Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall.

eneste er jo at du må ha alt det drittet på ryggen, viss jeg har skjønt riktig og de to øverste hører sammen

Det gjør nok ikke det, legg merke til hvordan han som har den "reklamefrie" jakken har sokkene. Uansett, nydelig valg av fottøy.

Lenke til kommentar

Hei, har ikke postet i denne kategorien før, men håper allikevel å få litt hjelp (måtte forøvrig lage ny konto for fikk ikke til å aktivere den andre etter tilsending av nytt passord :/ )

Er i ferd med å bestille en RL cableknit i cashmere fra SF og lurer på hvilken størrelse jeg skal ha? Er 192cm høy og tynn (ca 70kg). Skal jeg gå for M, eller L?

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Styleforum.net.

Er et flott salgsforum der i tillegg til masse god kunnskap.

Nemaid: Hvorfor ikke spørre om mål? Jeg misliker personlig sterkt folk som ikke gidder å legge ut mål på plagg, spesielt på SF hvor det er en generell oppfatning av at passform er veldig viktig.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Styleforum ;)

Styleforum.net.

Er et flott salgsforum der i tillegg til masse god kunnskap.

Nemaid: Hvorfor ikke spørre om mål? Jeg misliker personlig sterkt folk som ikke gidder å legge ut mål på plagg, spesielt på SF hvor det er en generell oppfatning av at passform er veldig viktig.

Er lagt ut mål, men har dessverre ikke målebånd tilgjengelig :/ Derfor prøvde jeg et kjapt spørsmål her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...