Bebeluv Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Anewz har så rett. Er en grunn til at jeg må ty til Uggs de verste dagene. Men akkurat nå funker chelsea bootsa og goosen bra nok. Ja, det matcher ikke hverandre Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Anewz har så rett. Er en grunn til at jeg må ty til Uggs de verste dagene. Men akkurat nå funker chelsea bootsa og goosen bra nok. Ja, det matcher ikke hverandre 3 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.facebook.com/event.php?eid=107276712672184 Bare dumt at jeg ikke er 18 år... :/ Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Omfg. Kan Havana do any worse? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Thrice da! Som om ikke du bruker det selv <3 Jeg drar hvertfall ikke ut på Jessheim på en lørdags kveld! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har nok ikke noen UGGs i huset nei. Og hei, Jessheim var bare såååå fett, så plz! Kan jo bare legge til en av Jessheims uoffisielle sanger. Slapp faktsik å bruke våpen på kvelden. Endret 26. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Anewz har så rett. Er en grunn til at jeg må ty til Uggs de verste dagene. Men akkurat nå funker chelsea bootsa og goosen bra nok. Ja, det matcher ikke hverandre Virkelig? uggs? bebe da... Endtrax, ikke snakk om at jeg ikke drar dit!!1 fake legg sweff Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 likte denne "Dresscode: Pent (Ikke lue/caps, joggebukse, joggesko o.l.)" Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Merkelig at nordpolekspedisjonsbekledning i økende grad behøves langs skoleveien. Har klærne blitt dårligere, eller er folk blitt kyllinger? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eller kanskje det har blitt kaldere? Jeg syns ihvertfall de siste vintrene har vært veldig kalde, og hjelper ikke akkurat å bo langs kysten heller. Kald havluft </3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Folk har blitt kyllinger. Proud of it. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eller kanskje det har blitt kaldere? Jeg syns ihvertfall de siste vintrene har vært veldig kalde, og hjelper ikke akkurat å bo langs kysten heller. Kald havluft </3 Hvis vi ser bort fra den tidvise sterke vinden, så velger jeg kysten over innlandet nårti som helst. Slipper sprengkulden, all snøen osv. Eneste som man trenger er en litt vindtett jakke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Skal vi samle sammen en gjeng og dra på Ed Hardy festen eller? Drikke litt Ed Hardy vin og steke i de glinsende capsene våres Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Skal vi samle sammen en gjeng og dra på Ed Hardy festen eller? Drikke litt Ed Hardy vin og steke i de glinsende capsene våres Hit me up, skal seff bare ha Ed Hardy gear på meg, inkl Ed Hardy parfyme. Christian Audigier er min gud Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 + Så er det komplett! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 It's t-shirt tiiiiime! Gud, må slutte å se på Jersey Shore. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 What nei, slutte med Jersey Shore. Dummeste jeg har hørt, beste som er på tv. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Av de tidligere postede parkaser ville jeg absolutt valgt Fjällräven. De har også en jakke beregnet på arktiske forhold til 8k (link, og den har jeg sett folk med i Bergen. (Blir maks -10 grader om vinteren) Helt latterlig å bruke 8k på en jakke som er beregnet for polfarere også bruke den i maks -10, spør du meg. Ellers tror jeg folk vil ha slike jakker fordi de tenker at da slipper de omtrent å ha noe under. Sett en del ungdommer (mest jenter) som går med svære dunjakker og kun en tynn genser under. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Av de tidligere postede parkaser ville jeg absolutt valgt Fjällräven. De har også en jakke beregnet på arktiske forhold til 8k (link, og den har jeg sett folk med i Bergen. (Blir maks -10 grader om vinteren) Helt latterlig å bruke 8k på en jakke som er beregnet for polfarere også bruke den i maks -10, spør du meg. Ellers tror jeg folk vil ha slike jakker fordi de tenker at da slipper de omtrent å ha noe under. Sett en del ungdommer (mest jenter) som går med svære dunjakker og kun en tynn genser under. Skriver under på den. Jeg er veldig enten eller. Enten blir det en tykk genser og tynn jakke, eller en tjukk jakke og en veldig tynn topp under. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Slapp faktsik å bruke våpen på kvelden. Flott kveld må jeg si "I Gotta Say It Was A Good Day" Endret 26. oktober 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå