CNesset Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Slo til på halv pris på solbriller nå... Betalte 477,- Her står det hva de inneholder... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå... Jeg takler ikke Guccisima, virker for meg bare som et fåfengt salgsforsøk i mangel av Tom Ford, mye fra Guccisima fremstår for meg som like stygt som de aller ekleste logoveskene til LV. Men, for all del, folk må gjerne like det for min del, da slipper vi i alle fall å gå i samme plagg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hm, brukte mye penger på klær idag.. Godt jeg ikke gjør det så veldig ofte.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Den røde og hvite genseren var stilig! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Den røde og hvite genseren var stilig! Takk, det syns jeg og.. Skulle egentlig bare ha en genser på den butikken, så fant jeg den hvite og røde, så lurte selgeren på meg en bukse og et belte også.. Menmen, får vel bruk for det.. Endret 5. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hm, brukte mye penger på klær idag..Godt jeg ikke gjør det så veldig ofte.. hvor kjøpte du den genseren! likte den utrloig mye edit: hvor mye kosta den eventuelt? Endret 5. oktober 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjøpte den hos Brandstad på CC på Gjøvik.. Aldri hørt om Brandstad før, men det var en Levisbutikk vertfall. Og den kosta 999,50. Spinndyrt. G-Star Raw Trainer Cardigan står det på merkelappen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå... Jeg takler ikke Guccisima, virker for meg bare som et fåfengt salgsforsøk i mangel av Tom Ford, mye fra Guccisima fremstår for meg som like stygt som de aller ekleste logoveskene til LV. Men, for all del, folk må gjerne like det for min del, da slipper vi i alle fall å gå i samme plagg. Tom Ford jobber da ikke for Gucci lenger? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nettopp, «i mangel av». Ikke at jeg tror jeg er i flertall eller at jeg forventer noe forsvar for Gucci, jeg liker simpelthen ikke Guccisima og en del av det andre Gucci har kommet med i senere tid. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet om disse bildene er mulig å oppdrive i større størrelser en eller annen plass? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nettopp, «i mangel av». Ikke at jeg tror jeg er i flertall eller at jeg forventer noe forsvar for Gucci, jeg liker simpelthen ikke Guccisima og en del av det andre Gucci har kommet med i senere tid. Sånn går det når man ikke leser! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kjøpte den hos Brandstad på CC på Gjøvik.. Aldri hørt om Brandstad før, men det var en Levisbutikk vertfall. Og den kosta 999,50. Spinndyrt. G-Star Raw Trainer Cardigan står det på merkelappen. Satan det var dyrt! Får se om jeg finner noe lignende litt billigere... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) I tung shopperus kjøpte jeg briller til 70 euro. Jeg har brukt disse 2 ganger, og da ble jeg kalt homo. Noen som er interessert å baje? edit: dette er solbriller. Stilige. Kanskje jeg skal selge dem til sommeren? Endret 5. oktober 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De to ^der^ har jeg også! Elsker de Lurer på om jeg skal kjøpe meg et nytt par nå. Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå... Ganske så enig jeg, synes flere av de guccissima skoene ser ganske så bra ut jeg. Flotte sommer sko. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Guccissima skoene skal jeg ha, beltet også, dersom det kommer i den modellen jeg vil ha. Lurer på om jeg skal kjøpe en messenger bag óg, i soft versjon. Fikk forresten noen nye klær fra far idag, han hadde vært i utlandet. Fikk et par Versace cufflinks, to Dsquared gensere og en t-skjorte fra samme merke! Ble jättenögd Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Guccissima skoene skal jeg ha, beltet også, dersom det kommer i den modellen jeg vil ha. Lurer på om jeg skal kjøpe en messenger bag óg, i soft versjon. Jeg så på det beltet med vennbarspenne i dag, slik at man kan bruke beltet på begge sider. Sett det? Riktig nok ikke guccissima da. Det skal jeg ha. Endret 5. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 PiRANhA kjøpte ikke du de lave brune Guccissima skoene? Hvordan er de? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet om disse bildene er mulig å oppdrive i større størrelser en eller annen plass? Man prøver igjen (ja, jeg vet at jeg er utolmodig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå