thrice Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Yo. Overse hunden (den som ikke er brodert). Han liker å legge seg på ting som faller på gulvet, lol. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg visste du hadde en myk side ved deg fkm. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er ikke mykt. Det er DEFCON 4 level swag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Henrik C ikke vær så overlegen da, pus <3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Så det du som har lagt meg til på Facebook! Skjønte ikke hvem det var, men nå gikk det opp et lys. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg må slutte å browse kjøp/salg delen på SF. Det er for mye jeg vil bruke penger på. F.eks til 400USD Endret 27. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Er på utkikk etter en ny peacoat, hvor bør jeg leite i Bergen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Så det du som har lagt meg til på Facebook! Skjønte ikke hvem det var, men nå gikk det opp et lys. Haha, tenkte jeg skulle ta hevn for de gangene du stalket meg på face. Men det var lite å finne Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva er greia med å kalle personer av samme kjønn "pus"? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 God damnit, så mye som skjer bare man er på ferie i noen dager. Hadde en litt skremmende opplevelse i Ålesund da jeg skulle ut for å kjøpe skotrær. Dessverre viste det seg å ikke være så lett. Tenkte til slutt at jeg skulle spørre dama (godt voksen dame, antakeligvis eieren) av en mindre , ikke-kjede skobutikk om de hadde noe. Tror dere ikke dama aldri hadde hørt om skotre? Hu kikka bare dumt på meg og sa "eeeh, no skjønnar itje e ka du meine her ....", og anbefale meg etter jeg hadde forklart hva det var å bruke avispapir. Samfunnet er på vei ut i ei dyp, dyp grøft... Bruk-og-kast mentaliteten og generell inkompetanse er virkelig skummelt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Møtte på det samme i Kristiansand, men da var det en eldre mann. Han visst hverken hva oxford eller brouges var. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 God damnit, så mye som skjer bare man er på ferie i noen dager. Hadde en litt skremmende opplevelse i Ålesund da jeg skulle ut for å kjøpe skotrær. Dessverre viste det seg å ikke være så lett. Tenkte til slutt at jeg skulle spørre dama (godt voksen dame, antakeligvis eieren) av en mindre , ikke-kjede skobutikk om de hadde noe. Tror dere ikke dama aldri hadde hørt om skotre? Hu kikka bare dumt på meg og sa "eeeh, no skjønnar itje e ka du meine her ....", og anbefale meg etter jeg hadde forklart hva det var å bruke avispapir. Samfunnet er på vei ut i ei dyp, dyp grøft... Bruk-og-kast mentaliteten og generell inkompetanse er virkelig skummelt. haha Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva er greia med å kalle personer av samme kjønn "pus"? Egentlig ikke noe annet enn å overdrive mitt fjortisspråk<3333333 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Møtte på det samme i Kristiansand, men da var det en eldre mann. Han visst hverken hva oxford eller brouges var. En eldre mann som har minner fra tiden hvor det var vanlig å kle seg pent burde jo ihvertfall vite hva det er. Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig. Endret 27. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Møtte på det samme i Kristiansand, men da var det en eldre mann. Han visst hverken hva oxford eller brouges var. En eldre mann som har minner fra tiden hvor det var vanlig å kle seg pent burde jo ihvertfall vite hva det er. Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig. Moralen er: alltid vent til i morgen før du kjøper noe. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Får sko gratis fra ToS siden det forrige paret jeg eide ble ødelagt og de kunne ikke reparere de. Greit å få litt innspill kanskje, hvilke boots syns dere er finest? http://www.tigerofswedenshop.com/SE/section/?f_men=Accessories&secid=40370&f_accessories=Shoes&partner=5322 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig. Der kunne du spart en tusenlapp, som du kunne brukt på en fin skjorte. Bare for å gni det litt inn eller kanskje noen nye jeans, cordfløyel, chinos. Kanskje en god genser til vinteren, eller noen boots Endret 27. oktober 2010 av Nash Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) shoop: Av boots, så synes jeg kun det tredje siste paret var noe ...Oscar eller hva de heter. Endret 27. oktober 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Får sko gratis fra ToS siden det forrige paret jeg eide ble ødelagt og de kunne ikke reparere de. Greit å få litt innspill kanskje, hvilke boots syns dere er finest? http://www.tigerofswedenshop.com/SE/section/?f_men=Accessories&secid=40370&f_accessories=Shoes&partner=5322 Felix. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Får sko gratis fra ToS siden det forrige paret jeg eide ble ødelagt og de kunne ikke reparere de. Greit å få litt innspill kanskje, hvilke boots syns dere er finest? http://www.tigerofsw...es&partner=5322 Det kommer an på hva du har fra før, men jeg ville tatt modellen Mathew eller Oscar. Med utgangspunkt i mitt eget skap ville jeg valgt Oscar. Endret 27. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå