Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har sett flere kjøpt RL cashmir genser på SF. Hva synes dere om denne fargen? Kan den brukes til mye?

 

Takk for hjelpen.

Ville droppet den nå som vinteren kommer, du må også være brun for å kle gult. Ellers liker jeg den, og ville gått med den uansett :)

 

Hmm, fargen heter jo fall yellow, og synes egentlig den er såppas svak gul at den kan fungere på høsten/vintern. Bare den kan brukes med andre farger så kjøper jeg den. Her er et annet bilde. Genser velg gul

Lenke til kommentar

PernilleM: Synes den så litt vel formløs ut. Men smaken er som baken :)

 

Jeg trenger ny jakke med plass til mage, og nye vintersko uten for høy hæl som også kan brukes til kåpe. Noen som har noen forslag? Vil helst ha noe som er litt feminint.

 

Hva med noe som ligner denne?

 

3811_picture_6533_1.gif

 

Ikke så høy hæl, men pen nok til å brukes til kåpe..

 

Jeg får stikke innom bianco en dag og titte. Problemet mitt er at jeg har så tynne legger, så mange støveletter blir for vide i skafte for meg.

Lenke til kommentar

Skal alle kjøpe billige kashmirgensere fra SF nå? Har jo nesten blitt en trendsetter.

 

Hehe ja det kan du si. Bor nord i landet så at jeg kopierer dere av og til tror ikke det skal bli noe problem uansett. :) Men hva syns du om fargen?

 

Og fikk du selgeren til å sende som gave eller?

Endret av jendoriluka
Lenke til kommentar

@jendoriluka: Pen farge, og selv om det kanskje ikke er den fargen som passer best til mest mulig er det fortsatt noe jeg ville kjøpt. De har brukt den med navy bukser, og det vil nok også se fint ut med noen grønne (ikke knæsj grønne) bukser. Jeg hadde nok klart å lage et par antrekk med den.

 

Fikk den tilsendt som gave ja.

Lenke til kommentar

Heisann. Noen som har fått tilgang på salget på Nelly.com?

På siden står det:

"Oppgi koden som du fikk i ditt nyhetsbrev mandag 26. oktober i feltet nedenfor, så får du tilgang til salgsavdelingen."

 

26. oktober er en tirsdag, så kan vi anta at nyhetsbrevet kommer i morgen da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...