Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller kanskje det har blitt kaldere? Jeg syns ihvertfall de siste vintrene har vært veldig kalde, og hjelper ikke akkurat å bo langs kysten heller. Kald havluft </3

Hvis vi ser bort fra den tidvise sterke vinden, så velger jeg kysten over innlandet nårti som helst. Slipper sprengkulden, all snøen osv. Eneste som man trenger er en litt vindtett jakke.

Lenke til kommentar

Av de tidligere postede parkaser ville jeg absolutt valgt Fjällräven.

 

De har også en jakke beregnet på arktiske forhold til 8k (link, og den har jeg sett folk med i Bergen. (Blir maks -10 grader om vinteren)

 

Helt latterlig å bruke 8k på en jakke som er beregnet for polfarere også bruke den i maks -10, spør du meg. Ellers tror jeg folk vil ha slike jakker fordi de tenker at da slipper de omtrent å ha noe under. Sett en del ungdommer (mest jenter) som går med svære dunjakker og kun en tynn genser under.

Lenke til kommentar

Av de tidligere postede parkaser ville jeg absolutt valgt Fjällräven.

 

De har også en jakke beregnet på arktiske forhold til 8k (link, og den har jeg sett folk med i Bergen. (Blir maks -10 grader om vinteren)

 

Helt latterlig å bruke 8k på en jakke som er beregnet for polfarere også bruke den i maks -10, spør du meg. Ellers tror jeg folk vil ha slike jakker fordi de tenker at da slipper de omtrent å ha noe under. Sett en del ungdommer (mest jenter) som går med svære dunjakker og kun en tynn genser under.

Skriver under på den. Jeg er veldig enten eller. Enten blir det en tykk genser og tynn jakke, eller en tjukk jakke og en veldig tynn topp under.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...