fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Finne noen fine vinglass? Det hørtes ut som en usedvanlig klein gave. "Hei hei, xxxxx heter jeg. Her har dere noen... eh... vinglass..." 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Konfekt går jo også an, men jeg ville satset på vin eller blomster. Kjekt å ha som reserve da. Vinglass er kanskje ikke helt optimalt, de fleste har vel mer enn et par stk, og da vil det se noe rart ut med mange forskjellige vinglass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Å ja, du har ikke møtt dem før nei. Da ville jeg nok valgt vin eller blomster ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg ville ikke gitt vinglass selv om jeg hadde møtt dem. Jeg mener, vinglass? Greit nok hvis det er snakk om julegave, men når man skal på besøk? Det blir meeeeget sært imo. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 En fyr jeg hadde med meg hjem til mine foreldre for første gang, gikk så langt at han kalte min mor for mamma. Da blir vinglass svært normalt i forhold. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Konfekt ville jeg gitt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 typen til store søsteren min ga Penis atlas, i gave til mamma! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da hadde jeg sparket han ut av huset. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vet det var en eller annen som postet link til salgstråden på SF, men hva synes folk om armbånd av denne typen? Vet ikke helt om jeg fant de beste eksemplene, men var ikke så lett å finne bilder når man først trenger dem Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Litt bedre bilder; http://www.styleforum.net/showthread.php?t=201849 http://www.styleforum.net/showthread.php?t=201127 Har sett et par bilder der det har vært pent. Er jo ikke dyrt, så hvis du vil ha kan du bare kjøpe og eventuelt la de ligge i en skuff hvis du ikke liker det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg har vurdert å prøve det. Jeg tenkte bare å kjøpe perlene + tråd fra eBay så får jeg akkurat det jeg har lyst på. Er virkelig ikke så vansklig å sette perler på en snor og knytte. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Stikk heller innom Panduro (?) eller en annen hobbybutikk, finner det der. Slipper å vente på det i posten også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Det er bare minst 10 ganger så dyrt... Okei, kanskje bare 3 ganger så dyrt, men fortsatt... klarer å vente. På eBay var det perler til litt over 2 armbånd til 2$, dvs. ca. 12kr. Tror ikke du får mange perlene for det her. Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tja, får vel et sånn start-kit med masse perler til 150 kroner, og det holder sikkert til 15 armbånd. Men uansett - virker artig å prøve, og hvis du blir flink kan du jo selge på det sorte mmarkedet her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Går utifra at de må være i plast, eller noe i likhet Kjøpte på eBay jeg, får vi se om det blir bra. Jeg må vel kvitte meg med 2 armbånd siden jeg får for mye av begge perletypene Endret 2. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Denne er på vei til meg nå. HATERS GONNA HATE. Satser på at den holder et par år da. Endret 2. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jaja, vil du være en fjortistaper er det vel den perfekte jakken for deg. Gratulerer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mye ga du for den? Alt for mye? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå