Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker at noen sa at skinnsåle er like glatt som gummisåle, hvis det er det du er redd for.

 

Er vel heller det at skinnet ikke liker så godt å bli gått på når det er fuktig/vått. Pluss at man selvsagt har litt valgmuligheter når det gjelder mønster og mykhet på en gummisåle, så man vil få bedre grep også.

Lenke til kommentar

Husker at noen sa at skinnsåle er like glatt som gummisåle, hvis det er det du er redd for.

 

Er vel heller det at skinnet ikke liker så godt å bli gått på når det er fuktig/vått.

 

Feil. Det at skinnsåler blir våte er ikke et problem i seg selv, så lenge man lar dem tørke etter bruk. Setter man på gummisåler må man også la skoene tørke etter bruk, men på grunn av gummisålene puster ikke lenger skinnet, og sålene tørker ekstremt sakte, og er meget utsatt for forråtnelse. Skal man ha gummisåler er det beste valget å kjøpe sko som kommer med det fra fabrikken. Kjøper man sko med skinnsåler er det best å la dem være som de er.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et par boots fra tiger of sweden for ca 1 år siden.

Disse har allerede nå begynt å bli ganske ødelagte.

Jeg antar at jeg har ca 2 dagers bruk igjen før tærne stikker ut av skoen.

Ca hele toe cap'n har revnet på høyre skoen.

 

Jeg regner med at det burde være en smal sak å få tilbake penger/tilgodelapp/reperasjon fra ToS gratis?

Lenke til kommentar

Butikken du kjøpte dem i har gjerne kvitteringen liggende (de bør det av hensyn til eget regnskap), men de er ikke forpliktet til å hjelpe deg hvis du ikke har din kopi. Det vil i så tilfelle være en ekstra serviceytelse.

 

Når det gjelder hvordan reklamasjonsfrister gjelder for sko og klær, så må jeg innrømme jeg er usikker. Regner med at det er 2 års reklamasjonsfrist som gjelder. Igjen, kvittering og saklig henvendelse til utsalgssted er nok veien å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...