Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Klart det! Hadde du joinet Aker Brygge isteden for Jessheim hadde vi tatt dem! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg havna i Jessheim her om dagen forresten. Satt meg på feil buss. Direkte til Jessheim sentrum. Fresssssht ass! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Tenker du luktet til svidd gummi og så masse Jack&Jones. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Nja, var sjokkerende mye fake Louis Vuitton bagger, strikker rundt anklene og hettegensere. Det lukter "Wunderbaum skogfrisk" i hele Jessheim. Endret 30. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Nja, var sjokkerende mye fake Louis Vuitton bagger, strikker rundt anklene og hettegensere. Det lukter "Wunderbaum skogfrisk" i hele Jessheim. hadde vel nylig landet et charter fly! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Vurderer å kjøpe meg et cashmere skjerf, som f.eks dette. Legit? Hvordan er det med de billigere skjerfene i cashmere? Ser de selger noe de sier er 100 % cashmere til under $10 på eBay. Er det fake eller går det faktisk an å få tak i det så billig? Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Høres ikke veldig legit ut med et cashmere skjerf for under 10 dollar nei. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Likte denne siden her. Utrolig mye fint. http://www.thisisnotnew.com/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Det var ganske mye stygt der også da. + for noen fine jenter eks. på det mindre pene: Denne var mer "WTF?" bare... Endret 31. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hvor store er egentlig Loake i størrelsen? Såg på heppo da de måler at 43 skulle være 294cm noe som i timberland sin målestokk skulle tilsi noe rett over en str 44.5. De er vel ikke over 1.5str "store"?? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Da flytter jeg til NY om mindre enn en mnd. Jealous someone? Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 I hvilken sammenheng flytter du til NY da? Studier? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal enda, men har søkt på litt forskjellige skoler og kommet inn (som starter i januar), tar i allefall en pause fra medisinstuidet og skal ha det litt morro. (Har amerikansk statsborgerskap, derfor det er rimelig enkelt for meg.) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Da flytter jeg til NY om mindre enn en mnd. Jealous someone? Not rly, kan flytte dit når jeg vil. Dessuten vil jeg vente med å flytte til New York noen år, det er crap boligmarked der nå, tjener ikke noe på å kjøpe og selge. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Vel, jeg klarer så vidt å vente og kunne ikke gitt mer faen i boligmarkedet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 bolig markedet er vel ikke så ille i NY som det er i florida? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 bolig markedet er vel ikke så ille i NY som det er i florida? Florida er nok værre, men man tjener ikke penger på real estate i USA lenger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 med mindre man tror på doktor dom, og andre skeptikere, + litt penger på bok så kan man nok gjøre noen kupp med litt langsiktighet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 med mindre man tror på doktor dom, og andre skeptikere, + litt penger på bok så kan man nok gjøre noen kupp med litt langsiktighet Penger har aldri vært et problem, men penger skal investeres godt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 med mindre man tror på doktor dom, og andre skeptikere, + litt penger på bok så kan man nok gjøre noen kupp med litt langsiktighet Penger har aldri vært et problem, men penger skal investeres godt. men hva definerer om inviteringen er god? avkastningen i penger? avkastning i materielle verdier? avkastning i humanitær velferd? avkastning i personlig glede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå