Freqtal Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå har jeg ikke god oversikt over hva det koster, men har inntrykken at det er overpriset mm det er på salg. Det er Gresvigs inhouse-brand, og holder vel samme kvalitet som tilsvarende fra andre butikker. Ingenting å juble for ihvertfall. Det jeg så på var bare noen enkle v-hals-gensere som koster rundt 400 om jeg ikke husker helt feil. Skjorten var vel rundt 600. Prøvde bare kjapt en genser og skjorte siden det var nærme stengetid, men det virket helt greit, til den prisen. Skulle ta turen nå å se litt nærmere på sakene, men så begynte det å snø, så det var ikke så fristende lenger. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hadde helt glemt hvor fantastisk deilig det er å bruke stilongs Hehe, kjenner meg igjen der. Nå har ikke jeg tatt den på enda, men det ser ut som det trengs til helga. Har lyst på et svarte, ganske slim slips. Er de på H&M greie nok for en som ikke går i dress ofte, men er ganske opptatt av at det skal se bra ut? Kvaliteten er neppe den beste, men det kan se greit ut for det. Det koster vel ikke så mye heller, så du kan jo starte med et fra H&M. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Sorte slips kan fåes enda billigere på eBay om du ikke er interessert i kvalitet. Jeg betalte vel 0.9kr for et sort polyesterslips (måtte bare se om de virkelig kom til å sende det) og det var helt kurant. Det er nok ikke spesielt dårligere enn noe du får på H&M. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva synes dere om denne skjorta fra Filippa K? Vurderer å kjøpe den, er ca. 600 for den på en butikk her i USA. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå har jeg ikke god oversikt over hva det koster, men har inntrykken at det er overpriset mm det er på salg. Det er Gresvigs inhouse-brand, og holder vel samme kvalitet som tilsvarende fra andre butikker. Ingenting å juble for ihvertfall. Det jeg så på var bare noen enkle v-hals-gensere som koster rundt 400 om jeg ikke husker helt feil. Skjorten var vel rundt 600. Prøvde bare kjapt en genser og skjorte siden det var nærme stengetid, men det virket helt greit, til den prisen. Skulle ta turen nå å se litt nærmere på sakene, men så begynte det å snø, så det var ikke så fristende lenger. Om du liker klærne og de passer deg godt ville jeg gitt dem et forsøk til de prisene, jeg hadde for meg at de var dyrere. Mitt største ankepunkt er strengt tatt at de markedsfører seg som langt mer eksklusive enn de er. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva synes dere om denne skjorta fra Filippa K? Vurderer å kjøpe den, er ca. 600 for den på en butikk her i USA. Synes den var fin jeg. Hadde likt den bedre om det var button-down, men uansett - 600kr? Go for it imo. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, jeg kommer nok til å kjøpe den.. Hvor mye tror du sånn ca. den ville vært fullpris i Norge? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Lett 1000kr+, eventuelt kanskje 6-800kr på outlet. La oss regne røft og si du får den for halv pris. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Den kostet 1000,-. Det er utgått modell nå Endret 20. oktober 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Finnes det en liten tommelregel på hvor langt ned en genser/cardigan kan gå? Kjøpte en som går sånn ca til nedre del av rumpa. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Etter min mening synes jeg en tykk strikka cardigan gjerne kan gå litt (kke mye) lengre ned, hvis du er høy nok. Jeg f.eks. kan ikke ha de lengre enn til ca. beltet uten at det ser dumt ut. Men det er jo en slækk look. Tynnere, mer inntilsittende cardigans liker jeg når den går ned til beltet. En tommelfingerregel på det har ihvertfall aldri jeg hørt om. Hva jeg mener om tynne cardigans: Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er faktisk en litt tykk strikka cardigan, så da går det vel greit. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Synes nedre del av rumpa virka litt langt, men det er jo bare å slenge opp bilde i bildetråden så får du klart svar. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva synes dere om denne skjorta fra Filippa K? Vurderer å kjøpe den, er ca. 600 for den på en butikk her i USA. Stygt mønster. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Likte den ikke noe særlig jeg heller, egentlig. Om jeg først var i USA, er ikke Filippa K det første merket jeg ville brukt penger på. Gjelder forsåvidt alle skandinaviske merker. Du får jo PRL skjorter ned mot 350 på outlets, som nesten er halv pris på den filippa skjorta. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvis jeg befant meg i USA ville jeg definitivt hamstret litt PRL. Men det er bare meg da... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 PRL er billig i USA. Tror jeg betalte 60 dollar for en button down skjorte. Skulle kjøpt fler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall. Endret 20. oktober 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall. eneste er jo at du må ha alt det drittet på ryggen, viss jeg har skjønt riktig og de to øverste hører sammen Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få en tilsvarende genser som dette, og hva den typen heter ? Takk på forhånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå