SML Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Flere som er vrange av natur her ja Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er ikke en "u" i tror. I visse sosiolekter jo. Nå er vel ikke sosiolekter et skriftspråk. I nynorsk derimot heter det at "eg trur". Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tjoste: Navy, sort, brunt, rødt, mosegrønt osv. Bare hold deg unna lyse farger som gul, oransje og lignende, og gå får jordfarger Glemte grå, det passer til absolutt alt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det er ikke en "u" i tror. I visse sosiolekter jo. Nå er vel ikke sosiolekter et skriftspråk. I nynorsk derimot heter det at "eg trur". Men på bokmål (og nynorsk) heter det "på nynorsk". Endret 19. oktober 2010 av Henrik C 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Men ja, er helt sikkert på at hu sa at man burde ha buksene nedi skoa. var det linnea detta eller? Tror det blir seende litt rart ut egentlig.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ahaha blemme.. Burde sett den Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Men ja, er helt sikkert på at hu sa at man burde ha buksene nedi skoa. var det linnea detta eller? Tror det blir seende litt rart ut egentlig.. Haha, var nok det ja! Men da har vi lært noe nytt i dag. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tjoste: Navy, sort, brunt, rødt, mosegrønt osv. Bare hold deg unna lyse farger som gul, oransje og lignende, og gå får jordfarger Glemte grå, det passer til absolutt alt. Takk takk, får ta meg en shoppingrunde i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Har kjøpt meg vintersko, men jeg er i tvende sinn hvorvidt jeg skal gå med buksa nedi eller ikke. Avhenger av resten av antrekket? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg syns buksa nedi ser passe åndssvakt ut, og går aldri med det selv :!: Ser heller ikke så mange andre som gjør det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Det så ikke bra ut med de skoa og den buksa ihvertfall. Jeg gjør det med ett av vinterparene mine, men de er høyere og jeg går somregel med slimmere bukse. (tenk ca. militærstøvelhøyde og størrelse) Alle andre sko jeg har må buksa være over. Endret 20. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ser ut til at sløyfene hos thetiebar.com er ferdig knyttet, stemmer det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ser ut til at sløyfene hos thetiebar.com er ferdig knyttet, stemmer det? Synes også det så sånn ut, så for meg er det no go. Man skal knyte selv! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ser slik ut, men mener jeg fikk et alternativ om å velge selv tie, eller pre tied. Er det kanskje noe annet? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Som han i bildetråden sa, man kan velge selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Som han i bildetråden sa, man kan velge selv. Hendig, da må jeg jo handle litt da Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan ikke se for meg at kvaliteten på det fra tie bar er noe særlig.. Noen som har prøvd noe derfra? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Litt usikker på om jeg skal kjøpe Goose eller ikke. På en måte, så vet jeg at det er høy kvalitet over det jeg kjøper (har hatt en Goose tidligere), på den annen side så er prisen relativt stiv. Vurderer denne her litt: http://www.hartandsole.com/products/canada-goose-mens-expedition-parka-pbi Prisen kommer nok opp i tja, 5k noe som er ganske høyt for en jakke. Ønsker ikke at dette skal bli til en "Goose er fjortizz" eller "Goose er alt for dyrt" debatt, men kom med innspill og gjerne link til andre produkter. Ja jeg vet at det er 14izz, men for øyeblikket er det denne som er aktuell. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Litt usikker på om jeg skal kjøpe Goose eller ikke. På en måte, så vet jeg at det er høy kvalitet over det jeg kjøper (har hatt en Goose tidligere), på den annen side så er prisen relativt stiv. Vurderer denne her litt: http://www.hartandsole.com/products/canada-goose-mens-expedition-parka-pbi Prisen kommer nok opp i tja, 5k noe som er ganske høyt for en jakke. Ønsker ikke at dette skal bli til en "Goose er fjortizz" eller "Goose er alt for dyrt" debatt, men kom med innspill og gjerne link til andre produkter. Ja jeg vet at det er 14izz, men for øyeblikket er det denne som er aktuell. Ja, Goose er fjortizz, men jeg har det selv, og fryser ikke når det er vinter i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå