt tatt være DEFCON Level 4?). Han typen har swag på dette nivået. Korrekt? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har invite til TFS til overs? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Herrenes aften i kveld, anyone? Hadde jeg bare vært 2 år eldre! Whiskey, BMW og ducati Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 SF > TFS. Dandy: Gratulerer, du har klart å bruke Google etter å ha fått en link dit! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk for det Henrik. Logikk og et skarpt blikk er det som skal til. Jeg tok forresten en kikk på bloggen din cruel. Du har en god del gode bilder, jeg la den til i Google Reader'en min. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ok, nå har jeg knekket koden. DEFCON 4 Level er beredskapsnivå (det burde vel strengt tatt være DEFCON Level 4?). Han typen har swag på dette nivået. Korrekt? Man sier ikke "defcon level 4". Det korrekte i det tilfellet er "DEFCON 4" Defcon 4 er uansett det nest laveste nivået. Så å ha DEFCON 4 swagger er ikke akkuratt noe å skryte av. DEFCON blir i mine øyne uansett tullete å bruke i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dessverre tar du feil shoop. DEFCON 4 er double take, og hvis man først har swag skal det mye til for gjøre det bedre enn det - og hvis man da klarer det tilsvarende double take... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Tenkte og kjøpe meg en slik som en litt mer avslappet vinterjakke har allerede en god dun jakke og frakk(halv lang). Noen meninger? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg likte den så absolutt ikke, synes det ble mange lommer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dessverre tar du feil shoop. DEFCON 4 er double take, og hvis man først har swag skal det mye til for gjøre det bedre enn det - og hvis man da klarer det tilsvarende double take... fuck yeah Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sett den nye bendit reklamen?? Skjorten samt slipset til Morten Gamst, fyfaen det gjorde vondt i øynene mine. Helt utrolig at man får opptre slikt i en tv-reklame. Burde være grenser på hvor jævlig man kan ha kragen og slipsknuten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 La ikke merke til slipsknuten, lurte mer på hvordan det var umulig å overse kragen. Den så helt tafatt ut. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kleinere reklame skal man se langt etter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dl0aIVc27iA&feature=player_embedded denne? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du ser vel tydelig at det er den? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Den også - men den jeg reffererte til er en når kun Gamsten er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Butikker i Trondheim sentrum for The North Face? Har lyst til å prøve McMurdo- og Vostokparkaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå