Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt.

Lenke til kommentar

var det ikke han som skapte kaos når han lanserte sin første kolleksjon for H&M ?

 

1: Lanvin er et merke, ikke en person (det var forsåvidt en person som het Jeanne Lanvin som startet merket, men hun er død)

2: Nei, du tenker på Jimmy Choo.

3: H&M endrer samarbeidspartner hver gang de kommer med en ny collab.

 

Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt.

 

Er den tilfeldigvis fra NN 07? Jeg har en cardigan derfra i 10 % cash/90 % bommull, og den har utvidet seg litt.

Lenke til kommentar

Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt.

 

Hang den, eller lå den? Om den henger over tid vil gravitasjonen sette spor, etter hva jeg har hørt og lest.

Lenke til kommentar

Den capsen på siste side var relativt grusom. Jeg trodde det var en tøffel da jeg så thumbnailen.

 

Den skal det ganske mye til for å pulle off tror jeg.

 

Forresten, når det gjelder skjorte under genser, er det en slags regel der? Jeg liker egentlig å la litt av skjorten være nedenfor genseren, sånn at bunnen er synlig. Altså, omtrent 2-4 cm. Men er dette helt grusomt feil?

 

eye-happy-thank-you-more-please.jpg

 

Du kan såvidt se hva jeg mener, Joshua Radnor til venstre.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Spørs hvor preppy man er det. Om du går i sneakers og egentlig ikke er "stivpynta" ellers ser jeg ingen grunn til at han skal tucke skjorta, da ser det bedre ut å være litt "gjennomført slask" imo.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørs hvor preppy man er det. Om du går i sneakers og egentlig ikke er "stivpynta" ellers ser jeg ingen grunn til at han skal tucke skjorta, da ser det bedre ut å være litt "gjennomført slask" imo.

Synes du det er greit å la en for stor t-skjorte henge utenfor genseren? Om du er gjennomført slask ser det "bedre" ut med skjorta hengende utenfor, om man absolutt må, men bare fordi det ikke ser ut som du prøver men failer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...