fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Du har ikke skjønt riktig. Se på alle bildene. Den med masse dritt på ryggen er den som også har masse dritt på forsiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall. eneste er jo at du må ha alt det drittet på ryggen, viss jeg har skjønt riktig og de to øverste hører sammen Det gjør nok ikke det, legg merke til hvordan han som har den "reklamefrie" jakken har sokkene. Uansett, nydelig valg av fottøy. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Bare for å fjerne all tvil: Forside: Bakside: Vil forøvrig oppfordre alle til å google Lance Mackey. Tidenes svetteste narkis-hundekjører. Ikke det kuleste navnet å ha på ryggen, lol. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Sikkert fin om du er aspirerande hundekjørar eller noko sånt. 1 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få en tilsvarende genser som dette, og hva den typen heter ? Takk på forhånd... Ser ut som en natogenser. Aner ikke hvor du får tak i det i fysisk butikk, men google fant nettbutikker. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få en tilsvarende genser som dette, og hva den typen heter ? Takk på forhånd... Ser ut som en natogenser. Aner ikke hvor du får tak i det i fysisk butikk, men google fant nettbutikker. Takk, var slike jeg var på jakt etter! Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Om forsvaret har utsalg i nærheten har de, ellers tror jeg du får det på turbutikker type Wistex. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet hvilket merke jeg prøver å finne? Det består av to ord, noe med H og J tror jeg. Det var diskutert/linket til det her i forumet i sommer tror jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Hansen & Jacob? Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hansen&Jacob. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Vil forøvrig oppfordre alle til å google Lance Mackey. Tidenes svetteste narkis-hundekjører. Ikke det kuleste navnet å ha på ryggen, lol. syns han var litt digg jeg Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hansen & Jacob? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Vil forøvrig oppfordre alle til å google Lance Mackey. Tidenes svetteste narkis-hundekjører. Ikke det kuleste navnet å ha på ryggen, lol. syns han var litt digg jeg Sykt digg ja Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei, har ikke postet i denne kategorien før, men håper allikevel å få litt hjelp (måtte forøvrig lage ny konto for fikk ikke til å aktivere den andre etter tilsending av nytt passord :/ ) Er i ferd med å bestille en RL cableknit i cashmere fra SF og lurer på hvilken størrelse jeg skal ha? Er 192cm høy og tynn (ca 70kg). Skal jeg gå for M, eller L? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva er SF forkortelsen for? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Styleforum.net. Er et flott salgsforum der i tillegg til masse god kunnskap. Nemaid: Hvorfor ikke spørre om mål? Jeg misliker personlig sterkt folk som ikke gidder å legge ut mål på plagg, spesielt på SF hvor det er en generell oppfatning av at passform er veldig viktig. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Styleforum Styleforum.net. Er et flott salgsforum der i tillegg til masse god kunnskap. Nemaid: Hvorfor ikke spørre om mål? Jeg misliker personlig sterkt folk som ikke gidder å legge ut mål på plagg, spesielt på SF hvor det er en generell oppfatning av at passform er veldig viktig. Er lagt ut mål, men har dessverre ikke målebånd tilgjengelig :/ Derfor prøvde jeg et kjapt spørsmål her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ah, da er jo verre. Vanskelig å gjette, men jeg ville tippet M. Men virkelig, har du ikke målebånd liggende? Jeg har til og med et som ligger rett ved siden av tastaturet - så ofte bruker jeg det Endret 21. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har to av en eller annen grunn Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Tok en råsjangs på L :/ Han hadde bare det igjen så, bruker stortsett L for ellers bruker de å bli for korte på armene. Sliter derfor med å finne gensere med god passform siden jeg har lite kjøtt på kroppen. 110USD er vel en fin pris for RL cabelknit 100% cashmere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå