Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henter skjorta mi fra Tailorstore imorgen! Spent på å se resultatet av målene mine :)

Håper for din del at du ikke bommer så hardt på målene at du ikke kan la armene henge normalt ned, slik som jeg gjorde :p 500kr+ rett ut av vinduet.

Lærte en ting: Legg et par-tre fingre imellom målebåndet når du tar mål, spesielt i halsen.

Liker at Modern Tailor gir førstegangskjøpere muligheten til å kjøpe en testskjorte i enten sort eller hvitt til under 200kr med frakt + kupong fra SF. Virker dog ikke som om de tar stolthet av rette kraver på de skjortene, for min hadde en smule skeiv krave. I tillegg var stoffet som forventet - forferdelig. Men fikk iallefall målene bekreftet til fremtidige kjøp.

Lenke til kommentar

Henter skjorta mi fra Tailorstore imorgen! Spent på å se resultatet av målene mine :)

Håper for din del at du ikke bommer så hardt på målene at du ikke kan la armene henge normalt ned, slik som jeg gjorde :p 500kr+ rett ut av vinduet.

Lærte en ting: Legg et par-tre fingre imellom målebåndet når du tar mål, spesielt i halsen.

Liker at Modern Tailor gir førstegangskjøpere muligheten til å kjøpe en testskjorte i enten sort eller hvitt til under 200kr med frakt + kupong fra SF. Virker dog ikke som om de tar stolthet av rette kraver på de skjortene, for min hadde en smule skeiv krave. I tillegg var stoffet som forventet - forferdelig. Men fikk iallefall målene bekreftet til fremtidige kjøp.

Bestilte meg nettopp en testskjorte selv, til den nette sum av 150 kr med introduksjonstilbudet og kupongen. Er stoffet SÅ jævlig, altså? Hehe. Funker vel til litt fyllebruk.

 

Brukte en blanding av kroppsmål og mål av en skjorte jeg har. La alt inn som skjortemål, ved hjelp av disse tipsene (sammen med egne vurderinger, selvsagt). Så gjenstår det å se om tipsene er gode. Det virker som han vet hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Inspirert av tråden på SF, så dro jeg og kikket på Freetex i dag :p

 

Menmen, har ikke nok kunnskap om alle slipsmerkene. Var et par jeg lurte på om jeg skulle ta.

Fant en tweed-jakke fra Burberry som jeg lot henge. Var en relativt liten herreavdeling. Fant ikke noen spennende dresser heller...

jaja, regnet vel ikke med at det ville være noe stort :p

Lenke til kommentar

Jeg stivnet helt da jeg så prisene på de mye omtalte chinosene på carlings, som jo ikke eier kvalitet eller fasong. Allikevel skulle de ha 799,- for et par chinos!

 

Sikkert blitt tatt opp, men måtte bare få det ut!

 

er det ikke salg på urban nå? er vel nesten samme buksene bare til halv pris :p

Lenke til kommentar

Jeg stivnet helt da jeg så prisene på de mye omtalte chinosene på carlings, som jo ikke eier kvalitet eller fasong. Allikevel skulle de ha 799,- for et par chinos!

 

Sikkert blitt tatt opp, men måtte bare få det ut!

 

Kjøpte to stykk i dag for 239 pr.

I dag talte kvantitet mer enn kvalitet :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...