AnewZ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Såg faktisk akkurat det samme. Men fyren har gjort det bra, det skal han ha. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Joda, og fint er det! Bare synd han ikke kan bruke pengene sine på noe penere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Såg faktisk akkurat det samme. Men fyren har gjort det bra, det skal han ha. han minner SVÆRT mye om "Rikingen" fra VGTV! Skulle tro de kunne blitt bestevenner! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan sikkert ta et bilde. Hvilke sko ble det? Noen brune vans sko, likte dem fordi dem ikke var så høye. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Quote fra Norges Rikeste nå nettopp: "Jeg syntes Ed Hardy er så kult. Hodeskaller og roser er skikkelig inn for tiden, skikkelig stort i USA." Det kom fra samme fyr som kjøpte seg råharry slangeskinn-bukser til 25k. Er det han som har gått konk og kjøpte seg russisk dame på nett? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 http://www.alohahemp.com/nettbutikk/cabin_cardigan/54/vis_prod/825 Noen som har forslag til strikkegensere? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Såg faktisk akkurat det samme. Men fyren har gjort det bra, det skal han ha. Nå kommer mye av formuen hans fra Europris som hans far startet. Han har tydeligvis gjort det godt som investor, men det er på langt nær kun hans fortjeneste. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan sikkert ta et bilde. Hvilke sko ble det? Noen brune vans sko, likte dem fordi dem ikke var så høye. Low-top Vans. Vintersko. Noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Du skal være bra drøy om du bruker 25k på en blodharry slangskinnsbukse. Det er faktisk noe av det siste jeg ville brukt 25.000 på. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan sikkert ta et bilde. Hvilke sko ble det? Noen brune vans sko, likte dem fordi dem ikke var så høye. Low-top Vans. Vintersko. Noe som ikke stemmer. No shit. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Quote fra Norges Rikeste nå nettopp: "Jeg syntes Ed Hardy er så kult. Hodeskaller og roser er skikkelig inn for tiden, skikkelig stort i USA." Det kom fra samme fyr som kjøpte seg råharry slangeskinn-bukser til 25k. Er det han som har gått konk og kjøpte seg russisk dame på nett? nei han du tenker på er han som alltid bruker Moods of Norway klær Endret 25. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvilken kanal? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Såg faktisk akkurat det samme. Men fyren har gjort det bra, det skal han ha. Nå kommer mye av formuen hans fra Europris som hans far startet. Han har tydeligvis gjort det godt som investor, men det er på langt nær kun hans fortjeneste. Det visste jeg ikke, men ok Han er uansett griseharry. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Er Brune sko mørk bukse( eller kanskje lysebrun ( beige? )) chinos og navy dufflecoat ( dufffelcoat, duffle coat eller hvordan man nå skriver det ) OKÅ kombinasjon? jeg sliter med å finne dufflecoat :/ Endret 25. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvem snakker vi om på Norges Rike nå? Du har han bondekaren, Ivar Vik (?) som nettopp gikk konkurs. Han går vel nesten bare med Moods of Norway og har generelt stygg stil. Syns dog herr Høili tar kaken, kunne vent meg til mye av det han har, men slangeskinnsbuksene var lite pene og tattoveringen (en Bentley-logo, wtf?!) er forferdelig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hvem snakker vi om på Norges Rike nå? Du har han bondekaren, Ivar Vik (?) som nettopp gikk konkurs. Han går vel nesten bare med Moods of Norway og har generelt stygg stil. det er han som "har gått konk og kjøpte seg russisk dame på nett" http://www.side2.no/underholdning/article3007901.ece Endret 25. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er Dag Høili. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg blir bare forvirret av dere jeg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det var Dag Høili med slangeskinnbukser og Ed Hardy-klær. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Vet at Ed Hardy og joggebukser ikke er spesielt populært her... I dag så jeg en i Ed Hardy joggebukse på skolen! Da har man sett det òg. Sammen med det andre fæle han hadde på seg, blei det en uslåelig bad combo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå