Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 For å komme inn på noe annet. Så nettopp München igjen. Mange kule antrekk, faktisk. Denne filmen thrice? http://www.imdb.com/title/tt0408306/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Denne filmen thrice? http://www.imdb.com/title/tt0408306/ Stemmer. Bra film, men dvden var visst ødelagt på slutten, så fikk ikke hele filmen. Vet jo dog hvordan operasjon wrath of god endte i det virkelige liv. ( http://en.wikipedia....on_Wrath_of_God spoiler). Endret 29. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen trenger nye joggesko? De er nye, og det er det verste. Jeg tror det er mer det at jeg ikke har jogget på flere måneder pga muskelhinnebetennelse i begge leggene. Skulle løpt 3km og jobbet meg oppover så føttene ble vant til det igjen. Sikker på at det ikke er beinhinnebetennelse du snakker om? Har hatt det selv, og det er faen meg helt jævelig. Anbefaler å kjøpe leggvarmere. Det hjelper ganske mye. Jeg mener selvfølgelig ikke hjemmestrikkede, men noe lignende dette: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Samt noen joggesko med gode såler. Forsøk å jogg på et mykt underlag. En golfbane er en god joggesti. Jogg 9 eller 18 hull. En gjennomsnittelig golfbane på 18 hull er mellom 5-7 km. Det burde holde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, muskelhinnebetennelse sa fysioterapeuten. Jeg hadde fult av små kuler nedover leggene mellom muskelen og beinet. Det er borte nå. Trengte bare å massere bena og kutte ut joggingen til jeg ble bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Altså, jeg har ingen anelse om hva jeg snakker om, men jeg syns bare det høres litt rart ut med "muskelhinnebetennelse", ettersom symptomene er de samme (ut i fra det du skriver) som på beinhinnebetennelse, og når man googler muskelhinnebetennelse får man bare opp fire treff, inkludert denne diskusjonen Uansett, ville hørt med fysioen din om leggvarmere. Koster ikke mer enn et par hundre, og for meg og flere jeg kjenner har det hjulpet veldig med rekonvalisensen etter beinhinnebetennelse! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmmm. Kanskje han surret, men det var det han sa. Men jeg er iallefall bra i leggene igjen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Du er jo ikke bra i leggene når du fortsatt har vondt, kløne Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har ikke vondt i leggene, men venstrefoten Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke vondt i leggene, men venstrefoten Eh, ja... Der får jeg for å ikke lese gjennom poster ordentlig Endret 29. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 For å ta opp igjen det jeg postet for et par sider siden: Noen som vet om noen jeans med carrotfit eller noe lignende og hvor de selger sånt i oslo? Og hvilke butikker (ikke H&M) man kan få tak i noen ålreite losjakker? Vet ikke om de er nevnt, og jeg sitter på hytta med iphonen, så jeg orker ikke lese gjennom alt, men Acne Mod A er fine. Tror også de andre i Mod-serien funker, men de har jeg ikke personlig erfaring med. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ødelagt venstrefot etter 6km? Jeg som trodde jeg var dårlig trent, hah! *mobbe* Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Mod A var faktisk den eneste jeg visste om Men skal sjekke ut de andre i Mod-serien også. Takk for tipset! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ødelagt venstrefot etter 6km? Jeg som trodde jeg var dårlig trent, hah! *mobbe* Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ødelagt venstrefot etter 6km? Jeg som trodde jeg var dårlig trent, hah! *mobbe* Det har jo ikke nødvendigvis noen som helst sammenheng med hvor bra trent man er da. Jeg har røket korsbåndet etter 10 meter, og på den tiden var jeg usedvanlig godt trent Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Men i Thrice sitt tilfellet er det fordi han er dårlig trent, basta! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Meh. Bena er ikke i noe god stand, men lungene er det ikke noe i veien med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Men i Thrice sitt tilfellet er det fordi han er dårlig trent, basta! Jeg sier ikke at du tar feil heller altså Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Men i Thrice sitt tilfellet er det fordi han er dårlig trent, basta! Jeg sier ikke at du tar feil heller altså Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Meh. Bena er ikke i noe god stand, men lungene er det ikke noe i veien med. Det er fordi det gikk så fryktelig sent det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå