lokeland Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Grunnen til at jeg tenkte M er jo fordi amerikanske størrelser ofte er litt større. Jeg kjøpte f.eks. en skjorte fra PRL i størrelse XS - og den var for stor. Jeg er tynn (og sliter også med å finne god passform, hi five!), men ikke så tynn som jeg følte meg da jeg prøvde den på første gang. Men men, man lærer så lenge man lever. 110USD er jo finfin pris. God kvalitet også, etter hva jeg har forstått. Sikla litt på den i XS i rød til samme pris, men for den prisen skal jeg vite at den faktisk sitter ordentlig. Edit: Hva med Big & Tall-serien til Ralph Lauren? Det kan jo være noe for deg? Endret 21. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Av egen erfaring har PRL de samme størrelsene i Norge og USA hva gensere angår. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva tycks? Usikker på fargen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker den. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 $85 inkl frakt. Fin pris for 100% c'mere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Vintern er rett rundt hjørnet. Trenger med det nye sko. Gjerne boots. Har diverse bukser av ymse farger og varianter. Går mest i mørke farger for tiden: Svart, mørkeblå og grå. Tiger Idol, Lexington chinos, Fillipa K, Sand bl.a. Bør jeg enkelt og greit gå for svarte boots? Noen tips og impulser? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg ville heller gått for brune boots. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg vil anbefale mørkebrune, passer utroliog bra med mørkeblå og grå. Kjøpte disse for noen uker tilbake, utrolig gode, og passer perfekt til buksene mine. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Brunt er fint. Flere tips til andre sider jeg bør ta en titt på? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Her har du en nettbutikk som er nyåpnet. http://heppo.no/sko-for-menn/stovler-boots/chatsworth-brown-100603-0099 Loake fås også kjøpt fra herringshoes.co.uk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Bebeluv: Takker. Har du erfaringer med begge sider? Uansett. Kunne trengt et par gode og varme sko her på Lillehammer. Går mye. Hva syns dere om disse? Ser vi Timberland-trekk? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få en tilsvarende genser som dette, og hva den typen heter ? Takk på forhånd... Ser ut som en natogenser. Aner ikke hvor du får tak i det i fysisk butikk, men google fant nettbutikker. Takk igjen. Da skaffet jeg en slik idag faktisk. Utrolig kule, kjøpte en i marine blå. Fikk tak i natogenseren på Army Shop, i Ski. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvis jeg bruker de brune Arlingtons'a, er det brune skinnhansker jeg skal bruke sammen med da? Mener å huske at jeg hørte engang at alt skinn skulle være samme farge? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Alt skinn på kroppen skal matche. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Korrekt. Alt skinn på kroppen skal matche. Kommer an på om du teller huden som "skinn"... Endret 21. oktober 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Bebeluv: Takker. Har du erfaringer med begge sider? Jeg har ikke erfaringer fra den norske siden, men det er søsterbutikken til cdon.com. Herringshoes har jeg bare gode erfaringer fra, rask på levering osv. Det eneste du må huske på er at prisen ikke inkluderer fortolling og mva til Norge. Og at den engelske momsen på 15% eller noe blir fjernet fra den prisen som vises på siden, når du kommer til checkout. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Bebeluv: Takker. Har du erfaringer med begge sider? Uansett. Kunne trengt et par gode og varme sko her på Lillehammer. Går mye. Hva syns dere om disse? Ser vi Timberland-trekk? Hvis jeg var deg ville jeg valgt mellom chelsea boots og vanlige boots. Å mikse stilene for mye blir litt som de "sportige penskoene" norske menn er så glad i. Totalt fail. Kan ellers anbefale R.M. Williams, men jeg vet ikke om man får tak i noen som er like godt foret som de du postet. Endret 21. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Alt skinn på kroppen skal matche. Den regelen kan man ta med en klype salt.. Så lenge man ikke tar på seg noe som kræsjer helt er det ikke så viktig. Jeg bruker f.eks. ofte lilla skinnhansker til brune sko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå