Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor i verden bor du, om jeg tør spørre?

Underkant av 1,5 time med tog fra Oslo, i en mindre by i innlandet hvor svært få har noen stil å skryte over :thumbup: Har bare sett en som går med finere sko, type chelseaboots, desertboots etc på skolen (VGS). Quilted jakker eksisterer forresten heller ikke her (selv om det faktisk finnes én butikk som selger dem).

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

I Bergen er det ikke særlig mye CG.

 

Men det er mye joggebukser. Og seilerjakker (disse med refleks eller lignende på hetten, resten av jakken er svart/rød/hvit)

 

En venn av meg har akkurat fått seg en sånn seilerjakke, og moren skulle vise hvor fin den var.. Jeg måtte nikke og smile og jatte med om at en sånn hadde ikke vært så gale. :ermm:

stupid twats...

Endret av feggy
Lenke til kommentar

Haha, elsker avataren fkm. Jeg har vurdert Fjellraven, TNF etc parkas for tredje år på rad nå, men tror jaggu jeg ikke tør å kjøpe det.

 

Det er ikke parkaser jeg har noe imot, som sagt. Se over for forklaring på hva det faktisk er jeg irriterer meg over.

 

Jeg er veldig stor tilhenger av at man kjøper seg akkurat det man har lyst på, men at man i tillegg står for valgene sine, og ikke kommer med alle mulige idiotiske bortforklaringer.

Misforstå meg rett. Det er ikke på grunn av deg jeg har backa ut hvert år. Grunnen er så simpel som at jeg syns det ser grisestøgt ut og ville gjemt ansiktet mitt i skam om jeg brukte det. På pro's-siden er det såklart det viktige punktet at den holder meg varm hele vinteren. Avataren er herlig, nonetheless :)

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Er på jakt etter en ny dress.

Har allerede sort og grå dress, så jeg ser meg etter en mørk blå en.

Jeg har sett litt rundt på bla. Hans H, Scabal og Retro i Bergen sentrum, men jeg finner ikke noe som jeg liker og samtidig har råd til.

Som sagt har jeg to dresser fra før av og disse er jeg desverre litt forsiktig med å bruke på byen da de koster litt.

Så jeg ser egentlig for meg en litt billigere dress som jeg kan "slappe litt mer av i". Ønsker derfor å holde meg under 5000,-

 

Jeg har også vurdert diverse "skreddere" på nettet, som f.eks. moderntailor.com men jeg har vansker med å finne erfaringer med noe annet enn skjorter derifra.

 

Noen som kan rekke ut en hjelpende hand her?

Lenke til kommentar

Frislid er vel greit. Jeg vet jo ikke hvor du bor da, så det er litt vanskelig å anbefale utsalgssted. Men tror Frislid-dressene ligger rundt 4 000.

 

EDIT: heh, så ikke at du skrev Bergen sentrum... :p Ser på internettsiden deres at de har en egen butikk som heter Frislid Bergen. Så, hvis du vet hvor det er, kan jo det være verdt å sjekke opp..

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

dept: Vært innom Vincci?

 

Som Chika.. nevner så er det en egen Frislid-butikk i Bergen nå. Den er der tidligere Olsen & Nicolaysen-butikken lå, ligger i enden av Strandgaten.

 

Ellers tror jeg du kan sjekke ut Bertoni. Helt grei kvalitet og grei pris, finner sikkert en dress til en 2-3k der.

 

Hvordan kle seg på julebord? Det ene er med et studentkor jeg er med i, og det andre er med jobben. Bruker dere dress på julebord, eller blir det litt mye?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

dept: Vært innom Vincci?

 

Som Chika.. nevner så er det en egen Frislid-butikk i Bergen nå. Den er der tidligere Olsen & Nicolaysen-butikken lå, ligger i enden av Strandgaten.

 

Ellers tror jeg du kan sjekke ut Bertoni. Helt grei kvalitet og grei pris, finner sikkert en dress til en 2-3k der.

 

Hvordan kle seg på julebord? Det ene er med et studentkor jeg er med i, og det andre er med jobben. Bruker dere dress på julebord, eller blir det litt mye?

Dress er temmelig standard på julebord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...