Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å gå hardt utover mine arlingtons og, heldigvis får jeg muligens jobb snart(skal på jobbintervju førstkommende torsdag) i en herreklær butikk. Det får meg til å spørre om jeg burde ha på noe ekstra pent? føler at v-hals og skjorte burde holde i massevis, men er usikker. Snakker og om en klesbutikk der utstillingsmodellen har sort skjorte og hvitt slips...

F.Mackey: sjekk i denne tråden, burde stå noe der :)

Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med :) hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok.

Endret av SML
Lenke til kommentar

Endtrax: bruk impregneringsspray, du får kjøpt det i enhver skobutikk. En børste kan også komme godt med :) hvis du ikke har råd eller gidder å bruke penger, kan du sikkert låne av meg. Har mer enn nok.

Jeg kjøpte med impregneringsspray når jeg kjøpte skoen, men er ikke helt sikker prosessen er :p Har hørt at man skal spraye, så lufte de i 30 min også repetere det 2 ganger til. Høres det greit ut?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte med impregneringsspray når jeg kjøpte skoen, men er ikke helt sikker prosessen er :p Har hørt at man skal spraye, så lufte de i 30 min også repetere det 2 ganger til. Høres det greit ut?

Stemmer det. Spray hele yttersiden av skoparet(med unntaket av sålen såklart). Luft ute i 30 minutter og gjenta :) burde gjøre dette avogtil, men ikke for ofte.

Lenke til kommentar

Det står på boksen hva som er korrekt bruksmåte for den typen du har kjøpt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...