Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare ha alt på stell her nå:

 

Hvis jeg bestiller en artikkel fra f.eks USA så må jeg betale for:

 

Selve varen (pris oppgitt på nettsiden)

Frakt

MVA i Norge som tilsvarer 25% av varens verdi (om den er over 200kr).

 

Noe mer da? Tollkrav det samme som Mva eller noe annet?

 

Vet vi har en mva-tråd, men tror det går raskere her gitt.

 

Det spørs om varen har toll; klær har, sko har ikke så vidt jeg vet - ellers var det riktig. MVA er av frakt + varens verdi

Lenke til kommentar

har også sett på timberland, cat sko men jeg har litt store bein, så de skoene blir jo til flytebrygger!

 

noen som har noen tips?

 

Jeg har enda ikke sett noen fine Cat-sko, så ville nok holdt meg unna dem og. Hvis du har så store føtter ville kanskje noen smale, litt lengre sko passet? Men ikke ta meg på det, jeg sitter bare her og tenker fritt. :p

Lenke til kommentar

Hvor store er egentlig Loake i størrelsen? Såg på heppo da de måler at 43 skulle være 294cm noe som i timberland sin målestokk skulle tilsi noe rett over en str 44.5. De er vel ikke over 1.5str "store"??

Lurer på dette jeg også. Skal bestille Loake Chatsworth, men hadde vært greit om noen hadde noe info på størrelsen. Bruker 8.5 i Sebago sko, det burde vel gå for det samme i Loake?

Lenke til kommentar

Hva synes folk her om skjegg? Y/N?

Og har dere noen stiler dere spesielt liker.

 

Har litt lyst til å anlegge, både fordi jeg tror jeg kan og jeg liker tanken på skjegg. Men også litt latskap mht. barbering. Er bedre å bare gå over og klippe litt nå og da for å få det bra igjen :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Haha, jeg er med på leken som heter "novemberskjegg" her på forumet :p

 

Lykke til sier jeg bare :whistle:

Jeg har latt det gro i 5 dager nå, og er på hakk to på skjeggtrimmern (måtte bare gå over og jevne) :p

Men er ikke veldig tett vekst ennå da, så må vel bare motstå fritelsen å barbere det av og vente og se om ikke det blir tykkere/tettere vekst etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...