Paisley Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Om de har skrudd opp prisen vil ikke det forbause meg. De driver jo business. Men ja, kjipe chinos er det. Gikk forbi Urban i dag, så et bord med fargede chinos til... 399,- (?), tror jeg. Da snakker jeg om de relativt streite chinos som "alle" bruker. Merkelig, for i min lokale carlingsbutikk var lå de streite "som alle bruker" og noen brune og marinefargede under samme prislapp 799. Uansett er vel NN.07 et av de beste valgene om en skal ha chinos,og det er iallefall ikke uten grunn at jeg har et par derifra. For de sitter meget godt! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva synes dere om fargen på denne? Er usikker på om den kan bli litt vel skjærende. Veldig frisk farge! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vil haaaaa! Kanskje ikke veldig vinter-farge, men men. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fresh farge! Men om jeg hadde brukt den på vinterstid? Nei.. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) En bekjent kjøpte de. Langt fra det peneste jeg har sett. Selv har jeg et par til 500kr fra Cheap Monday som forbausende nok sitter godt og har en fin passform. Ellers likerj eg NN.07 sine chinos, men har aldri hatt pengene når jeg har gått forbi en butikk som selger de. Har både fra Carlings og NN.07 selv. Det er helt utrolig hvor ræva kvalitet det er på Carlings sine. Endret 23. oktober 2010 av wildkin Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei. Jeg vet at dette har blitt diskutert for litt siden, men hva heter jakkene som har slikt diamantmønster på seg? Om noen forstår hvilken jakke jeg prater om hva koster noe sånt? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Diamantmønster? Tenker du på quilted jakker da? Hmm.. Google Barbour quilted, så kan du se selv. Koster vel ca 1600-2000,- ? Litt usikker, du kan sjekke på: www.countryattire.com Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Barbour...? Nå skyter jeg bare i blinde, men var det dette du mente? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Akkurat! Er Barbour et merke eller det samme som feks Peacoat? Vært fall så en fyr med en blå Barbour i dag, så veldig fresh ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Barbour Liddesdale for du får 1750 på Ferner. Akkurat! Er Barbour et merke eller det samme som feks Peacoat? Vært fall så en fyr med en blå Barbour i dag, så veldig fresh ut. Barbour er merket. Quilted-jakke er det du tenker på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Akkurat! Er Barbour et merke eller det samme som feks Peacoat? Vært fall så en fyr med en blå Barbour i dag, så veldig fresh ut. Barbour er et merke, mens quilted er betegnelsen på typen jakke. Edit: også er man treig ja Endret 23. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Takk for hjelp folks, men jeg tror ikke barbour er helt min stil. Noen som kanskje har andre forslag til en jakke som holder meg varm og ikke er overpriset, men selvom fin? Settet pris på all hjelp! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Barbour er mye, men overpriset er det ikke. Med engelske priser er det snarere omvendt. Endret 23. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror ikke man finner en jakke laget av selvom som er fin. I tilflle er det godt mulig den er overpriset, med tanke på hvor sjeldne de sikkert er. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror ikke man finner en jakke laget av selvom som er fin. I tilflle er det godt mulig den er overpriset, med tanke på hvor sjeldne de sikkert er. du er ustanselig flink til og finne de skrivefeilene Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Barbour er mye, men overpriset er det ikke. Med engelske priser er det snarere omvendt. Nå mente jeg ikke at Barbour er overpriset. Jeg ville komme frem til om noen andre kanskje hadde forslag til jakker som ligger på 2-3000 kr, som kan holde meg varm i vinter kulden? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis du vil ha en varm jakke hadde en quilted jakke uansett vært et usedvanlig dårlig valg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Nope! For på Ferner får du Liddesdale som er fôret. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 du er ustanselig flink til og finne de skrivefeilene Haha, sorry, så ikke signaturen din før nå. Så bare et ord jeg har lagt for hat. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 du er ustanselig flink til og finne de skrivefeilene Haha, sorry, så ikke signaturen din før nå. Så bare et ord jeg har lagt for hat. var ikke jeg som skrev det, syns bare det er vittig! irriterer meg over folk som skriver hade, isteden for ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå