Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Shit, jeg beklager virkelig for at jeg glemte mellomrom. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) noen som har peil på butikker som kjører noe lignende brooks brothers sin back to campus/rugby stilen? Kanskje like gjerne å bestille på nettet? Endret 23. oktober 2010 av Deneb Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Shit, jeg beklager virkelig for at jeg glemte mellomrom. Det hadde fortsatt vært like feil. Selv om er ikke det samme som likevel. Jeg overlevde, selv om jeg måtte gå naken over Svalbard. Jeg fikk flådd meg et isbjørnskinn, så da var det ikke så kaldt likevel. @yavel. Bra. Ellers hadde det jo vært litt slemt. red: Det er heller ikke nødvendig å beklage "for at" noe. "Atte atte, jeg beklager får atte." er noe man sier muntlig, dersom man ikke er helt "der" når det gjelder språkbeherskelse. Endret 23. oktober 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Shit, jeg beklager virkelig for at jeg glemte mellomrom. Det hadde fortsatt vært like feil. Selv om er ikke det samme som likevel. Jeg overlevde, selv om jeg måtte gå naken over Svalbard. Jeg fikk flådd meg et isbjørnskinn, så da var det ikke så kaldt likevel. Da beklager jeg! .. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 noen som har peil på butikker som kjører noe lignende brooks brothers sin back to campus/rugby stilen? Kanskje like gjerne å bestille på nettet? Spørs hvor du bor, men du skal finne mange av elementene hos Gunnar Øye og Ferner. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som har hørt om Bill Tornade? Fikk en cord-bukse av merket i dag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Nope! For på Ferner får du Liddesdale som er fôret. Polarquilten? Ikke akkurat den jeg ville valgt om jeg skulle hatt en vinterjakke, men sikkert digg om man liker å fryse Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Nope! For på Ferner får du Liddesdale som er fôret. Polarquilten? Ikke akkurat den jeg ville valgt om jeg skulle hatt en vinterjakke, men sikkert digg om man liker å fryse Den er utrolig varm, så hvis man ikke vil ha CG, hadde jeg gått for den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Prøvde en polarquilt tror jeg, den virket veldig god og varm. Prøvde Men's Duracotton Polarquilt Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal betale for den grønne RL-genseren jeg postet på forrige side, og selger ber meg betale med personal gift på paypal. Men det er ingen alternativer under personal payments som heter gift. Kan jeg bruke "other" da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Personal payment og other. Ikke skriv noen melding, bare ha med navnet ditt. Ikke sett adressen der, hvis PayPal ser det kan det hende at de blir mistenkelige. Regner med du har tatt resten over PM på SF? Og er det vty8686 du kjøper fra? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 And there goes any chance for a PayPal claim out the window... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Såklart, men så lenge man velger å kjøpe fra noen som har solgt på SF før går det så godt som alltid bra. Sjekk feedback i de to trådene, hvis noen har hatt problemer får du jo vurdere det, men de aller fleste der er seriøse. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjøper fra padronlover og tar resten over PM, ja. Han sa jeg ikke skulle skrive noe under notes så da dropper jeg bare navnet også. Han ser jo uansett hvem som har overført. Og han har over 1000 innlegg og mye positiv feedback, så det burde i alle fall gå bra Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Aha, flere som selger de ja! Jeg kjøpte fra vty8686 som jeg ikke fant noe feedback på, men jeg visste at det var flere som hadde kjøpt, og tok en sjanse, og det fungerte kjempefint. Hvis jeg ikke hadde fått noe hadde det vært flere i samme båt, så det var jo litt betryggende. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har behov for en virkelig varm vinterjakke nå merker jeg. Har snust litt på denne og synes den har et ok utseende i forhold til andre jakker som isolerer like godt, men det er mulig at det at den er såpass komfortabel å ha på gjør meg litt blind, fashion-wise. Hva synes dere? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har H&M sluttet å selge de strechy tettsittende t-skjortene sine? Finner bare de som heter "Orginal Tee" som er helt vanlige. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nei, gå på Organic cotton på nettsiden Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 De hadde dem i hvert fall sist jeg var innom. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva er greia med hettegenser eller skjorter fra j&j på byen? Ser så latterlig trasig ut. Samme gjelder joggesko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå