Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tung shopperus kjøpte jeg briller til 70 euro. Jeg har brukt disse 2 ganger, og da ble jeg kalt homo.

 

Noen som er interessert å baje?

 

edit: dette er solbriller. Stilige. Kanskje jeg skal selge dem til sommeren?

Har det noe å si om folk kaller deg homofil så lenge du synes brillene er stilige? (Jeg kan for så vidt ikke se at det er noen fornærmelse å bli kalt homofil uansett, på samme måte som det ikke er noen fornærmelse å bli kalt heterofil, men det er en annen sak.)

Lenke til kommentar
sluffy: Jeg har aldri sett noen bilder i større dimensjoner online, eneste måten å få tak i det måtte i tilfelle være å innbille de at du er journalist/butikkeier og ønsker en katalog...

Da er det vel kanskje lettere å vente til de eventuelt klarer å få en butikk her i Norge, eller besøke en av de allerede eksisterende butikkene i Stockholm eller København.

 

Edit: Jeg fant ut av hvor jeg fikk tak i større bilder. Det var bare å klikke seg inn på mediasiden.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Hvordan bli kvitt kviser på naturligvis? Drikke mye vann? Slutte å spise for mye usunt?

Vask annsiktet hver morgen og kveld med vann og såpe. :thumbup:

Bytt ut såpe med ansiktsvask. Såpe er laget av fett.

Bruker ansiktsvask hver dag, men det hindrer bare at det øker noe særlig...

Skal man ta bort kviser helt, så man nok spise mindre søtsaker enn meg :p

Lenke til kommentar

Skal man bli kvitt kviser ordentlig går man til hudlege. Selvfølgelig er det kjekt å behandle bivirkningene ved acne på diverse måter og generelt leve sunt, men om det skal behandles effektivt må det litt kraftigere skyts til.

 

Det er litt viktig å her fokusere på at hudpleier og hudlege ikke er det samme; hudpleie er absolutt å anbefale, men diverse tryllemidler de kommer med til mer eller mindre latterlige priser duger ikke til å fjerne acne, det finnes medisinske behandlingspreparater, disse får man imidlertid ikke kjøpt av hudpleiere.

Lenke til kommentar
Skal man bli kvitt kviser ordentlig går man til hudlege. Selvfølgelig er det kjekt å behandle bivirkningene ved acne på diverse måter og generelt leve sunt, men om det skal behandles effektivt må det litt kraftigere skyts til.

 

Det er litt viktig å her fokusere på at hudpleier og hudlege ikke er det samme; hudpleie er absolutt å anbefale, men diverse tryllemidler de kommer med til mer eller mindre latterlige priser duger ikke til å fjerne acne, det finnes medisinske behandlingspreparater, disse får man imidlertid ikke kjøpt av hudpleiere.

Helt riktig thomasr, men det er også forskjeller på Acne og "kviser".

Lenke til kommentar
Vel da var en ny Ricco Vero dress og Ricco Vero skjorte kjøpt inn... Til den nette sum av 5000.

årslønnen min :( (nei da, ikke så ille, men nesten)

 

Det er en ting som irriterer meg (som ikke har så mye penger). Jeg kjøper noen gensre og litt annet drit på Jack & Jones, dagen etter går halve byen med samme genser som meg. Blir gal! Hate it. Skulle ønske jeg var rik...

 

AnAnAnAnAnas: Hjemmelaget eller? Var ikke så gale ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...