Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke god oversikt over hva det koster, men har inntrykken at det er overpriset mm det er på salg.

Det er Gresvigs inhouse-brand, og holder vel samme kvalitet som tilsvarende fra andre butikker. Ingenting å juble for ihvertfall.

Det jeg så på var bare noen enkle v-hals-gensere som koster rundt 400 om jeg ikke husker helt feil. Skjorten var vel rundt 600. Prøvde bare kjapt en genser og skjorte siden det var nærme stengetid, men det virket helt greit, til den prisen. Skulle ta turen nå å se litt nærmere på sakene, men så begynte det å snø, så det var ikke så fristende lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde helt glemt hvor fantastisk deilig det er å bruke stilongs

Hehe, kjenner meg igjen der. Nå har ikke jeg tatt den på enda, men det ser ut som det trengs til helga.

Har lyst på et svarte, ganske slim slips. Er de på H&M greie nok for en som ikke går i dress ofte, men er ganske opptatt av at det skal se bra ut?

Kvaliteten er neppe den beste, men det kan se greit ut for det. Det koster vel ikke så mye heller, så du kan jo starte med et fra H&M.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke god oversikt over hva det koster, men har inntrykken at det er overpriset mm det er på salg.

Det er Gresvigs inhouse-brand, og holder vel samme kvalitet som tilsvarende fra andre butikker. Ingenting å juble for ihvertfall.

Det jeg så på var bare noen enkle v-hals-gensere som koster rundt 400 om jeg ikke husker helt feil. Skjorten var vel rundt 600. Prøvde bare kjapt en genser og skjorte siden det var nærme stengetid, men det virket helt greit, til den prisen. Skulle ta turen nå å se litt nærmere på sakene, men så begynte det å snø, så det var ikke så fristende lenger.

Om du liker klærne og de passer deg godt ville jeg gitt dem et forsøk til de prisene, jeg hadde for meg at de var dyrere. Mitt største ankepunkt er strengt tatt at de markedsfører seg som langt mer eksklusive enn de er.

Lenke til kommentar

Etter min mening synes jeg en tykk strikka cardigan gjerne kan gå litt (kke mye) lengre ned, hvis du er høy nok. Jeg f.eks. kan ikke ha de lengre enn til ca. beltet uten at det ser dumt ut. Men det er jo en slækk look. Tynnere, mer inntilsittende cardigans liker jeg når den går ned til beltet. En tommelfingerregel på det har ihvertfall aldri jeg hørt om.

Hva jeg mener om tynne cardigans:

levis-merino-wool-cardigan.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Til dere som har drevet og sett på jakke til vinteren: se her, jeg syns den øverste er den mest elegante jeg har sett så langt. Stor kontrast til den andre gyselige reklame-posteren han andre går med i alle fall.

eneste er jo at du må ha alt det drittet på ryggen, viss jeg har skjønt riktig og de to øverste hører sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...