Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Bruker det når det ikke er så veldig glatt ute. Her om dagen holdt jeg på å ta en bananskallfall rett utenfor BI. Trur det var et tynt lag med is eller noe :/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Da tror jeg det blir et par på meg! Men hørte en gang at med sånne sko burde man ha buksa nedi? Syntes det hørtes litt rart ut... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Da tror jeg det blir et par på meg! Men hørte en gang at med sånne sko burde man ha buksa nedi? Syntes det hørtes litt rart ut... Det er mulig å være litt kritisk til det man hører vet du... Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Er nok omvendt ja, sikker på at du ikke hørte at man ikke skal ha buksene i skoa? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Når jeg som ikke har stort mye peiling fra før av veit jeg jo ikke helt hva jeg skal tro. Men ja, er helt sikkert på at hu sa at man burde ha buksene nedi skoa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Det har jeg hørt at de har sagt på en skobutikk før, og da ristet jeg litt på hodet og tenkte at de ikke visste mye. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Stønn... Aldri hør på damer når det kommer til herreklær. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg satser på at mine Arlingtons, med jevnlig impregnering holder vinteren ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Dumt å bare ha et par med sko hele vinteren. Burde ha minst 3-4 for at det ikke skal gå hardt utover skoene. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Spørsmål angående skreddere: vet noen her om en skredder, forholdsvis i området oslo/nord for oslo, som tar opp ermene på blazere fra skulderen? Har en blazer jeg må fikse hvor det ikke går å legge ermene opp nedenfra. Hvis ikke Oslo, så går det meste greit, er litt desperat nå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Vet ikke om det er noen som gjør det i Oslo. Mulig noen gjør det hvis man ber spesielt om det. Kanskje Oslo Skredderstue.. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg satser på at mine Arlingtons, med jevnlig impregnering holder vinteren ut. Hvordan impregnerer du skoen dine? Har fått meg et par dessert boots selv, så de vil trenge impregnering hvis de skal holde igjennom vinteren Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Kommer til å gå hardt utover mine arlingtons og, heldigvis får jeg muligens jobb snart(skal på jobbintervju førstkommende torsdag) i en herreklær butikk. Det får meg til å spørre om jeg burde ha på noe ekstra pent? føler at v-hals og skjorte burde holde i massevis, men er usikker. Snakker og om en klesbutikk der utstillingsmodellen har sort skjorte og hvitt slips... F.Mackey: sjekk i denne tråden, burde stå noe der Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok. Endret 19. oktober 2010 av SML Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok. Jeg kjøpte med impregneringsspray når jeg kjøpte skoen, men er ikke helt sikker prosessen er Har hørt at man skal spraye, så lufte de i 30 min også repetere det 2 ganger til. Høres det greit ut? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Dypp skoene i en spray, la de trekke i 12 timer Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok. Jeg kjøpte med impregneringsspray når jeg kjøpte skoen, men er ikke helt sikker prosessen er Har hørt at man skal spraye, så lufte de i 30 min også repetere det 2 ganger til. Høres det greit ut? Stemmer det. Spray hele yttersiden av skoparet(med unntaket av sålen såklart). Luft ute i 30 minutter og gjenta burde gjøre dette avogtil, men ikke for ofte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok. Jeg kjøpte med impregneringsspray når jeg kjøpte skoen, men er ikke helt sikker prosessen er Har hørt at man skal spraye, så lufte de i 30 min også repetere det 2 ganger til. Høres det greit ut? Det står på boksen hva som er korrekt bruksmåte for den typen du har kjøpt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Fikk Timberland 6-inch i dag, og fra fabrikken er de impregnert i parafin. Er det noe vits å impregnere dem enda da? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er ikke en "u" i tror. I visse sosiolekter jo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke vær vanskelig :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå