Brad Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Herlig at de har startet PRL globalt, det har jeg ventet lenge på! Men det er fortsatt toll og tull på det du bestiller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Globalt = ikke Norge. Endret 18. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er da vel ikke globalt i det hele tatt? De sender vel bare til deler av storbrittania så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Herringbone (stofftype) og herringbone (mønster). Joda, men Herringbone i klær har også det mønsteret der (som står i wiki artikkelen) - at det er i et tykkere twill stoff osv er også korrekt. Ville bare få ut noe av det uviktige jeg lærte den lange dagen i bakrus Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, jeg regner jo med at det er der det har fått navnet fra.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan ikke velge Norge som shipping address nei, og med toll, moms og frakt blir det dyrere enn i Norge, så lenge de ikke har tilbud. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Tenkte på å ordne meg ei ny skjorte + slips og pocketsquare-combo og lurte i det tilfelle på om det var nokon her som har eit godt forslag til ein kombinasjon som vil fungere fint til ein mørkegrå dress med lyse pinstripes. Tar imot forslag til både farge og mønsterkombinasjonar med takk. Hvis du er ute etter idèer kan du trykke på Matchin Suit. Når du har klikket på et slips du liker vil du også ha mulighet til å velge skjorte og dress på høyresiden av bildet for å få en idè. Bare ikke match PSet med slipset, det blir for matchete/påtatt. http://www.thetiebar.com Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for tipset. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Kan ikke velge Norge som shipping address nei, og med toll, moms og frakt blir det dyrere enn i Norge, så lenge de ikke har tilbud. Jeg får muligheten til å velge Norway som country på shipping adress. EDIT: Gjorde vist ikke det likevell, var bare på den øverste man kunne velge det. Endret 18. oktober 2010 av Brad Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Kan ikke velge Norge som shipping address nei, og med toll, moms og frakt blir det dyrere enn i Norge, så lenge de ikke har tilbud. Jeg får muligheten til å velge Norway som country på shipping adress. EDIT: Gjorde vist ikke det likevell, var bare på den øverste man kunne velge det. Neei, man kan velge det som billing address, men ikke som shipping address. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Vurderer å slå til på denne genseren i kashmir, men er usikker på fargen. Og passer det f.eks med en lyseblå skjorte under? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Synes hvite gensere er litt kjipt, hadde heller valgt en annen farge Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Personlig liker jeg ikke hvite gensere så godt.. Men kjøper du den vil nok lyseblå være en av fargene som passer godt ja. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hva syntes folket om denne? Jeg fikk veldig lyst på en Trench COat i hvert fall. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde ikke kjøpt fra det merket Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde ikke kjøpt fra det merket Har hørt at Uniqlo er Asias svar på Cubus, stemmer det? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde ikke kjøpt fra det merket Har hørt at Uniqlo er Asias svar på Cubus, stemmer det? Jeg har hørt fra mine amerikanske, franske og engelske, at du blir skutt dersom du går med Uniqlo, så dårlig ry har de på seg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Haha, jøss! Kanskje en grunn til at den ikke var så veldig dyr... Endret 19. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har hørt fra mine amerikanske, franske og engelske, at du blir skutt dersom du går med Uniqlo, så dårlig ry har de på seg. Høres ut som en særdeles kjip gjeng. Jeg kjøpte meg noen sokker, en flanellskjorte og en shorts fra Uniqlo da jeg var i Beijing i sommer. Ingenting vondt å si om de produktene i alle fall. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har hørt fra mine amerikanske, franske og engelske, at du blir skutt dersom du går med Uniqlo, så dårlig ry har de på seg. Høres ut som en særdeles kjip gjeng. Jeg kjøpte meg noen sokker, en flanellskjorte og en shorts fra Uniqlo da jeg var i Beijing i sommer. Ingenting vondt å si om de produktene i alle fall. Tenk deg om da... Herregud, det er ganske stor forskjell på å lage sokker og jakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå