Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg tenkte M er jo fordi amerikanske størrelser ofte er litt større. Jeg kjøpte f.eks. en skjorte fra PRL i størrelse XS - og den var for stor. Jeg er tynn (og sliter også med å finne god passform, hi five!), men ikke så tynn som jeg følte meg da jeg prøvde den på første gang. Men men, man lærer så lenge man lever.

110USD er jo finfin pris. God kvalitet også, etter hva jeg har forstått. Sikla litt på den i XS i rød til samme pris, men for den prisen skal jeg vite at den faktisk sitter ordentlig.

Edit: Hva med Big & Tall-serien til Ralph Lauren? Det kan jo være noe for deg?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vintern er rett rundt hjørnet. Trenger med det nye sko. Gjerne boots.

 

Har diverse bukser av ymse farger og varianter. Går mest i mørke farger for tiden: Svart, mørkeblå og grå. Tiger Idol, Lexington chinos, Fillipa K, Sand bl.a.

 

Bør jeg enkelt og greit gå for svarte boots? Noen tips og impulser? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få en tilsvarende genser som dette, og hva den typen heter ?

 

Takk på forhånd... :)

Ser ut som en natogenser. Aner ikke hvor du får tak i det i fysisk butikk, men google fant nettbutikker.

 

Takk igjen. Da skaffet jeg en slik idag faktisk. Utrolig kule, kjøpte en i marine blå. Fikk tak i natogenseren på Army Shop, i Ski. :)

Lenke til kommentar

Bebeluv: Takker. Har du erfaringer med begge sider?

 

Jeg har ikke erfaringer fra den norske siden, men det er søsterbutikken til cdon.com. Herringshoes har jeg bare gode erfaringer fra, rask på levering osv. Det eneste du må huske på er at prisen ikke inkluderer fortolling og mva til Norge. Og at den engelske momsen på 15% eller noe blir fjernet fra den prisen som vises på siden, når du kommer til checkout.

Lenke til kommentar

Bebeluv: Takker. Har du erfaringer med begge sider?

 

Uansett. Kunne trengt et par gode og varme sko her på Lillehammer. Går mye.

 

Hva syns dere om disse? Ser vi Timberland-trekk?

 

21_1020-36.jpg

 

Hvis jeg var deg ville jeg valgt mellom chelsea boots og vanlige boots. Å mikse stilene for mye blir litt som de "sportige penskoene" norske menn er så glad i. Totalt fail.

 

Kan ellers anbefale R.M. Williams, men jeg vet ikke om man får tak i noen som er like godt foret som de du postet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...