Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fkm er skummelt overtalende. Tror han har fått flere personer her til IKKE å like Goose.

 

Som jeg har gjentatt til det kjedsommelige, så har jeg ingenting imot hverken CG eller at folk kjøper og bruker det. Det jeg har noe imot er at de ikke bare ffs kan innrømme at de kjøper den fordi den er "kul".

 

Når folk i stedet for å si sannheten kommer med dumheter som at den er varm osv blir jeg jævlig irritert. Ja den er varm, men det er også parkaen fra TNF, som også har tilnærmet samme kvalitet, og ikke minst er mindre stygg enn goosen, TIL HALVE PRISEN. Hvis noen skal ha en varm parkas i god kvalitet som ikke er så alt for stygg kjøper de f.eks. TNF. Skal noen derimot ha en jakke som er "kul" kjøper de CG.

 

Jeg har enda ikke fått et fornuftig svar på hva som skiller seg sånn ut på goosen at den er verdt 3000 ekstra, og fram til jeg gjør det kommmer jeg til å fortsette å irritere meg grenseløst over folk som ikke innrømmer den virkelige grunnen til at de kjøper seg Goose.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, elsker avataren fkm. Jeg har vurdert Fjellraven, TNF etc parkas for tredje år på rad nå, men tror jaggu jeg ikke tør å kjøpe det.

 

Det er ikke parkaser jeg har noe imot, som sagt. Se over for forklaring på hva det faktisk er jeg irriterer meg over.

 

Jeg er veldig stor tilhenger av at man kjøper seg akkurat det man har lyst på, men at man i tillegg står for valgene sine, og ikke kommer med alle mulige idiotiske bortforklaringer.

Lenke til kommentar

Jeg synes CG ser fin ut jeg. Men gidder jeg å bruke så mye penger på en sånn? Nai. Tviler på at den er verdt så mye mer enn de standard.

 

Dog, jeg tror det synspunktet jeg har på merket har noe med at INGEN går med CG her jeg bor, ikke en gang fjortisene. Hadde annenhver fjortis gått med CG så hadde jeg nok endret synspunkt på det, og delt samme syn på den som fkm...

 

Som jeg nenvte før en gang, så er det fjellräven som er mest poppis her, og den synes ikke jeg er så interesant lengre, nettopp pga det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...