Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

thomasr: Har du hørt noe om et eller annet moteshow på Kløverhuset 21. oktober?

Nei, jeg har ikke det. Har du en link til noe informasjon om dette? Jeg har selvfølgelig prøvd å søke litt rundt, uten å finne noe dessverre. Det er ved anledninger som denne man virkelig merker konsekvensene av å flytte, selv om Kløverhuset kanskje ikke er noen motemetropol er det verdt å få med seg. Dog fikk jeg eksepsjonelt god service i Timberlandforretningen (den ligger der, ikke sant?) av en særs hyggelig ung jente, hun var oppriktig, oppegående, redelig og kunnskapsrik, ikke akkurat noe en kan si om alle selgere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte om dette gjennom en kamerat, som kanskje kan skaffe meg et par billetter. Jeg søkte også litt rundt, for å se om jeg fant mer ut, men fant ingenting, og lurte derfor på om du kanskje hadde hørt noe. Jeg snakker med han igjen på søndag, om ikke før, så jeg skal se hva jeg kan få ut av han da.

 

Timberlandbutikken (som ligger i Kløverhuset, ja) har greie folk, akkurat passe pågående, og de vet, som du sa, hva de holder på med (dette gjelder hvertfall de jeg har møtt på, jeg er ikke der så alt for ofte).

Lenke til kommentar
Stilig å skille seg ut fra mengden :)

Haha, jeg har to kompiser som er litt sånn utenom det vanlige. Han ene (Lord-Myrrah på forumet) går med skinnjakke, flosshatt og afro-aktig hår, og han andre har flosshatt, stokk, skinnfrakk og støvler med aluleggskinn.

 

Faktisk ikke så ille som det høres ut som.

Lenke til kommentar
litt lyst på en limegrønn lindeberg genser sjø.

Dette er ikke vondt ment, men var det ment som en spøk?

 

Jeg gikk med en sommerfugl i gull og rosa rundt halsen noen ganger i sommer (høres uggent ut, var usannsynlig stilig, om enn noe outrert), men er vel enig med PiRANhA, det skal litt til for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...