Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det klør som et helvete hvis jeg lar det gro et par dager, så jeg tar det flere ganger i uka. Endret 1. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er cashmereskjerf en grei investering? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hah, er det tipp tipp tippekupong oldefaren din? Jeg vil se bilde av skjegg 1. Desember. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hah, er det tipp tipp tippekupong oldefaren din? Jeg vil se bilde av skjegg 1. Desember. Morsomt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er cashmereskjerf en grei investering? Det kommer ann på hva du vil ha ut av investeringen. Vil du ha et varmt skjerf er svaret selvfølgelig ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror nok ikke jeg kommer til å poste, kommer til å se ut som tipp tipp tipp tipp oldefar Minus det tykke utseende da såklart! Er du ofte og besøker statuen hans i DC? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er cashmereskjerf en grei investering? Det kommer ann på hva du vil ha ut av investeringen. Vil du ha et varmt skjerf er svaret selvfølgelig ja. Vil ha et varmt og deilig/mykt skjerf som ikke klør så mye:roll: Er $30 en grei pris for noe sånt, eller får man kvalitet til en billigere penge? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Er cashmereskjerf en grei investering? Det kommer ann på hva du vil ha ut av investeringen. Vil du ha et varmt skjerf er svaret selvfølgelig ja. Vil ha et varmt og deilig/mykt skjerf som ikke klør så mye:roll: Er $30 en grei pris for noe sånt, eller får man kvalitet til en billigere penge? Jeg har et Lyle & Scott i lambswool, det er varmt og klør ikke. Jeg betalte 30£ i London. Endret 1. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Angående skjegg. Dette (til venstre spesielt) er ikke pent. Dette er pent. Endret 1. november 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva er egentlig Defcon 4 Level Swag? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis du ikke vet hva det er, har du det ikke, så da spiller det ingen rolle. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 That's right, NEG. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kanskje ikke helt ontopic, men manérer er vel like viktig som både sko, sokker og resten av personen. Derfor spør jeg her: Halvveis uformell "hilse-på-middag" med foreldre til ny kjæreste. Forslag til hva ("gave") jeg kan ta med som en takk for invitasjonen? Har vanligvis ikke store problemer når det kommer til denslags, men nå kniper det fælt i pengesekken, så spør om litt halv-orginale tips her. Kunne jo kanskje bare gått for en flaske vin eller noe basic. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje ikke helt ontopic, men manérer er vel like viktig som både sko, sokker og resten av personen. Derfor spør jeg her: Halvveis uformell "hilse-på-middag" med foreldre til ny kjæreste. Forslag til hva ("gave") jeg kan ta med som en takk for invitasjonen? Har vanligvis ikke store problemer når det kommer til denslags, men nå kniper det fælt i pengesekken, så spør om litt halv-orginale tips her. Kunne jo kanskje bare gått for en flaske vin eller noe basic. Vin, blomster, eller noe annet lignende passer seg som regel godt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 TJa, jeg ville nok gått for denne i stedet : http://www.youtube.com/watch?v=W9HloS9Ukto Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Herregud, manshow er så harryyyyy. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Herregud, manshow er så harryyyyy. Jeg kan ikke fordra det programmet, nå har det vel sluttet heldigvis. @niko. ville nok gått for blomster eller vin som fkm nevner. Du kunne evt funnet noen fine vinglass eller noe i den duren, men det blir vel fort dyrere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Manshow er patetisk ja. Kjøpte inn en vin først, men ble litt .. meh. Men går nok for det. Endret 2. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå