Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kven er Heaton? og det er...? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Profesjonell CS-spelar. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ååå, skjønner. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 CS? I denne tråden? Skremmende, her må det litt nødhjelp til: Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synd at karen i norske homsepatruljen strengt tatt ikke klarer å kle seg selv.(selv om han er flink til å kle andre) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Regner med at du sikter til vår alles kjære nordlending, Birger Løkeng? For så vidt ganske enig, han er en av de mer anerkjente stylistene i Europa, men sjelden jeg kunne tenke meg å gå i stort av det han har på seg. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du regnet rett. Adam(?) er for øvrig også nordlending. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei? Adam kommer fra Sandefjord. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm... merkelig, er det ikke Adam som er Annsikt og hår? Han er i allefall en slektning av en kompis av meg, og i allefall halvt nordlending. Snakker "flytende" også. Mener moren i allefall er herfra. Endret 4. oktober 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) CS? I denne tråden? Skremmende, her må det litt nødhjelp til: No offense, men jeg låner nok heller klær av DVD-Jon enn å se ut som folka i Homsepatruljen. Det kan bli for mye av det gode Endret 4. oktober 2005 av Langbein Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er godt mulig, men jeg er helt sikker på at han selv er fra Sandefjord, jeg dobbeltsjekket til og med homsepatruljen.tv3.no, står det samme der. Det er han som er ansikt/hår/klovn, ja. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kan godt hende jeg tar feil, men mener han i allefall er halvt nordlending. Han var på slektstreff eller noe sånt hos bestemoren til en kompis av meg. EDIT: Men vi avslutter der? Siden hvor han kommer i fra strengt tatt ikke har noe med mote og gjøre. Endret 4. oktober 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Slipper den ikke heeeeelt enda; Adam var gjest i ett eller annet radioprogram i sommer, og der sa han høyt og tydelig at han hadde slekt nordpå. Snakket litt nordlending gjorde han også . Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Som sagt, det stemmer sikkert at han har slekt fra nordnorge, men han er fra Sandefjord, uten at vi trenger å lage en stor diskusjon ut av det. Forresten, dagens klovn fra John Galliano: Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) De er utrolig gode i gå i! Har selv den sorte, brune og blå varianten. De brune og beige, eller en av de to mørke brune nøyansene fra i år? Den lyseste nøyansen i brunt er veldig fine. Endret 4. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synd at karen i norske homsepatruljen strengt tatt ikke klarer å kle seg selv.(selv om han er flink til å kle andre) Rart det der Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De er utrolig gode i gå i! Har selv den sorte, brune og blå varianten. De brune og beige eller en av de to mørke brune nøyansene fra i år? Den lyseste nøyansen i brunt er veldig fine. De blå er fjorårets modell så jeg fant ingenting på gucci.it - men de er som de brune, men i blå... Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De to ^der^ har jeg også! Elsker de Lurer på om jeg skal kjøpe meg et nytt par nå. Har falt helt for den nye "guccissima" tingen de holder på med nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå