Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stikker en tur til oslo i morra, så tenkte jeg kunne trenge noen tips og råd..

 

Er på utkikk etter nye bukser. Trenger noen som sitter ganske tett rundt leggen, men som har bedre plass rundt rumpe/lår, kalles vel carrotfit. Noen forslag? Har allerede planer om å sjekke ut Acne Mod A (hvis jeg ikke husker feil er dette en sånn bukse). Andre merker og modeller??

Andre steder enn Steen&Strøm som fører Acne som burde sjekkes ut?

 

 

Butikker som fører Timberland sko? Tenkte å prøve de som har blitt posta i tråden her før. Earthkeepers.

 

Butikker som har losjakker?

 

Og hvor ligger butikkene som har blitt snakka om her før, som G. Øye(?) og Ferner?

Lenke til kommentar

Vært ute å kjøpt en del klær, på tide med litt nytt i garderoben :). Hatt en litt litt baggy, daff stil til nå, men blitt en del mer preppy i det siste. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men bl.a. 4 men hadde mye fint. Skal få posta litt etter hvert, men hvordan linker man bilder?

Du kan laste de opp på forumet som et vedlegg på et innlegg, eller så kan du bruke en ekstern host, f.eks tinypic. Det er den jeg bruker av og til.

 

Ser frem til å se noe av deg i bildetråden! :)

 

 

 

Edit: Det er bare å gi opp, geil. Det er dog befriende rolig når enkelte brukere ikke poster.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Noen trenger nye joggesko? :p

 

De er nye, og det er det verste. Jeg tror det er mer det at jeg ikke har jogget på flere måneder pga muskelhinnebetennelse i begge leggene. Skulle løpt 3km og jobbet meg oppover så føttene ble vant til det igjen.

 

 

Bebe,

Står over UGGs ass. Da går jeg heller og halter litt. Mangler bare stokken.

house_md_wallpaper_1024x768.jpg

 

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Muskelhinnebetennelse, ja..AU! Kan nok hende du skulle startet rolig, ja..progresjon er viktig :p

 

Man lever og lærer, håper jeg. Fikk jo betennelsen fordi jeg startet på for hardt etter en pause også :p

Fra nå av blir det roing+sykkel og maks 15 mins turer.

Hmm...merkelig nok kjenner jeg meg igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...