Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvoerfor skulle det gå fortere å få svar her når du bare kunne sjekke mva tråden og få svaret med en gang?

Bestiller du en tollbelagt vare fra statene til over 200,- blir regnestykket som dette (random tall)

Tollbelagt vare (over 200,-)

Genser: 500

+ Frakt: 150,-

+ Toll: 69,55 (10,7 % av 650,-) - varer + frakt

+ MVA: 179,89 (25 % av 719,55) - varer + frakt + toll

Total: 899,44

Lenke til kommentar

Det kommer da helt ann på resten av antrekket.

Det forstår jeg. Jeg ville ikke brukt et slikt slips som den over, til jeans. Tenker til penbukse eller en ullbukse i flanell.

Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut.

Lenke til kommentar

Sikkert derfor de er så populære blant azns på SF. :fun:

laugh.gif

Det forstår jeg. Jeg ville ikke brukt et slikt slips som den over, til jeans. Tenker til penbukse eller en ullbukse i flanell.

Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut.

Jeg synes man fint kan bruke slips med ymse mønster og farger. Noe jeg vil påstå er viktigere er å bruke farger som passer hudtonen din.

Lenke til kommentar

Overhørte selv en samtale på bussen for litt siden. Var en kar, 16-17 år, som klagde til vennene sine over at han hadde en grå skreddersydd dress med "to knapperader"(som visstnok så sykt rart ut) istedenfor "disse flotte svarte dressene" alle andre hadde...

Lenke til kommentar

Må man begynne å matche med hudtonen også?

Du kunne ikke tenkt deg å gi meg et lynkurs i hvilke farger som passer med de ulike hudtonene? Der må jeg innrømme at jeg er totalt blank.

Nei altså det er jo bare å tenke seg selv da. Hvis man er brun er det lettere å matche farger enn hvis man er bleik. Jeg synes ikke f.eks pastellfarger og rødt er spesielt pent hvis man ikke har litt brunfarge. Hudfarge og farge på klær burde jo komplimentere hverandre. Du må nesten prøve deg frem. Jeg er heller ingen ekspert på det.

Lenke til kommentar

Overhørte selv en samtale på bussen for litt siden. Var en kar, 16-17 år, som klagde til vennene sine over at han hadde en grå skreddersydd dress med "to knapperader"(som visstnok så sykt rart ut) istedenfor "disse flotte svarte dressene" alle andre hadde...

Gutten kommer hvertfall til å være glad for det når han en dag blir eldre, og innser hva som er pent og ikke pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...