Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 160 pund er ikke spesielt dyrt for en vinterjakke, og er godt innenfor prisrammen til Constanse. Jeg liker den, men vil den ikke bli fort skitten, spesielt i Bergen der det regner så mye? Synes Barbour har en del fint til damer også. Noen av jakkene er innenfor prisrammen hvis du kjenner noen i England så du slipper ymse avgifter. Jeg mente en annen jakke jeg nevnte før jeg redigerte innlegget. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Det er ikke spesielt 3ndy med kåpe nei. Det er slikt bestemødre går med. Og jeg som trodde det var det plagget het Endret 28. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er greia med å skrive "coaten"? Er ikke "kåpen" kult nok? Gidd å heng deg opp i småting, fkm. 6 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er greia med å skrive "coaten"? Er ikke "kåpen" kult nok? Gidd å heng deg opp i småting, fkm. "Gidd" å henge meg opp i småting? Du VIL altså at jeg skal henge meg opp i småting? Rart, de fleste pleier å mene det motsatte. 3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Akkurat det jeg mener. Godt tolket 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Akkurat det jeg mener. Godt tolket Jeg kunne ikke tolket det på noen annen måte, ettersom du sa rett ut "gidd å heng deg opp i detaljer", som betyr at du vil at jeg skal henge meg opp i detaljer. Det virker som om du vil fram til at du mente noe annet? Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sarkasme er et virkemiddel jeg bruker flittig. 6 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sarkasme er et virkemiddel jeg bruker flittig. Sarcasm on the internet. 2 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sarcasm on the internet. Kjøp deg en ny tee. 6 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmmm... skulle ønske SF gjorde kjøp/salg delen bedre. Noe vansklig å orientere seg ved å bla side opp og side ned. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er jo noe av sjarmen da.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Men jeg gidder ikke å bla igjennom og gå inn på alt. Har ikke tid til sånnt Sliter med å finne f.eks. de som selger store partier med gensere og bukser når det er 100 tråder med bruktsalg av alt mulig som aldri er i min størrelse Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Bare les titlene da. Det står som regel størrelse og hva som selges der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Søkefunksjon :O Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Nja, da er det lett å overse noe ass.. Det tar ikke så lang tid om man bare scroller gjennom, leser titler, og åpner det som ser interessant ut i nye tabs. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Det er det jeg gjør også, men søkefunksjonen kan fungere som et supplement for de late, og hvis man er ute etter et spesielt merke/modell selvsagt. Endret 28. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan dere slutte å spore av sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå