cbfn Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Fordi du ikke gidder å lese? Men ok; for denne gang. Alt kommer ann på den totale prisen: Pris under 200: Prisen på varen + frakt. Pris over 200: (Prisen på varen + frakt) x mva (1,25) Så har du fortollingsgebyr som kommer ekstra, pleier å være rundt 150,-. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hvoerfor skulle det gå fortere å få svar her når du bare kunne sjekke mva tråden og få svaret med en gang? Bestiller du en tollbelagt vare fra statene til over 200,- blir regnestykket som dette (random tall) Tollbelagt vare (over 200,-) Genser: 500 + Frakt: 150,- + Toll: 69,55 (10,7 % av 650,-) - varer + frakt + MVA: 179,89 (25 % av 719,55) - varer + frakt + toll Total: 899,44 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Importkalkulator Du må betale for varen, frakt, toll (med mindre det er en tollfri vare) og MVA. Man får vel også en regning fra UPS. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er det noen som har erfaring med Mabitex? Det ser ut til å være meget populært på SF, men det er vanskelig å se passform og lignende ut ifra de bildene som ligger i salgstrådene. Er det noen som har kjøpt Mabitex og kan si noe om fit og lignende, og kanskje til og med har fitpic? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Har tenkt på det selv, men har ikke kjøpt noe enda. Er alltid masse Mabitex der. Finnes en del tråder med mål på inseam, lår, legger og alt du trenger, så kikk litt rundt på de forskjellige salgstrådene. Her f.eks., dog er alt solgt: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=204366 Og enda en: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=197985 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Både Mabitex og Incotex har pene bukser. Begge kan anbefales. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Etter hva jeg har forstått er Mabitex smale i fasongen. Spesielt i skrittet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Sikkert derfor de er så populære blant azns på SF. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hva slags slips passer best under en v-neck genser? Er det ensfargede, eller går litt mer detaljerte? Noe slikt under. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det kommer da helt ann på resten av antrekket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg ser ikke noe galt i flerfargede slips under v-hals. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 I de fleste tilfeller syns jeg faktisk at slips med enkle mønstre er penere enn ensfargede under v-hals. Noe av det kjipeste jeg vet er variasjoner av: sort v-hals, hvit skjorte, rødt ensfarget slips, og beige chinos. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Det kommer da helt ann på resten av antrekket. Det forstår jeg. Jeg ville ikke brukt et slikt slips som den over, til jeans. Tenker til penbukse eller en ullbukse i flanell. Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut. *engage maximum facepalm mode* Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Sikkert derfor de er så populære blant azns på SF. Det forstår jeg. Jeg ville ikke brukt et slikt slips som den over, til jeans. Tenker til penbukse eller en ullbukse i flanell. Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut. Jeg synes man fint kan bruke slips med ymse mønster og farger. Noe jeg vil påstå er viktigere er å bruke farger som passer hudtonen din. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Må man begynne å matche med hudtonen også? Du kunne ikke tenkt deg å gi meg et lynkurs i hvilke farger som passer med de ulike hudtonene? Der må jeg innrømme at jeg er totalt blank. Endret 1. november 2010 av Coa Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut. Overhørte selv en samtale på bussen for litt siden. Var en kar, 16-17 år, som klagde til vennene sine over at han hadde en grå skreddersydd dress med "to knapperader"(som visstnok så sykt rart ut) istedenfor "disse flotte svarte dressene" alle andre hadde... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Må man begynne å matche med hudtonen også? Du kunne ikke tenkt deg å gi meg et lynkurs i hvilke farger som passer med de ulike hudtonene? Der må jeg innrømme at jeg er totalt blank. Nei altså det er jo bare å tenke seg selv da. Hvis man er brun er det lettere å matche farger enn hvis man er bleik. Jeg synes ikke f.eks pastellfarger og rødt er spesielt pent hvis man ikke har litt brunfarge. Hudfarge og farge på klær burde jo komplimentere hverandre. Du må nesten prøve deg frem. Jeg er heller ingen ekspert på det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg overhørte en samtale på bussen for ikke lenge siden. Den ene hevdet at slips var helt ut. Overhørte selv en samtale på bussen for litt siden. Var en kar, 16-17 år, som klagde til vennene sine over at han hadde en grå skreddersydd dress med "to knapperader"(som visstnok så sykt rart ut) istedenfor "disse flotte svarte dressene" alle andre hadde... Gutten kommer hvertfall til å være glad for det når han en dag blir eldre, og innser hva som er pent og ikke pent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Så du ser aldri "eldre" folk som ikke kan kle seg i lillestrøm du bebe? tsss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå