Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen trenger nye joggesko? :p

 

De er nye, og det er det verste. Jeg tror det er mer det at jeg ikke har jogget på flere måneder pga muskelhinnebetennelse i begge leggene. Skulle løpt 3km og jobbet meg oppover så føttene ble vant til det igjen.

 

Sikker på at det ikke er beinhinnebetennelse du snakker om? Har hatt det selv, og det er faen meg helt jævelig. Anbefaler å kjøpe leggvarmere. Det hjelper ganske mye. Jeg mener selvfølgelig ikke hjemmestrikkede, men noe lignende dette:

 

7160.jpg

Lenke til kommentar

Altså, jeg har ingen anelse om hva jeg snakker om, men jeg syns bare det høres litt rart ut med "muskelhinnebetennelse", ettersom symptomene er de samme (ut i fra det du skriver) som på beinhinnebetennelse, og når man googler muskelhinnebetennelse får man bare opp fire treff, inkludert denne diskusjonen :p Uansett, ville hørt med fysioen din om leggvarmere. Koster ikke mer enn et par hundre, og for meg og flere jeg kjenner har det hjulpet veldig med rekonvalisensen etter beinhinnebetennelse!

Lenke til kommentar
For å ta opp igjen det jeg postet for et par sider siden: Noen som vet om noen jeans med carrotfit eller noe lignende og hvor de selger sånt i oslo? Og hvilke butikker (ikke H&M) man kan få tak i noen ålreite losjakker?

 

Vet ikke om de er nevnt, og jeg sitter på hytta med iphonen, så jeg orker ikke lese gjennom alt, men Acne Mod A er fine. Tror også de andre i Mod-serien funker, men de har jeg ikke personlig erfaring med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...