Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vel ikke si så mye selv. Pga kneskade er den eneste utholdenhetstreningen jeg kan drive med over tid svømming, og det er så forferdelig kjedlig at jeg aldri kommer til å gjøre det :p

 

Er driiiiiiitkeen på en Bellstaffjakke selv. Lurer på om jeg skal ønske meg det til jul :D

Lenke til kommentar

Jeg forsvarte ikke fkm vs Laugh, men jeg kritiserte at du alltid skal legge deg opp i andres affærer. Hvis Laugh brydde seg utover det å gi et sarkastisk tilbakesvar hadde hun rapportert det selv.

Og du kan rapportere så mye du bare vil, men du har ikke autoritet til en dritt mer, utover det å sutre selvsagt, noe alle kan. Hvis du vil ha et over-høflig forum med mennesker som har for tynn hud for internett kan du lage en konto på http://askandyaboutc...forum/index.php Kunnskapsnivået der er uansett langt over MoV -_-

Beklager nybb, men er nok enig med resten. Jeg kan være uenig i fkm (ikke det engang), men det er da langt fra noe å rapportere/overdrive. Jeg svarte tilbake, dette er tross alt et diskusjonsforum hvor man ikke skal rapportere hver bidige lille sak.

Lenke til kommentar

Hvor fører de Belstaff i Oslo? (Skrives vel med en "l"?)

 

De kule skriver det med to l'er :p

 

De har det vel på Follestad også. Men jeg ble først virkelig forelsket etter å ha vært i Belstaffbutikken i Roma. Der hadde de mye mer pent enn jeg har sett i Norge.

 

 

Jeg kommer neppe til å kjøpe meg en så dyr jakke på noen år, og jeg kan se langt etter å få noe sånt til jul.

 

Svømming er digg. Jeg skulle ønske det var en hall i nærheten. Kan du ikke sykle eller ro?

 

 

bebe,

Gunnar Øye

 

Jeg har faktisk en svømmehall 5 min unna, men jeg syns det er så kjedelig at jeg heller ser på gress gro :p

 

Kan ikke sykle eller ro over lengre tid nei.. Går greit et par uker, men så blir kneet for dårlig, og ryker korsbåndet en gang til kommmer jeg antagelig til å gå som quasimodo (sp?) resten av livet :p

Lenke til kommentar

Jeg er flau over meg selv. Sovnet hos en venninne igår, selv om jeg egentlig skulle hjem, og våknet for tre kvarter siden og fant ut at jeg skulle åpne jobben om en halvtime. Så her sitter jeg da på jobb, som jeg åpnet fem min for sent, gårsdagens sminke og ikke særlig passende antrekk.

Lenke til kommentar

Var du i Bogstadveien i dag thrice?

Vi skulle tatt en lunsj :cool:

 

Ja, jeg ruslet igjennom. Jeg var ledig i 16-tiden, og tenkte ikke på det :/

 

Med tanke på at en stor del av dere bor i Oslo, not gonna happen. :tease:

 

Hva kan vel være mer sjarmerende enn at en gjeng fra forumet kommer å stirrer på deg fra avstand? hmm.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...