KKake Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Evt. 6-inch fra Timberland. http://www.timberland.no/index.php?mapping=18&gruppe_nr=110100&produkt_nr=33534 Har de selv i brunt, og er blitt veldig glad i dem allerede. Ikke så pene som mye annet, men heller ikke stygge. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Er brune sko, navy chino og svart trenchjakke en grei kombo? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja. Selvfølgelig hadde det vært bedre med en annen farge på trenchen, men jeg kunne fint gått med den komboen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hvis jeg ser stort flere linker til Earthkeepers nå, så ender jeg også opp med å kjøpe et par. Damn you all and your Shiny Things™! Endret 25. oktober 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Da er sko kjøpt. Endret 25. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da er sko kjøpt. ...ok?... Link eller bilde? Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Har sett flere kjøpt RL cashmir genser på SF. Hva synes dere om denne fargen? Kan den brukes til mye? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Vurderer disse til en vinter i Bergen. Synspunkt? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Kan sikkert ta et bilde. Endret 25. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Har sett flere kjøpt RL cashmir genser på SF. Hva synes dere om denne fargen? Kan den brukes til mye? Takk for hjelpen. Ville droppet den nå som vinteren kommer, du må også være brun for å kle gult. Ellers liker jeg den, og ville gått med den uansett Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Får ikke tatt bilde, mamma driver og gasser dem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Vurderer disse til en vinter i Bergen. Synspunkt? Ikke så ille, men de ble litt røffe for min del med tanke på skotypen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal alle kjøpe billige kashmirgensere fra SF nå? Har jo nesten blitt en trendsetter. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Har sett flere kjøpt RL cashmir genser på SF. Hva synes dere om denne fargen? Kan den brukes til mye? Takk for hjelpen. Ville droppet den nå som vinteren kommer, du må også være brun for å kle gult. Ellers liker jeg den, og ville gått med den uansett Hmm, fargen heter jo fall yellow, og synes egentlig den er såppas svak gul at den kan fungere på høsten/vintern. Bare den kan brukes med andre farger så kjøper jeg den. Her er et annet bilde. Genser velg gul Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 PernilleM: Synes den så litt vel formløs ut. Men smaken er som baken Jeg trenger ny jakke med plass til mage, og nye vintersko uten for høy hæl som også kan brukes til kåpe. Noen som har noen forslag? Vil helst ha noe som er litt feminint. Hva med noe som ligner denne? Ikke så høy hæl, men pen nok til å brukes til kåpe.. Jeg får stikke innom bianco en dag og titte. Problemet mitt er at jeg har så tynne legger, så mange støveletter blir for vide i skafte for meg. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Skal alle kjøpe billige kashmirgensere fra SF nå? Har jo nesten blitt en trendsetter. Hehe ja det kan du si. Bor nord i landet så at jeg kopierer dere av og til tror ikke det skal bli noe problem uansett. Men hva syns du om fargen? Og fikk du selgeren til å sende som gave eller? Endret 25. oktober 2010 av jendoriluka Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan sikkert ta et bilde. Hvilke sko ble det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 @jendoriluka: Pen farge, og selv om det kanskje ikke er den fargen som passer best til mest mulig er det fortsatt noe jeg ville kjøpt. De har brukt den med navy bukser, og det vil nok også se fint ut med noen grønne (ikke knæsj grønne) bukser. Jeg hadde nok klart å lage et par antrekk med den. Fikk den tilsendt som gave ja. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Quote fra Norges Rikeste nå nettopp: "Jeg syntes Ed Hardy er så kult. Hodeskaller og roser er skikkelig inn for tiden, skikkelig stort i USA." Det kom fra samme fyr som kjøpte seg råharry slangeskinn-bukser til 25k. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Heisann. Noen som har fått tilgang på salget på Nelly.com? På siden står det: "Oppgi koden som du fikk i ditt nyhetsbrev mandag 26. oktober i feltet nedenfor, så får du tilgang til salgsavdelingen." 26. oktober er en tirsdag, så kan vi anta at nyhetsbrevet kommer i morgen da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå