Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå...

Jeg takler ikke Guccisima, virker for meg bare som et fåfengt salgsforsøk i mangel av Tom Ford, mye fra Guccisima fremstår for meg som like stygt som de aller ekleste logoveskene til LV. Men, for all del, folk må gjerne like det for min del, da slipper vi i alle fall å gå i samme plagg.

Lenke til kommentar
Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå...

Jeg takler ikke Guccisima, virker for meg bare som et fåfengt salgsforsøk i mangel av Tom Ford, mye fra Guccisima fremstår for meg som like stygt som de aller ekleste logoveskene til LV. Men, for all del, folk må gjerne like det for min del, da slipper vi i alle fall å gå i samme plagg.

Tom Ford jobber da ikke for Gucci lenger?

Lenke til kommentar

Guccissima skoene skal jeg ha, beltet også, dersom det kommer i den modellen jeg vil ha. Lurer på om jeg skal kjøpe en messenger bag óg, i soft versjon.

 

Fikk forresten noen nye klær fra far idag, han hadde vært i utlandet. Fikk et par Versace cufflinks, to Dsquared gensere og en t-skjorte fra samme merke! Ble jättenögd :yes:

Lenke til kommentar
Guccissima skoene skal jeg ha, beltet også, dersom det kommer i den modellen jeg vil ha. Lurer på om jeg skal kjøpe en messenger bag óg, i soft versjon.

 

Jeg så på det beltet med vennbarspenne i dag, slik at man kan bruke beltet på begge sider. Sett det? Riktig nok ikke guccissima da. Det skal jeg ha.

Endret av chris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...