Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God damnit, så mye som skjer bare man er på ferie i noen dager.

Hadde en litt skremmende opplevelse i Ålesund da jeg skulle ut for å kjøpe skotrær. Dessverre viste det seg å ikke være så lett. Tenkte til slutt at jeg skulle spørre dama (godt voksen dame, antakeligvis eieren) av en mindre , ikke-kjede skobutikk om de hadde noe.

Tror dere ikke dama aldri hadde hørt om skotre? Hu kikka bare dumt på meg og sa "eeeh, no skjønnar itje e ka du meine her ....", og anbefale meg etter jeg hadde forklart hva det var å bruke avispapir. Samfunnet er på vei ut i ei dyp, dyp grøft... Bruk-og-kast mentaliteten og generell inkompetanse er virkelig skummelt.

Lenke til kommentar

God damnit, så mye som skjer bare man er på ferie i noen dager.

Hadde en litt skremmende opplevelse i Ålesund da jeg skulle ut for å kjøpe skotrær. Dessverre viste det seg å ikke være så lett. Tenkte til slutt at jeg skulle spørre dama (godt voksen dame, antakeligvis eieren) av en mindre , ikke-kjede skobutikk om de hadde noe.

Tror dere ikke dama aldri hadde hørt om skotre? Hu kikka bare dumt på meg og sa "eeeh, no skjønnar itje e ka du meine her ....", og anbefale meg etter jeg hadde forklart hva det var å bruke avispapir. Samfunnet er på vei ut i ei dyp, dyp grøft... Bruk-og-kast mentaliteten og generell inkompetanse er virkelig skummelt.

 

haha :p

Lenke til kommentar

Møtte på det samme i Kristiansand, men da var det en eldre mann. Han visst hverken hva oxford eller brouges var.

En eldre mann som har minner fra tiden hvor det var vanlig å kle seg pent burde jo ihvertfall vite hva det er.

 

Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Møtte på det samme i Kristiansand, men da var det en eldre mann. Han visst hverken hva oxford eller brouges var.

En eldre mann som har minner fra tiden hvor det var vanlig å kle seg pent burde jo ihvertfall vite hva det er.

 

Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig.

Moralen er: alltid vent til i morgen før du kjøper noe.

Lenke til kommentar

Humøret mitt sank nettopp til bånn. Volt (hvor jeg kjøpte dress til 3,5k) har timestilbud med 30% rabatt i morgen i sammenheng med nettåpent på Sandvika Storsenter. Son of a bitch, det er alt jeg har å si. Føler det der er veldig typisk. Spesielt ved TV-kjøp, hvor vi tapte 1k fordi vi var én dag for tidlig.

 

Der kunne du spart en tusenlapp, som du kunne brukt på en fin skjorte. Bare for å gni det litt inn :)

 

eller kanskje noen nye jeans, cordfløyel, chinos. Kanskje en god genser til vinteren, eller noen boots :)

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Får sko gratis fra ToS siden det forrige paret jeg eide ble ødelagt og de kunne ikke reparere de.

Greit å få litt innspill kanskje, hvilke boots syns dere er finest?

 

http://www.tigerofsw...es&partner=5322

Det kommer an på hva du har fra før, men jeg ville tatt modellen Mathew eller Oscar. Med utgangspunkt i mitt eget skap ville jeg valgt Oscar.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...