2cool Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Butikker som selger Canada Goose i Oslo? Helst Chateau eller Chilliwack. Endret 29. oktober 2010 av 2cool Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Svean på Paleet. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Har de to hvite RL skjortene med røde og blå striper jeg postet for litt siden. Hva slags farge på slips kunne sett fint ut kombinert med en navy eller grå vneck? edit: med svarte eller raw jeans Endret 29. oktober 2010 av tjoste Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan dere slutte å spore av sånn? Jeg er redd det ikke lar seg gjøre, det er vår egen lille Israel - Palestina konflikt. Jeg velger å se på det som god underholdning i kafèen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Stikker en tur til oslo i morra, så tenkte jeg kunne trenge noen tips og råd.. Er på utkikk etter nye bukser. Trenger noen som sitter ganske tett rundt leggen, men som har bedre plass rundt rumpe/lår, kalles vel carrotfit. Noen forslag? Har allerede planer om å sjekke ut Acne Mod A (hvis jeg ikke husker feil er dette en sånn bukse). Andre merker og modeller?? Andre steder enn Steen&Strøm som fører Acne som burde sjekkes ut? Butikker som fører Timberland sko? Tenkte å prøve de som har blitt posta i tråden her før. Earthkeepers. Butikker som har losjakker? Og hvor ligger butikkene som har blitt snakka om her før, som G. Øye(?) og Ferner? Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Kart edit:Ikke helt det nei edit2:sås Endret 29. oktober 2010 av geil Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Takk, det hjalp en del Er prisene på acne hos acne og S&S like? Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan ikke tenke meg annet enn at de er like. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Nice tråd Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Vært ute å kjøpt en del klær, på tide med litt nytt i garderoben . Hatt en litt litt baggy, daff stil til nå, men blitt en del mer preppy i det siste. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men bl.a. 4 men hadde mye fint. Skal få posta litt etter hvert, men hvordan linker man bilder? Du kan laste de opp på forumet som et vedlegg på et innlegg, eller så kan du bruke en ekstern host, f.eks tinypic. Det er den jeg bruker av og til. Ser frem til å se noe av deg i bildetråden! Edit: Det er bare å gi opp, geil. Det er dog befriende rolig når enkelte brukere ikke poster. Endret 29. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, søren! Det hadde vært noe! Prøve på noe i morra da! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvis jeg klarer å komme meg ut av huset så. Satset på å jogge 6km på asfalt. Jeg klarer så vidt å gå på venstrefoten Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen trenger nye joggesko? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvis jeg klarer å komme meg ut av huset så. Satset på å jogge 6km på asfalt. Jeg klarer så vidt å gå på venstrefoten Hadde du jogget 6km med Uggsa mine hadde du ikke merket noe :!: Satser på at du klarer deg til i morra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Noen trenger nye joggesko? De er nye, og det er det verste. Jeg tror det er mer det at jeg ikke har jogget på flere måneder pga muskelhinnebetennelse i begge leggene. Skulle løpt 3km og jobbet meg oppover så føttene ble vant til det igjen. Bebe, Står over UGGs ass. Da går jeg heller og halter litt. Mangler bare stokken. Endret 29. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Muskelhinnebetennelse, ja..AU! Kan nok hende du skulle startet rolig, ja..progresjon er viktig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Muskelhinnebetennelse, ja..AU! Kan nok hende du skulle startet rolig, ja..progresjon er viktig Man lever og lærer, håper jeg. Fikk jo betennelsen fordi jeg startet på for hardt etter en pause også Fra nå av blir det roing+sykkel og maks 15 mins turer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke glem yogaen nå da, thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Muskelhinnebetennelse, ja..AU! Kan nok hende du skulle startet rolig, ja..progresjon er viktig Man lever og lærer, håper jeg. Fikk jo betennelsen fordi jeg startet på for hardt etter en pause også Fra nå av blir det roing+sykkel og maks 15 mins turer. Hmm...merkelig nok kjenner jeg meg igjen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke glem yogaen nå da, thrice Stemmer det, bebe. 90 min på søndag, så kan ikke være mer enn salongberuset i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå