Vowels Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hvis du har noe over skjorten, så skal den være innenfor. Alt annet ser bare idiotisk ut. Uenig. Synes det kan se kult ut av og til, ofte om man er ung. Missliker når personer som ikke er fylt tjue engang går altfor stivt kledd. Dessuten er jeg glad i litt slaskete. Fant et bilde i full fart der jeg synes det ser ok ut uten å tucke skjorten: e:Ser nå at det var et dårlig bilde å bruke, viser ikke ordentlig skjorten nede. Lol Endret 4. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Heisann, er på utkikk etter en messengerbag i skinn. Har funnet den her fra Kenneth Cole, men er det mulig å få tak i den i Norge? Evt. har dere noen andre anbefalinger? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Saddleback har vært nevnt. Jeg kjøpte en bag for et par måneder siden via amazon.co.uk mye å velg imellom egentlig. Også har du jo asos. Det jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kan jo sjekke litt på asos og amazon, de jeg så fra Saddleback var det litt mye "krimskrams" på syntes jeg. Som du ser på linken er jeg ute etter en som er ganske plain, uten reimer for lukke den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Herrenes aften i kveld, anyone? 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hva er dette? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Herrenes aften i kveld, anyone? Eneste som fristet var whiskey-smakingen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Sikker på ikke Ducati og BMW er noe for deg da, thrice? Trudde du hadde en liten råner inni deg, bare med litt stil Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ææ. Jeg har hverken penger eller ønske om å eie bil, så det bryr meg ikke så veldig mye. Skal du dit? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Trodde du hadde mad swagga jeg thrice. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ææ. Jeg har hverken penger eller ønske om å eie bil, så det bryr meg ikke så veldig mye. Skal du dit? Nope, skal sitte med finans. Lader opp til lørdagen vettu Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Når dere er inne på herrenes aften, vet noen hvilke sko som er avbildet på invitasjonen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Trodde du hadde mad swagga jeg thrice. Swaggen min har sunket drastisk etter jeg flyttet på landet :/ Lenke til kommentar
Hoggern Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hva synes folk om disse buksene? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tror jeg har knekket deler av koden til DEFCON 4 Level Swag. DEFCON 4 er en film. Korrekt? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Sko? Har en fysisk invitasjon foran meg, med bilde av en sko, et belte, en bag, mansjettknapper, et glass whiskey og en old-school hjelm. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tror jeg har knekket deler av koden til DEFCON 4 Level Swag. DEFCON 4 er en film. Korrekt? Feil. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg tror jeg har knekket deler av koden til DEFCON 4 Level Swag. DEFCON 4 er en film. Korrekt? http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=define:+defcon&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå