AnewZ Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen her som har prøvd slipsene fra Christian Alexander(SF)? noen av de er svært sexy! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Henter skjorta mi fra Tailorstore imorgen! Spent på å se resultatet av målene mine Håper for din del at du ikke bommer så hardt på målene at du ikke kan la armene henge normalt ned, slik som jeg gjorde 500kr+ rett ut av vinduet. Lærte en ting: Legg et par-tre fingre imellom målebåndet når du tar mål, spesielt i halsen. Liker at Modern Tailor gir førstegangskjøpere muligheten til å kjøpe en testskjorte i enten sort eller hvitt til under 200kr med frakt + kupong fra SF. Virker dog ikke som om de tar stolthet av rette kraver på de skjortene, for min hadde en smule skeiv krave. I tillegg var stoffet som forventet - forferdelig. Men fikk iallefall målene bekreftet til fremtidige kjøp. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Henter skjorta mi fra Tailorstore imorgen! Spent på å se resultatet av målene mine Håper for din del at du ikke bommer så hardt på målene at du ikke kan la armene henge normalt ned, slik som jeg gjorde 500kr+ rett ut av vinduet. Lærte en ting: Legg et par-tre fingre imellom målebåndet når du tar mål, spesielt i halsen. Liker at Modern Tailor gir førstegangskjøpere muligheten til å kjøpe en testskjorte i enten sort eller hvitt til under 200kr med frakt + kupong fra SF. Virker dog ikke som om de tar stolthet av rette kraver på de skjortene, for min hadde en smule skeiv krave. I tillegg var stoffet som forventet - forferdelig. Men fikk iallefall målene bekreftet til fremtidige kjøp. Bestilte meg nettopp en testskjorte selv, til den nette sum av 150 kr med introduksjonstilbudet og kupongen. Er stoffet SÅ jævlig, altså? Hehe. Funker vel til litt fyllebruk. Brukte en blanding av kroppsmål og mål av en skjorte jeg har. La alt inn som skjortemål, ved hjelp av disse tipsene (sammen med egne vurderinger, selvsagt). Så gjenstår det å se om tipsene er gode. Det virker som han vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg bestilte med også en billig test skjorte. Stoffet er ikke prima, men helt klart brukanes. Har vært gjennom første vasken nå. Henger til tørk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Tror jeg får henta den etterpå. Kommer ann på om jeg skal hjemom først, eller ikke. Hvis jeg skal hjemom, så henter jeg skjorta. Hvis ikke må det bli imorgen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Skriv en liten review da? Har vært der litt og sett selv, og hadde vært litt mer spennende å "lage din egen" enn å plukke fra hylla. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7knJfAckQcY Endret 22. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Inspirert av tråden på SF, så dro jeg og kikket på Freetex i dag Menmen, har ikke nok kunnskap om alle slipsmerkene. Var et par jeg lurte på om jeg skulle ta. Fant en tweed-jakke fra Burberry som jeg lot henge. Var en relativt liten herreavdeling. Fant ikke noen spennende dresser heller... jaja, regnet vel ikke med at det ville være noe stort Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Stoffet på Modern Tailors testskjorte er jo helt ok, det er jo mulig å bruke det, det bare føles virkelig, virkelig billig. Faktisk føltes det og så nesten identisk til det hvite bomulls PSet fra thetiebar.com. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Noen som vet om noen nettsteder som har et rikt utvalg av sko som jeg kan titte på? Eventuelt noen med forslag? Vintersko, type boots. Tenker til hverdagsbruk, må se ganske casual ut. Endret 22. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 ^ Brandos og Heppo er to norske sider. Har god erfaring med Brando, mens Heppo er en ganske ny side. Begge har gratis frakt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg stivnet helt da jeg så prisene på de mye omtalte chinosene på carlings, som jo ikke eier kvalitet eller fasong. Allikevel skulle de ha 799,- for et par chinos! Sikkert blitt tatt opp, men måtte bare få det ut! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg stivnet helt da jeg så prisene på de mye omtalte chinosene på carlings, som jo ikke eier kvalitet eller fasong. Allikevel skulle de ha 799,- for et par chinos! Sikkert blitt tatt opp, men måtte bare få det ut! er det ikke salg på urban nå? er vel nesten samme buksene bare til halv pris Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som vil anbefale ytterjakker? Jeg bruker en svart dobbelknappet peacoat for øyeblikket, men begynner å bli litt kort + at jeg vil ha ny. Trenger ikke være kjempetykk, bruker gjerne en strikkegenser eller cardigan o.l under. Pleier ikke å fryse noe nevneverdig heller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Om de har skrudd opp prisen vil ikke det forbause meg. De driver jo business. Men ja, kjipe chinos er det. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg stivnet helt da jeg så prisene på de mye omtalte chinosene på carlings, som jo ikke eier kvalitet eller fasong. Allikevel skulle de ha 799,- for et par chinos! Sikkert blitt tatt opp, men måtte bare få det ut! Kjøpte to stykk i dag for 239 pr. I dag talte kvantitet mer enn kvalitet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Om de har skrudd opp prisen vil ikke det forbause meg. De driver jo business. Men ja, kjipe chinos er det. Gikk forbi Urban i dag, så et bord med fargede chinos til... 399,- (?), tror jeg. Da snakker jeg om de relativt streite chinos som "alle" bruker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 En bekjent kjøpte de. Langt fra det peneste jeg har sett. Selv har jeg et par til 500kr fra Cheap Monday som forbausende nok sitter godt og har en fin passform. Ellers likerj eg NN.07 sine chinos, men har aldri hatt pengene når jeg har gått forbi en butikk som selger de. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har selv NN07 chinos. De er pene og sitter som et skudd de. Dog, de er litt dyrere enn de fleste andre chinos. Betalte vel 1099,- tror jeg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva synes dere om fargen på denne? Er usikker på om den kan bli litt vel skjærende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå