fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) At prisene i NY er litt lave atm er jo ikke annet enn positivt hvis man skal kjøpe der, så får man heller investere andre steder enn der man bor. Skulle man latt intjeningsmuligheter på boligmarkedet diktere bosted kunne man sjelden bo steder over en lengre periode uansett, ettersom det ikke finnes boligmarkeder med konstant prisvekst, så imo blir det for dumt å ta hensyn til. Endret 1. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 At prisene i NY er litt lave atm er jo ikke annet enn positivt hvis man skal kjøpe der, så får man heller investere andre steder enn der man bor. Skulle man latt intjeningsmuligheter på boligmarkedet diktere bosted kunne man sjelden bo steder over en lengre periode uansett, ettersom det ikke finnes boligmarkeder med konstant prisvekst, så imo blir det for dumt å ta hensyn til. Poenget er at alle kilder jeg har hørt det i fra, som er legitime kilder, mener at markedet ikke kommer til å stige betraktelig på mange år, derfor er det ikke en god kortsiktig investering. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 med mindre man tror på doktor dom, og andre skeptikere, + litt penger på bok så kan man nok gjøre noen kupp med litt langsiktighet Penger har aldri vært et problem, men penger skal investeres godt. men hva definerer om inviteringen er god? avkastningen i penger? avkastning i materielle verdier? avkastning i humanitær velferd? avkastning i personlig glede? For meg er det en god investering når jeg er fornøyd med utfallet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Poenget er at det ikke er nødvendig å se på kjøp av bolig som en investering man gjør for å tjene penger. Bolig har like mye med trivsel å gjøre. Holder markedet seg nogenlunde konstant vil man få igjen pengene man gav for boligen når man evt. skal flytte igjen. Investeringer kan man da gjøre i andre, mer lukrative markeder. Så lenge man ikke taper penger på å bo der er det jo ikke et problem. Dette gjelder selvfølgelig bare om man faktisk har lyst til å bo i NY. Vil man ikke det er det jo mye lurere å bo et sted hvor markedet faktisk stiger, så man får litt bedre ror. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 med mindre man tror på doktor dom, og andre skeptikere, + litt penger på bok så kan man nok gjøre noen kupp med litt langsiktighet Penger har aldri vært et problem, men penger skal investeres godt. men hva definerer om inviteringen er god? avkastningen i penger? avkastning i materielle verdier? avkastning i humanitær velferd? avkastning i personlig glede? For meg er det en god investering når jeg er fornøyd med utfallet. Nettopp. Og har man lyst til å bo i NY er man jo fornøyd med utfallet ved å kjøpe bolig der selv om man ikke nødvendigvis tjener penger på den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 For at jeg skal være fornøyd en investering i NY, så må det være snakk om penger. Familien har jo allerede et town house der, så for meg så er det jo ikke snakk om trivsel. Det er jo selvfølgelig individuelt, er ikke alle som har hus der, og da kan jeg være enig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Mitt forrige innlegg var jo selvfølgelig ment for de som ikke har hus der fra før da, obviously Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 btw hva er greia med 4 pique'r på seg samtidig? ser blant annet tommy hilfiger driver med dette Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 btw hva er greia med 4 pique'r på seg samtidig? ser blant annet tommy hilfiger driver med dette De har lyst til å komme på listen over milleniumets mest harry reklame. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Haha, digger avataren fkm! Du har vel sko fra loake har du ikke? Hvor store er de egentlig i størrelsen? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Vil ha! Noen ide om hvor man kan få tak i noe lignende? Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Her eller her for eksempel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 geil, sitter du på markedsføring nå? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Følge med på skolen du bebe! Selv tok jeg fri idag, har fri imårra og har fri på fredag. Jadda! Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 bebe, begynner først 1500 i dag. Er det noen som later som de er meg der? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ja, noen som prøver å kopiere stilen din! Neida Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Skjønner jeg jo Suede chukkaboots, max raw, rød v-hals og tweedjakke I dag. Vink om du ser meg bebe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Vil bare ha alt på stell her nå: Hvis jeg bestiller en artikkel fra f.eks USA så må jeg betale for: Selve varen (pris oppgitt på nettsiden) Frakt MVA i Norge som tilsvarer 25% av varens verdi (om den er over 200kr). Noe mer da? Tollkrav det samme som Mva eller noe annet? Vet vi har en mva-tråd, men tror det går raskere her gitt. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Toll kommer ofte i tillegg. Du kan regne ut her: http://www.dinside.no/512042/importkalkulatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå