AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Så du ser aldri "eldre" folk som ikke kan kle seg i lillestrøm du bebe? tsss I Lillestrøm fører de stil, de eldre! Mokasiner, joggebukse og grilldressjakke! 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Så du ser aldri "eldre" folk som ikke kan kle seg i lillestrøm du bebe? tsss Lillestrøm og mote er som Patrick Bateman med klær fra Cubus. Det stemmer bare ikke.... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hva syns folk om vurderer og kjøpe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Foreslår at du står over. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Foreslår at du hører på CB Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 har også sett på timberland, cat sko men jeg har litt store bein, så de skoene blir jo til flytebrygger! noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vil bare ha alt på stell her nå: Hvis jeg bestiller en artikkel fra f.eks USA så må jeg betale for: Selve varen (pris oppgitt på nettsiden) Frakt MVA i Norge som tilsvarer 25% av varens verdi (om den er over 200kr). Noe mer da? Tollkrav det samme som Mva eller noe annet? Vet vi har en mva-tråd, men tror det går raskere her gitt. Det spørs om varen har toll; klær har, sko har ikke så vidt jeg vet - ellers var det riktig. MVA er av frakt + varens verdi Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 har også sett på timberland, cat sko men jeg har litt store bein, så de skoene blir jo til flytebrygger! noen som har noen tips? Jeg har enda ikke sett noen fine Cat-sko, så ville nok holdt meg unna dem og. Hvis du har så store føtter ville kanskje noen smale, litt lengre sko passet? Men ikke ta meg på det, jeg sitter bare her og tenker fritt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?selectedColourID=972&brandID=7&catID=22&shoeID=1871&selectedSizeID=0&selectedFitID=0 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ser det har blitt skrevet mye om import osv. Men ser at ingen har nevnt tollgebyr. Ha det i bakhodet når dere bestiller. Ikke akkurat store summen, men om varen koster noen hundrelapper, så kan gebyret fort føles mye. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvor store er egentlig Loake i størrelsen? Såg på heppo da de måler at 43 skulle være 294cm noe som i timberland sin målestokk skulle tilsi noe rett over en str 44.5. De er vel ikke over 1.5str "store"?? Lurer på dette jeg også. Skal bestille Loake Chatsworth, men hadde vært greit om noen hadde noe info på størrelsen. Bruker 8.5 i Sebago sko, det burde vel gå for det samme i Loake? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bruker Sebago US eller UK-strl? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hva synes folk her om skjegg? Y/N? Og har dere noen stiler dere spesielt liker. Har litt lyst til å anlegge, både fordi jeg tror jeg kan og jeg liker tanken på skjegg. Men også litt latskap mht. barbering. Er bedre å bare gå over og klippe litt nå og da for å få det bra igjen Endret 1. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, jeg er med på leken som heter "novemberskjegg" her på forumet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, jeg er med på leken som heter "novemberskjegg" her på forumet Gah, jeg tok skjeggstumpene akkurat jo. Tror ikke jeg ville vært med uansett :!: Men blir morsomt å se hvis / når det kommer bilder i den tråden da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bruker Sebago US eller UK-strl? UK. Var fra Herring da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha, jeg er med på leken som heter "novemberskjegg" her på forumet Lykke til sier jeg bare Jeg har latt det gro i 5 dager nå, og er på hakk to på skjeggtrimmern (måtte bare gå over og jevne) Men er ikke veldig tett vekst ennå da, så må vel bare motstå fritelsen å barbere det av og vente og se om ikke det blir tykkere/tettere vekst etterhvert. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror nok ikke jeg kommer til å poste, kommer til å se ut som tipp tipp tipp tipp oldefar Minus det tykke utseende da såklart! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skjegg er ikke helt meg. Venter til jeg blir 70 år jeg, da skal jeg vurdere ordentlig skjegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå