Kakebakelate Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Fatter ikke helt hva som er vitsen med lommer nederst på cardigens. Syns de ser så ubalansert ut, alt for tung nede i forhold til resten av plagget. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 var det ikke han som skapte kaos når han lanserte sin første kolleksjon for H&M ? 1: Lanvin er et merke, ikke en person (det var forsåvidt en person som het Jeanne Lanvin som startet merket, men hun er død) 2: Nei, du tenker på Jimmy Choo. 3: H&M endrer samarbeidspartner hver gang de kommer med en ny collab. Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt. Er den tilfeldigvis fra NN 07? Jeg har en cardigan derfra i 10 % cash/90 % bommull, og den har utvidet seg litt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Fra Filippa K. Jeg har trolig gått ned +-2 kilo, men da jeg kjøpte den passet den perfekt, nå er den alt for stor. 2 kilo gjør ikke så stor forskjell. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Fine skjorter? Så du kragen eller? Så bare raskt igjennom i stad, men får vel si meg enig i at kragen ikke var så pen. Mulig den ser bedre ut i virkeligehet. Men angående cardigansa, så mener jeg fortsatt at de var fine. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Har en cardigan i 90% bomull og 10 % cashmere. Er det vanlig at disse utvider eg etter bruk? Jeg brukte den et par ganger, for så å glemme den i skapet. Når jeg prøvde den nå var den blitt alt for stor. Trenger den bare en vask for å bli "normal", eller er den blitt sånn for godt? Enten har den utvidet seg, eller så har jeg gått kraftig ned i vekt. Hang den, eller lå den? Om den henger over tid vil gravitasjonen sette spor, etter hva jeg har hørt og lest. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Ingen god ide å henge overdeler, nei. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Da har jeg lært det. Alle mine overdeler henger, nemlig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Den capsen på siste side var relativt grusom. Jeg trodde det var en tøffel da jeg så thumbnailen. Den skal det ganske mye til for å pulle off tror jeg. Forresten, når det gjelder skjorte under genser, er det en slags regel der? Jeg liker egentlig å la litt av skjorten være nedenfor genseren, sånn at bunnen er synlig. Altså, omtrent 2-4 cm. Men er dette helt grusomt feil? Du kan såvidt se hva jeg mener, Joshua Radnor til venstre. Endret 4. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg synes det er feil å ikke tucke skjorten når man har noe utenpå. Gjelder cardigans, blazere osv også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Det ser slaskete ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Spørs hvor preppy man er det. Om du går i sneakers og egentlig ikke er "stivpynta" ellers ser jeg ingen grunn til at han skal tucke skjorta, da ser det bedre ut å være litt "gjennomført slask" imo. Endret 4. november 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Som sagt over... det å la skjorta henge utafor blir litt "gjennomført slask" uten at det er noe positivt. Ser at harryfolka jeg kjenner av og til gjør det. De "Pynter seg" men lar skjorta hange utafor som om de har kommet hjem fra byen, åpnet buksesmekken og ligger og slasker seg på sofaen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Spørs hvor preppy man er det. Om du går i sneakers og egentlig ikke er "stivpynta" ellers ser jeg ingen grunn til at han skal tucke skjorta, da ser det bedre ut å være litt "gjennomført slask" imo. Synes du det er greit å la en for stor t-skjorte henge utenfor genseren? Om du er gjennomført slask ser det "bedre" ut med skjorta hengende utenfor, om man absolutt må, men bare fordi det ikke ser ut som du prøver men failer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Nei. Og ja, det var jo det jeg sa. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg syntes det ser greit ut så lenge skjorta ikke er for lang. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hvis du har noe over skjorten, så skal den være innenfor. Alt annet ser bare idiotisk ut. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Hvis du har noe over skjorten, så skal den være innenfor. Alt annet ser bare idiotisk ut. Du tok ordene ut av min munn. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kjøper meg Canada Goose Chateau neste uke når jeg drar til London. Noen som har handlet der og vet hva jeg kan forvente i pris? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kjøper meg Canada Goose Chateau neste uke når jeg drar til London. Noen som har handlet der og vet hva jeg kan forvente i pris? slakt i denne tråden! er det du kan forvente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå