thrice Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har en formening om kvaliteten på Dr. Denim-jeans? Mens jeg er i gang kan jeg like så godt spørre om erfaringer med ToS, Filippa K og Nudie når det gjelder jeans. Min jean fra ToS sugde. Om det var feilproduksjon eller om kvaliteten er slik kan jeg ikke svare på. Jeg bare vet at jeg aldri skal kjøpe jeans av de i igjen. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har en formening om kvaliteten på Dr. Denim-jeans? Mens jeg er i gang kan jeg like så godt spørre om erfaringer med ToS, Filippa K og Nudie når det gjelder jeans. Har vært fornøyd med mine fra Tiger. Nudie er også av generelt god kvalitet etter min mening, det eneste er at de utvider seg noe ekstremt i livet. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Min jean fra ToS sugde. Om det var feilproduksjon eller om kvaliteten er slik kan jeg ikke svare på. Jeg bare vet at jeg aldri skal kjøpe jeans av de i igjen. Tja, jeg vet ikke. Ei bukse som suger må jo være enhver manns drøm? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har jeans fra både PRL og ToS, men greier ikke å bestemme meg helt for hvilken jeg synes er best. Tror PRL er mer robust og tåler mer, mens ToS er penere, men derimot litt skjør. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Har planer om å kjøpe en Peacoat, noen som har forslag? Tenker i prisklassen 1500-3500. Er det noen merker som skiller seg ut, som jeg burde titte litt ekstra på? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hvilke butikker som fører Cheap Monday skjorter i Oslo, utenom weekday ? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ajaco, hvis prisklassen din strekker seg helt opp til 3500, kjøp denne Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det noen som har tips til et par vintersko? Prislapp max 2k. Ikke nettbutikk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ajaco, hvis prisklassen din strekker seg helt opp til 3500, kjøp denne Kanskje en fordel å tenke på moms, toll, og tollgebyr. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Stemmer det, glemte det helt. Hvis man har litt ekstra penger for tollen og frakt, tror jeg det blir verdt det. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er cable knitene til RL relativt normale i størrelsen? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har jeans fra både PRL og ToS, men greier ikke å bestemme meg helt for hvilken jeg synes er best. Tror PRL er mer robust og tåler mer, mens ToS er penere, men derimot litt skjør. Den store T-en bak på lommene på ToS sine er stygg, ellers er de fine, denne f. eks. Går mot et par nye jeans for meg, Acne Max Raw er et alternativ, leter etter andre... Elsker passformen på Acne Mod, men det er bare stygge farger på dem i år... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Mine PRL jeans tåler endel. Neste kjøp er Acne Max Raw, men venter til jeg får en eller annen god karakter før jeg kjøper noe Ajaceo: Ralph Lauren har en fin en, men har ikke sett den i Norge enda... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ble en del nye klær på fkm og meg i dag. Jeg fikk meg 3 crew-neck gensere, to blåe og en rød, en v-hals fra Ralph Lauren og en Hansen&Jacob-skjorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hvilke butikker som fører Cheap Monday skjorter i Oslo, utenom weekday ? Jeg overdriver ikke når jeg sier at det har blitt svart på 30 ganger her inne. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ble en del nye klær på fkm og meg i dag. Jeg fikk meg 3 crew-neck gensere, to blåe og en rød, en v-hals fra Ralph Lauren og en Hansen&Jacob-skjorte. Bildetråd? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ble en del nye klær på fkm og meg i dag. Jeg fikk meg 3 crew-neck gensere, to blåe og en rød, en v-hals fra Ralph Lauren og en Hansen&Jacob-skjorte. Bildetråd? Er ikke så keen på å vise verden hva jeg har kjøpt/bli gjenkjent i Oslos gater, men vi får se Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser den. Er jo mulig å kun ta bilde av plaggene, eller sladde ansiktet da. Men nå følte jeg meg masete. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jippi, fikk endelig henta testskjorta mi fra Modern Tailor hos Posten på 3. forsøk - Posten er noen forbanna rotehuer. Uansett, tenkte å bestille en ny lyseblå dresskjorte. Hvilken vevteknikk er vanlig på penskjorter? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser den. Er jo mulig å kun ta bilde av plaggene, eller sladde ansiktet da. Men nå følte jeg meg masete. Jeg kan ta bildene av klærne hver for seg, men ikke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå