Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ALt for mye er ordene ja. Litt over 5000,- vil jeg tro den kommer på med tollkrav og alt det faenskapet der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kult at du valgte den svetteste fargen du kunne forresten. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Haha, elsker avataren fkm. Jeg har vurdert Fjellraven, TNF etc parkas for tredje år på rad nå, men tror jaggu jeg ikke tør å kjøpe det. Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Imponert både over dedikasjonen og anti Canada Goose sentimentet du har skapt her fkm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fkm er skummelt overtalende. Tror han har fått flere personer her til IKKE å like Goose. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Forventet slakt og jeg fikk slakt. Dere skuffer aldri. ... i motsetning til meg, som kjøpte Canada Goose. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er det som er så fint med dette forumet. Er man usikker på om man skal kjøpe et plagg eller ikke, så er det bare å spørre her. Er det noe jeg ønsker meg og vet jeg skal ha, drar jeg og kjøper det uten å bry meg hva andre syns. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fkm er skummelt overtalende. Tror han har fått flere personer her til IKKE å like Goose. Som jeg har gjentatt til det kjedsommelige, så har jeg ingenting imot hverken CG eller at folk kjøper og bruker det. Det jeg har noe imot er at de ikke bare ffs kan innrømme at de kjøper den fordi den er "kul". Når folk i stedet for å si sannheten kommer med dumheter som at den er varm osv blir jeg jævlig irritert. Ja den er varm, men det er også parkaen fra TNF, som også har tilnærmet samme kvalitet, og ikke minst er mindre stygg enn goosen, TIL HALVE PRISEN. Hvis noen skal ha en varm parkas i god kvalitet som ikke er så alt for stygg kjøper de f.eks. TNF. Skal noen derimot ha en jakke som er "kul" kjøper de CG. Jeg har enda ikke fått et fornuftig svar på hva som skiller seg sånn ut på goosen at den er verdt 3000 ekstra, og fram til jeg gjør det kommmer jeg til å fortsette å irritere meg grenseløst over folk som ikke innrømmer den virkelige grunnen til at de kjøper seg Goose. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan inrømme at jeg synes den ser bedre ut i mine øyne enn de fleste andre parkaser, men jeg innrømmer ikke at jeg kjøper den for å bli kul. Den tiden er forbi Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Haha, elsker avataren fkm. Jeg har vurdert Fjellraven, TNF etc parkas for tredje år på rad nå, men tror jaggu jeg ikke tør å kjøpe det. Det er ikke parkaser jeg har noe imot, som sagt. Se over for forklaring på hva det faktisk er jeg irriterer meg over. Jeg er veldig stor tilhenger av at man kjøper seg akkurat det man har lyst på, men at man i tillegg står for valgene sine, og ikke kommer med alle mulige idiotiske bortforklaringer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skjønner hva du vil frem til, fkm, og må si meg svært enig Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Heisann, er på utkikk etter en messengerbag i skinn. Har funnet den her fra Kenneth Cole, men er det mulig å få tak i den i Norge? Evt. har dere noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er veldig fornøyd med min fra Saddleback hvertfall. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg synes CG ser fin ut jeg. Men gidder jeg å bruke så mye penger på en sånn? Nai. Tviler på at den er verdt så mye mer enn de standard. Dog, jeg tror det synspunktet jeg har på merket har noe med at INGEN går med CG her jeg bor, ikke en gang fjortisene. Hadde annenhver fjortis gått med CG så hadde jeg nok endret synspunkt på det, og delt samme syn på den som fkm... Som jeg nenvte før en gang, så er det fjellräven som er mest poppis her, og den synes ikke jeg er så interesant lengre, nettopp pga det. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor i verden bor du, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Her jeg bor er det både CG og Fjällräven som er det store. Har du en av disse, er det instant respect! Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I byen har Parajumperne for alvor tatt over. Nå er ikke CG like kult lenger, det er bare så 2007/2008/2009. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) I Bergen er det ikke særlig mye CG. Men det er mye joggebukser. Og seilerjakker (disse med refleks eller lignende på hetten, resten av jakken er svart/rød/hvit) Endret 2. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Joggebuksen er dessverre overalt. Gjerne i kombinasjon med parkas. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sant. Parajumpers har tatt over. CG var ikke dyrt nok, så fjortisene måtte hoppe over til et dyrere merke for å showe status. Parajumpers er helt greie, men poenget med slike jakker er jo at de bør være varme. Og i dette tilfellet, så er ikke Parajumpers det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå